Appartement GreenSugarHome

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor GreenSugarHome voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement GreenSugarHome in het Nederlands

Geweldige plek - Zeer tevreden

Shannon Monte,
1-8-2017

Van 23 juli t/m 29 juli 2017 Heerlijk verbleven met gezien van vier.

Appartement is ruim en van alle gemakken voorzien, goede airco en goede gratis WiFi. (Smalle) Lift naar de etage.

Badkamer is ruim, alleen de douche cabine is wat aan de smalle kant.

Ligging direct naast het Vaticaan en binnen enkele minuten met de bus of metro in het historische centrum van Rome.

Zowel bus als metro op 5 min lopen. Ingang Vaticaan museum op 10 min lopen.

Op 5 min lopen is er een Carrefour supermarkt die 24/7 open is.

Veel restaurants in de buurt. Heerlijke en goedkope Gelati om de hoek.

Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement GreenSugarHome in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement GreenSugarHome zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.