Hotel Gravina San Pietro

Italië, Lazio (Latium), Rome

7.8Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Gravina San Pietro voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Gravina San Pietro

• 8Denise20-07-2019

Heel erg tof!

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Een super netjes hotel voor zuid-europese begrippen. We kregen zelfs een upgrade naar een grotere kamer met bad, ideaal! Het hotel is dicht bij het vaticaan dus waren daar regelmatig te vinden. Maar ook het centrum was prima te lopen.

• 8Gerard Zikking01-06-2016

Prima, de ligging is geweldig. Bus naar de stad.

Als je met de metro komt. Halte San Pietro. Het perron helemaal aflopen. Links naar de straat en je bent in 5 minuten bij het hotel. We hadden een prachtige kamer met 2 kingsize bedden. Maar waarom met maar een stoel. Uiteindelijk gebruikten we maar een bed en vroegen van de slaapbank een zitbank te maken. Ons lukte dat niet. Het werd wel toegezegd, maar nooit uitgevoerd. Ook hadden we groot terras voor de kamer, maar geen zitje. Dat vonden we best wel een gemis. Maar al met al fijn personeel een geen enkele vraag was te veel.

• 8catja5628-03-2015

fijn hotel

Prima hotel. Fijne kamer met uitzicht op de St Pieter. Ontbijt prima. Ik wilde graag een espresso 's morgens, geen enkel probleem. Het enige dat ik jammer vond dat er maar 1 stoel op de kamer stond

Met vrienden

• 5elly Hamaker03-06-2013

wat viel dat tegen!

Hotel valt erg tegen. Kleine kamers. Zgn balkon is brandtrap. Positief: bedden goed, badkamer goed. Schoon. Negatief: chaotisch ontbijt, geen borden, bestek. Geen internet! Geen waterkoker, geen koelkastje.

Met vrienden

• 8ria kuijpers30-05-2013

Schoon en trendy op prima locatie

Op 10 min loopafstand van t Vaticaan. Schone frisse kamers met iedere dag schone handdoeken. Ontbijt prima en leuk dakterras om te lounchen.

• 3De Meyer S07-05-2012

Nooit Meer ! Onvriendelijk en geen administratie

Hotel Gravina San Pietro ligt in een verwaarloosde wijk van Rome, echter wel op wandelafstand van de Sint-Pietersbasiliek maar de buurt lijkt nogal goor en onveilig. Personeel van het hotel Gravina San Pietro is onvriendelijk, onprofessioneel; totaal gebrek aan communicatie. Administratie is ondermaats, dubbele reservaties lijken normaal en geen enkel woordje uitleg; noch hulpvaardig bij het zoeken naar een oplossing.

1 tip over Hotel Gravina San Pietro

• De Meyer S, 07-05-2012

Dit hotel VERMIJDEN ! Indien je er toch terechtkomt en je arriveert voor de check in tijd vraag dan zeker om je kamer alvast te bevestigen !

0 vragen over Hotel Gravina San Pietro

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer