Hotel Golden

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Golden voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 6 reviews

8.8FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Golden

• 9Hans16-05-2015

Uitmuntende service.

Hotel Golden Rome heeft een goede ligging t.o.v.. de meeste bezienswaardigheden, bijna alles is op loopafstand van ong 30 minuten prima te doen. Service en kwaliteit staan hier hoog in het vaandel. Gastvrij en zorgzaam. Prima!

• 9S&C08-05-2011

supergoed hotel

Bij het boeken hebben we lang getwijfeld, omdat we eigenlijk nooit verblijven in een hotel met twee sterren. Achteraf hebben we zeker geen spijt dat we toch voor dit hotel gekozen hebben. Het is een familiehotel en dat merk je meteen bij het inchecken. Je treft altijd één van de twee broers bij de receptie aan. Ze kennen je vanaf de eerste dag. Bij het inchecken kregen we goede uitleg over het openbaar vervoer en restaurants in de omgeving. We zijn bij alle 4 de restaurants gaan eten en het was een goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Het hotel ligt tussen de dure 5 sterren hotels en de omgeving is erg veilig. Het openbaar vervoer ligt om de hoek en binnen 10 minuten lopen sta je boven aan de spaanse trappen. De kamer die wij hadden was erg groot en schoon. Onze kamer lag naast de receptie, wat af en toe voor wat geluidsoverlast zorgde, maar neem oordoppen mee en je hebt nergens last van. Niet twijfelen en boeken. Je hebt het gevoel thuis te komen na een dag in het drukke Rome.

• 9Marije20-06-2010

Super vriendelijk personeel

Dit hotel is echt een aanrader. Goede beveiliging, vlakbij de dure grote hotels in Rome, dus fijne, veilige buurt. Centraal. Mocht je met de auto komen, heb je, als je geluk hebt, een gratis parkeerplek. Het personeel die er werkt is ernorm vriendelijk en geven goede locale tips. De kamers zijn ruim en heel erg schoon. Ik kom zeker terug in Rome en dan boek ik dit hotel weer.

• 8familie Bos13-05-2010

super hotel!

zeer prettig familiehotel in centrum Rome, enorme familysuite 114, nieuwe inrichting, trendy, schoon en zeer ruim, dit hotel kan ik iedereen aanbevelen, hier komen zij zeker terug.

• 8Roeland en Marjolein27-04-2010

Klein rustig gelegen hotel met goede service

Hotel Golden ligt in een rustige zijstraat achter de drukke Via Veneto, redelijk centraal: metrostation Barberinni ligt op ong. 10 min. lopen, de Trevifontein op zo'n 15 minuten. Het hotel ligt op de eerste verdieping, bereikbaar met trap of liftje. De service is uitstekend: We kregen voor de eerste 2 nachten een grotere kamer toegewezen dan we gereserveerd hadden. ontbijtruimte erg klein. maar het ontbijt was prima.

• 10Arnold & Gabrielle18-05-2006

Zeer goed, klein, persoonlijk familiehotel. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijtbufet, wel kleine ruimte. Alle bezienswaardigheden liggen binnen redelijke loopafstand.

Hotel Golden info

Building information