Hotel Golden Tulip Bellambriana

Hotel Golden Tulip Bellambriana

7.1Goed

Italië, Lazio (Latium), Rome

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Bellambriana voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Golden Tulip Bellambriana

• 2019
    8Sander12-08-2019

Aanrader wanneer je met de auto Rome bezoekt

Perfect verblijf wanneer je met auto Rome bezoekt. Bij het hotel kun je makkelijk je auto kwijt. Vervolgens was de stadsbus naar het metrostation niet zo best geregeld. Nadat we de eerste dag ruim een half uur hadden gewacht en er nog steeds geen bus was, zijn we naar een parkeerplaats op Via Lucia II gereden op ongeveer 5 minuten rijden. Vanaf hier was het nog geen 5 minuten lopen naar het metrostation Battistini. Personeel was behulpzaam en vriendelijk. Een van onze kinderen had ‘s nachts een ongelukje gehad en hun slaapbank werd de volgende netjes zonder problemen verschoond. Ons bed was lekker breed (180 cm) dus hij kon de rest van de nacht tussen ons in liggen. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar echt wel ok. Ze staan te boek als 4 hotel, dat is wel iets teveel. Ik zou zeggen een goed 3 hotel. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. Wel even gekeken. Leek wel schoon te zijn, maar een beetje vergane glorie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

2Sebastien Vansever24-09-2014

Het beste bewijs dat foto's bedriegen...

2 van de 7 dagen geen koffie bij het ontbijt... plastic bekers voor het fruitsap mocht je zelf ergens gaan zoeken terwijl de garcon al slenterend op sportschoenen nog niet omkijkt... op sommige dagen was een platte croissant het enige wat aan de ontbijttafel te vinden was... ergens in een vuile buitenwijk van Rome... één van de twee liften die volledig defect is, de andere laat je soms 3 keer op en neer gaan voor de deuren openden... een vuil zwembad... vuile ramen, vuile trappen, vuile inkomhal... Niet doen gewoon.

Gereisd met partner in september 2014

• 3peter20-09-2014

droevig

Hotel ligt een eindje buiten het centrum, doch er is een bushalte voor de deur tot aan een nabijgelegen metro station. De kamers zijn niet echt onderhouden (kast vuil; douchekop stuk,zelfs de WC borstel viel bij gebruik in stukken uit elkaar) Bij het ontbijt is het bijna vechten voor een croissant. Ook het eten s'avonds is lauw tot koud en van een bedenkelijk niveau. de medewerkers zijn ook echt niet vriendelijk. Pas ook op bij het in- en uitladen van de gauwdieven liggen op de loer in de omgeving van dit hotel.

Gereisd met partner in september 2014

• 6Maddie19-02-2013

Als t toch alleen om slapen gaat...

Ik ben in augustus 2011 in dit hotel geweest en ik vond het best meevallen, zeker voor de prijs die ik voor de totale vakantie (10 dagen) heb betaald. De kamer was schoon, geen bedwants, de badkamer was schoon. Elke dag warm water en de wc was ok. De gang was wel wat rommelig maar eenmaal in je kamer zie je dat toch niet. Iedere dag werd er schoongemaakt en het personeel was aardig. Het zwembad was mooi, wel klein maar ja, ik kwam in Rome voor de cultuur, niet om te luieren. Dus al met al: als je naar Rome gaat om de bezichtigingen en je je kamer belangrijk vindt om te slapen en douchen, dan kan het best! Ritje naar het centrum van Rome was met de bus gratis en met de trein +/- €1,50

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 3Annemarie Diependaal30-10-2008

dit nooit meer

weekend van 20 september zijn wij geweest.Het water van het zwembad was er koud terwijl de temperatuur ong.25gr.was. Niet zwemmen maar lekker aan het zwembad zitten.Helaas moesten we op zoek naar iemand die ons van drinken wilde voorzien.Personeel zie je er haast niet lopen. Ontbijt was super slecht. Wij dachten dat wij misschien verwend waren.Maar bij het ontbijt de ene morgen alleen kaas en de volgende ochtend alleen ham als vleeswaar vond ik eigenlijk een beetje zot voor een 4 sterren hotel. Toen we uitcheckten dan vraag je netjes de rekening,je krijgt hem voorgeschoven,betaald netjes en er kan nog net daag vanaf. Geen vragen over het verblijf of een goede terugreis wensen. Nee, dit hotel nooit meer het was een aanfluiting.

Gereisd met partner in september 2008

• 1Monique01-10-2008

dit dus echt nooit meer

wat een vreselijk hotel was dit..wij waren daar een weekend van 26 t/m 28sept. wat een ramp vieze ligbad in hotel kamer waarmee ik zou kunnen leven als het personeel wat vriendelijker zou kunnen zijn! en het avondeten zou je niet eens aan de hond geven ontbijt zelfde verhaal wie eet er nou koekjes en cake om 8.00 s'morgens wat een aanfluiting Golden Tulip dit nooit meer ..bij het personeel kan geen lachje of vriendelijkheid ervan af hun werk doen ze niet goed je kan er met geen vraag bij komen.terwijl we wel met een groep van 52 personen waren goed betaalde klanten die absoluut niks waar voor hun geld kregen! dit hotel geeft Rome echt geen karakter en een geen warmte gevoel jammer want de stad is absoluut heel mooi wat je dan weer een rot gevoel geeft als je terug naar je hotel gaat!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 5Daniel29-09-2008

geen juiste keuze

Het zwembadwater had een gletsjer temperatuur. Ben best wel wat gewend als nederlander maar hier was echt niet door te komen. De diepte van het zwembad wordt niet aangeduid en er is een rand op de bodem waardoor mijn collega twee tenen heeft gebroken. De tandpasta van het hotel was opgedroogde stopverf en de koffie was voor italiaanse begrippen gekleurd water. Het eten bij het ontbijt was eveneens niet van hoge kwaliteit. Een lift was buiten werking en het trappenhuis deed dienst als nooduitgang (met alle speciale nooddeurklinken van dien).

Gereisd met vrienden in september 2008

Hotel Golden Tulip Bellambriana info