Hotel Giubileo

Hotel Giubileo
7,1

9 tips over Hotel Giubileo

Anoniem, 22-5-2015
In de straat van het hotel zit iets verderop de ijszaak L'orso bianco, lekker ijs voor een goede prijs!
Petra, 13-4-2015

ROMA pas.

Vaticaan heel vroeg, en op zondag

Eten buiten echte toeristen gebied, vraag naar dagmenu.

Neem geen gids, ( duur)!!!!maar een koptelefoon met rondleiding.

D & M, 19-2-2015
Ga vooral tijdens een citytrip naar Rome naar het Vaticaan. Heel indrukwekkend.

We hebben een aantal aanbieders voor Giubileo voor je op een rij gezet:

de Jong, 22-4-2014

1. In de kleine aangrenzende straatjes bij de Cavour (10 min lopen van het hotel) zitten hele leuke eettentjes! Zeker de moeite waard.

2. Neem een 3 dagen openbaar vervoer pas. Hiermee kun je onbeperkt reizen met de bus en de metro

3. Regel vooraf je kaartjes voor het Vaticaan museum. Het is echt de moeite waard en de rij van 2 uur kun je dan skippen.

Mark S, 19-11-2013

- Ijssalon bij de buren heeft prima ijs

- We hebben een fietstour gedaan, geleid door een Nederlandse. Inhoudelijk was ze goed op de hoogte en hebben we veel geleerd en gezien

Mel, 25-2-2013
Als je slecht ter been bent, zou ik je aanraden dit hotel niet te boeken, of te vragen naar een kamer op begane grond. er is geen lift!

kathleen, 1-11-2012

Wij hebben `t lekkerst gegeten ristorante Leonetti , Via Farina 56 / 58 / 60 , mooie zaak , leuke obers en goede prijs .

Advies voor bezienswaardigheid is de Hop off and Hop on en Vittorio Emmanuele II , hier is `t mooiste panorama van Rome te zien .

Trastevere , waar de echte Romeinen wonen !!

Karel en Marja, 22-5-2012

Let op met de prijzen in de restaurants. Niet aan een plein of bij een bezienswaardigheid. In de direkte omgeving zijn veel leuke restaurants.

Erg leuk om de kleine tussenstraatjes in te lopen. Zoveel te zien. Mocht je naar het Vaticaan gaan raad ik aan om een gids te nemen. Je wordt daar vanzelf aangesproken of je een gids wil. Het koste ons 20 euro p.p. Maar het was de moeite waard. En ga vooral naar boven in de St. Pieter. Geweldig wat een uitzicht over Rome.

Dick & José, Velserbroek, 21-10-2011
Alle attracties zijn vanaf dit hotel te belopen, maar zijn ook goed te bereiken met de bus, metro of met een van de vele hop-on-hop-off bussen. Voor Colosseum & Forum Romanum geld 1 kaartje, aanrader om dit te doen met 'n gids. Ook het Vaticaan museum en de St. Pieter Basiliek hebben we met 'n gids gedaan. Over het algemeen zijn de restaurants in Rome betaalbaar, maar in vergelijking met Nederland zijn de drankjes, ook koffie en thee, prijzig.

We hebben een aantal aanbieders voor Giubileo voor je op een rij gezet: