Hotel Giubileo

7,1

70 reviews over Hotel Giubileo in het Nederlands

Dennis
19-11-2017

Net terug van 5 dagen rome en kan zeggen dat we heerlijk hebben gehad.

Hotel is eenvoudig maar schoon , en bedden goed maar wel erg hard.

Douche cabine is erg klein en het is even goed zoeken om de douche kraan op een juiste temperatuur te krijgen.

Personeel met name cosmo van de receptie erg aardig en behulpzaam.

Het ontbijt matig , maar ja voor het geld mag je niet mopperen.

Erg leuke/mooie stad maar veel zwervers en Afrikanen sommige aardig en anderen erg vervelend.

Je moet niet te kieskeurig zijn.

Alice
23-10-2017

De plek is uitstekend, dichtbij metro! Ook fijn dat er leuke eetgelegenheden in de buurt zijn. We wisten dat er geen lift aanwezig is. Maar bed is hard en je voelt de spiralen in je ribben prikken. Verder mag de douche schoner! Schimmel aan de douchekop aan de tegels boven de spiegel en ook het mandje druipt van de viezigheid. Er lag nog n diabetici strip op de vloer van badkamer geplakt. Ontbijt eenvoudig maar ruim voldoende! Mensen erg vriendelijk!

Voelde me een kluizenaar met een bos sleutels voor de toegang. Op de 5e etage bleek dat de kamers van hotel Gaudi waren. Daar snapten we niets van.

Basisvoorziening voor slapen en ontbijten.

Gerard en Thea
12-9-2016

Het hotel heeft geen lift en geen nooduitgangen. Het is slecht schoongemaakt en het ontbijt is niet uitgebreid. De ligging en de prijs kwaliteit verhouding maakt dit nog enigszins goed.

Knus hotel

vriendin
29-1-2016

Warm welkom geheten in kleine ontvangstruimte. Helaas geen lift aanwezig, dus als je minder mobiel bent, niet ideaal. De hotelkamer voelde alsof ik bij m'n grootmoeder logeerde. Oude meubels en bedden in een kleine/knusse hotelkamer. Ook de badkamer was van grootmoeders tijd en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het ontbijt was ook uit grootmoeders tijd. Zeer beperkt en alleen jam of smeerkaas voor op je droge bol. Zeer vriendelijke en behulpzame meneer bij de receptie. En de ligging van het hotel is Top!

matig hotel

marja
12-10-2015

Hotel heeft 2 gebouwen met 2 ingangen. In linker gebouw zijn de kamers op de 4e en 5e etage. 99 traptreden geen lift Geboekt via touroperator.

Matig ontbijt elke dag hetzelfde.

Schoon.Ontvangst goed.Ligging uitstekend, dichtbij Station Termini.

Goed hotel!

Anoniem
22-5-2015

Hotel vlakbij de basiliek Santa Maggiore en op 5 minuten lopen van de metro. De metrolijnen zijn (nog) niet door de gehele stad aangelegd, dus ook veel gelopen. Een vriendelijk ontvangst bij aankomst waarbij meteen op een plattegrond alle bezienswaardigheden en vervoersmogelijkheden werden aangeduid. De koffers werden naar boven getild en dat is erg fijn zonder lift! De kamers boven zijn erg ruim, met in verhouding een wat kleine badkamer. Alles was erg netjes en schoon, elke dag werd er schoongemaakt en kreeg je indien gewenst nieuwe handdoeken. Ontbijt is prima, simpel maar voldoende keuze in verschillende soorten broodjes en beleg. Vanaf het vliegveld met een shuttlebus voor 4 euro naar station Termini gegaan en vanaf het station slechts 5 minuten lopen naar het hotel. Zeker een aanrader voor mensen die een eenvoudig hotel zoeken om te slapen op een goede locatie en de rest van de dag de stad willen verkennen!

Prima locatie, minder Hotel.

Petra
13-4-2015

Hotel Guibilio heeft een zeer centrale liggen t.o.v station Termini 400 meter, en oude stad Rome, en verdere top plekken,...echter ligt het hotel niet in een al te nette wijk, maar wel weer 200 meter verwijderd van de prachtige Santé Maria Magiore kerk, een plaatje

Vanuit Termini ( 400 meter) reis je met de Roma pas heel Rome door met openbaar vervoer.

Het Hotel zelf is zeer eenvoudig, wij hadden een twee persoons kamer. Redelijk bedden, kleine koelkast, airco. Tv. Meubels zijn zeer gedateerd.kamer stonk naar urine, en gloor.. Lucht kwam van de patio..achter het huis.

Douche is een drama, hier kun je geen kind onder zetten, in 4 sec, van kokend heet naar koud,...schimmel,...ba gewoon vies.

Ontbijt ...kleine broodjes, wel flink hard. Cornflakes, kaas worst en Zoet beleg.

Thee koffie en wat sap.

Conciërge en personeel is zeer vriendelijk.

Al met al...geen hoogvlieger, maar je slaapt er alleen maar.

Rome zelf is een droom,...! Niet te missen..

Giubileo is een simpel hotel.

+ :Het bed is redelijk.

Airco op de kamer

koelkastje

Vriendelijk personeel

- Badkamer klein en gedateerd

(douche wand moest met 2 handen geschoven worden

anders kwam er geen beweging in en de wc bril paste niet

op de pot)

Ontbijt erg simpel en niet lekker/vers

Prima hotel voor een stedentrip Rome

D & M
19-2-2015

Het hotel is prima om te verblijven. Receptie ligt op begane vloer en wij hadden een kamer op de 1e verdieping. Kamer is prima, goed voor een kort verblijf. Badkamer wel aan de kleine kant, vooral de douche. Dit vonden wij het enige minpunt van het hotel. Ontbijt is prima en personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dagelijks wordt er schoongemaakt, vloer en zo is prima. Alleen aan de hoge plafonds zie je spinnenwebben hangen. Hotel ligt in de buurt van een metrostation en is op loopafstand van het station Termini. Vanuit het hotel ben je zo te voet bij het Colosseum. Je kunt goed eten in de omgeving van het hotel. In de lange straat richting het Colosseum ligt aan de rechterkant een goed restaurant, nog nooit zo een lekkere pasta gegeten! De transfer van het vliegveld naar Rome hebben wij gedaan met Terravision. Op de dag dat we terug zouden vliegen wilden wij informatie verkrijgen bij deze maatschappij over de reis, heel brutale reactie van personeel. Dus terug met TAM. Prima geregeld!

Giubilieo

TravelAgent1987
15-5-2014

Hotel Giubileo ligt op korte loopafstand van Roma Termini en tegenover de Basiliek Santa Maria della Maggiore. De receptie van dit hotel bevindt zich op de 7e etage waardoor je eerst een flink aantal trappen omhoog moet.

De kamers zijn eenvoudig, maar netjes ingericht. Mooie badkamer en wij hadden prachtig uitzicht op de straat en het plein.

Het ontbijt in het hotel stelde niet zo heel veel voor, dus hebben wij ervoor gekozen om 's ochtends lekker in Rome zelf te ontbijten.

Vanuit het hotel ligt de metro binnen handbereik, maar ook te voet is alles goed te doen. In de directe omgeving vind je tevens heel veel leuke en lekkere restaurants.

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giubileo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giubileo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.