Hotel Giotto Flavia

Hotel Giotto Flavia

2.7Onvoldoende

Italië, Lazio (Latium), Rome

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Giotto Flavia?

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 341p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

2.7Onvoldoende

8 reviews over Hotel Giotto Flavia

• 2019
    1Maaike Ligterink09-04-2019

Nooit meer

Bij aankomst in het hotel werden we uiterst onvriendelijk ontvangen. We waren volgens de gastvrouw veel te vroeg, en moesten onszelf maar in de stad vermaken en later weer komen. Vanaf 14.00uur zou onze kamer gereed zijn. Aangezien het +/-12.00uur was, zijn we maar een stuk door de stad gaan wandelen. Toen we rond de klok van 14.00uur weer terug kwamen bij het hotel, werden we wederom met een aantal zeer onvriendelijke woorden verwelkomt. Na 14.00uur was op z'n minst 15.00uur, of misschien zelfs wel 15.30uur, dus we waren wederom veel te vroeg. Na enig aandringen bleek onze kamer echter gewoon gereed, dus konden we hier wel in. Wat de hele ontvangst nog een stuk vreemder en ook onvriendelijker maakte. De kamer zelf was behoorlijk klein, maar daar zou nog mee te leven zijn, ware het niet dat deze ook enorm stonk. Een ontzettend muffe lucht hing er in de hele kamer, waardoor het hokje nog benauwder was. De badkamer leek op het eerste oog

Gereisd met partner in april 2019

• 3Jeroen Laarman08-04-2019

Goede locatie, zeer matig hotel.

We hadden voor Hotel Giotto Flavia gekozen vanwege zijn gunstige locatie en relatief gunstige prijs. Op basis daarvan konden we misschien niet al te veel verwachten van het hotel, maar toen we aankwamen schrokken we toch wel behoorlijk. Bij aankomst werden we 'ontvangen' door een allerminst vriendelijke vrouw, die ons er op wees dat we pas na 14:00uur konden inchecken. Op zich acceptabel en we konden de spullen rustig en veilig in het hotel achter laten. Toen we om 14:00uur weer in het hotel kwamen, was de dame van ontvangst wederom erg onvriendelijk want na 14:00uur, was op z'n minst 15:00/15:30uur. Uiteindelijk werden we toch naar onze kamer begeleid, waar onze koffers al op hun plek lagen. De kamer was echt behoorlijk klein, met rondom het bed, nog geen 3m2 ruimte om te lopen/bewegen. Verder hing er een behoorlijk muffe lucht in de kamer. De badkamer was 'schoon' maar was enorm toe aan onderhoud. En alsof de muffe lucht nog niet gen

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8Stefan25-10-2018

Ontdek Rome vanuit een prima locatie

Heerlijk hotel in centrum om Rome te ontdekken. Metro pas niet nodig! Goed maar eenvoudig ontbijt op bed. Zeer vriendelijk personeel. Gewoon rechtstreeks boeken zijn ze heel blij mee! Btw 3 dagen Rome is net te kort 😉 zoveel te zien!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

8Janneke24-11-2015

prettige tijd gehad in Hotel Giotto Flavia!

Erg fijn verblijf gehad in hotel Giotto Flavia. Het hotel was centraal gelegen in de stad. Wanneer je de stad verder wou ontdekken was het mogelijk om de bus te pakken die ongeveer 30 meter van het hotel is. 's ochtends ontbijt op bed, dit zag er goed uit en was ook nog eens heerlijk! Typische Italiaanse broodjes. Elke dag werd de kamer schoongemaakt en in deze 4 dagen is ons bed tweemaal verschoond. Een nadeel is dat de wifi niet altijd optimaal in de kamer is. Wanneer we eenmaal op de gang stonden, deed de wifi het wel. We vlogen laat in de avond weer terug naar Amsterdam. 's ochtends uitchecken, maar het was geen probleem om de bagage in hotel te laten staan.

We hebben een fijn verblijf gehad in Hotel Flavia en zouden het zo weer boeken.

Gereisd met partner in november 2015

• 7Betty Callewaert28-08-2014

Voldoende voor een city trip

Hotel was moeilijk te vinden want in de straat is er ook nog een Flavio hotel. Tevens zijn in dit gebouw meerdere hotels gevestigd. Men had ons verwittigd dat het ontbijt zou gegeven worden in een bar in de straat wegens werken in het restaurant. We kregen echter ontbijt op de kamer wat niet erg was maar...de broodjes waren al klaargemaakt...ik eet niet graag salami en kaas op mijn brood...de melk zatl al in de koffie, er was dus geen keuze, je moest tevreden zijn met wat je kreeg... De kamer was voldoende maar de muren leken alsof ze nog behangen of geverfd moesten worden. We keken binnen in een andere kamer, die er wel véél beter uitzag dan de onze. Het personeel was zéér vriendelijk en gedienstig. De kamer was proper en elke dag werden de zeepjes aangevuld.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 6Donkie-Kong06-08-2013

Goede ligging

Als je van simpel hou, dan is dit een aanrader. Simpel hotel met standaard kamers en op loopafstand van de Trevi Fontein en Spaanse trappen. Het ontbijt was zeer beperkt, dus wij hebben lekker buiten de deur ontbeten.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 6Hub en Jessica10-08-2010

Rome.....Giotto Flavia

Giotto Flavia heeft kleine kamers waar je puur een bed en mini badkamer terug zult vinden. Niks bijzonders, niks uitgebreid, geen uitzicht, maar je zit in Rome. Qua ligging ben je op loopafstand van bijvoorbeeld Trevi Fontein, Hardrock Cafe en Spaanse trappen. Op ongeveer 700 meter is metro station repubblica. Om en nabij Via Flavia (straat waar het hotel is gelegen) zijn diverse restaurants terug te vinden, waar je redelijk kunt eten.

Al met al, met minimale verwachtingen wordt je niet teleurgesteld. Verwacht je net even iets meer, dan is Giotto Flavia niet de juiste locatie.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Luc & Marieke30-05-2009

Prima verblijf voor een prettige prijs

Wij hebben dit hotel en vlucht los geboekt, wat een stuk voordeliger is dan een pakketreis. (Hotel was 372 euro voor 4 nachten ma-vr) We werden vriendelijk ontvangen door de receptie die 24 uur per dag bemand is. We hadden een kamer op de 6e verdieping, die via een krakkemikkige lift te bereiken is. Daar moet je wederom via een bewaakt tussenportaal naar je kamer. De kamers zelf zijn pas gerenoveerd en zien er prima uit, inclusief de badkamer. Er waren zelfs openslaande deuren naar een klein balkonnetje. De kamer werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone badhandoeken en na 3 dagen werden ook de lakens gedaan voor onze laatste nacht. Enige minpuntje was de airco, die het maar matig doet. Het ontbijt moet je ook niet teveel van verwachten voor 2 sterren maar er is genoeg lekkers te halen in de buurt. Ligging is rustig (geen verkeersoverlast zelfs met balkondeuren open), veilig en te voet is alles goed te bereiken of je pakt de bus op 30m lopen. Kortom: Topperje!!

Gereisd met partner in mei 2009

Hotel Giotto Flavia info