Hotel Genio

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.1GoedScore uit 20 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 20 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Genio

• 3Freddy03-08-2016

NOOIT MEER !!!

Zeer goede ligging en dan heb je alles gehad. In en om het hotel hing een zeer onaangename geur (laat ons zeggen een stank van vuilnis). De airco die niet werkte op de kamer, de douchekop die meer water boven de douchecabine spoot dan op je lichaam. Elke ochtend om klokslag 06:00 uur en 's zondags om 06:30 uur lawaai van het verschuiven van tafels en stoelen wij sliepen op de eerste verdieping (kamer 106). Een dag gehad als onze kamer niet was gereinigd direct naar de balie geweest dit gemeld om 23:30 uur als we terug op de kamer kwamen was enkel het bed opgemaakt en de vuilnisbakjes leeg gemaakt niet gereinigd. De capuccino die je kon vragen was lauw i.p.v. warm. Op een ochtend rond 08:30 waren er bijna geen broodjes meer in het mandje. Volgens de brochure en aan het hotel vermeld een 4 is volgens mij goed gelogen voor mij een goede 2 waard.

• 8Tom03-05-2014

fanastische ligging, kamers konden beter

Het hotel heeft een fantastische ligging, alle belangrijke zaken kun je te voet afleggen. Vaticaan 10 minuten, trevi 10, spaanse trappen 15 min, colloseum 25 min. Ontbijt is een italiaans ontbijt en vonden we erg lekker. Het hotel heeft een dakterras met een fantastisch uitzicht. De kamers zijn oke, de douchekop was splinternieuw. De kitrand leek ook nieuw maar was zo dramstisch gekit dat er water in de randen bleef staan. Ook hadden een bad met bubbels, maar de bubbels bromden wel maar er gebeurde niks.. op zich geen probleem als je weet dat alles in rome oud is. Doordat het hotel aan een doorgaande weg ligt moet je met ramen dicht slapen, er is echt veel lawaai. De service in het hotel is meer dan prima. Gratis wifi, printmogelijkheden, plattegronden en een minibar met voor ons een welkomstdrankje.

• 7Stephen11-05-2013

leuk rustiek hotelletje in hartje Rome

Prachtig gelegen, vlakbij Piazza Navona, Castel Sant'Angelo, Vaticaan, enz.. kamers waren klein, maar voldeden zeker, werd elke dag goed onderhouden (nieuwe handdoeken, verse lakens.. ) .. voor het uitzicht van de kamers moet je het zeker niet doen.. en ook als je in het hartje van Rome zit moet je ook snachts geen doodse stilte verwachten. :) het ontbijt was ook heel goed, ruime keuze, en op het dakterras een fantastisch uitzicht! De ideale uitvalsbasis voor de Romeinse citytripper :)

• 6Anita10-03-2013

Uitstekende ligging

Het hotel is perfekt gelegen om alles te bezichtigen.MAAR Kamers zijn lelijk, klein en ERG gehorig..Heel kleine ouderwetse douche.Regelmatig géén warm water.Had een kamer aan de achterkant gevraagd waar niet was op ingegaan. Bed is ook nog van de Romeinen-piepen en kraken/.kamer 305 Kamer is donker en luiken kunnen niet geopend worden Géén 4 *waard Ontbijt ok. Personeel vriendelijk.

• 8Peter09-03-2012

centraal gelegen hotel

Hotel Gremio is centraal gelegen, vlak bij Piaza Navone en op loopafstand van bezienswardigheden, o.a. St. Pietersplein De receptie was zeer voorkomend en vriendelijk. De kamers ( wij zaten op de 2e verdieping aan de achterkant) zijn klein, maar goed ingericht en schoon. Alleen zat op onze kamer de toiletbril hinderlijk los en het duurde erg lang voordat dat verholpen was. Er wordt een ontbijt in buffetvorm geserveerd, voor Italiaanse begrippen uitgebreid. Er is een lift, maar die is te klein voor 2 personen en bagage. Het terras op de bovenste verdieping was gesloten, dus het beloofde uitzicht over Rome werd ons door de neus geboord

• 7Jan Kwikkel13-11-2011

Klassiek 4 sterren

Zeer centraal gelegen hotel. De belangrijkste bezienwaardigheden zoals het Vaticaan, de Tiber, Pantheon, Trevi fontein, Spaanse trappen en diverse piaza''s op loop afstand te bereiken.

Het hotel zelf is netjes maar vertoont toch achterstallig onderhoud in de kamers zoals los komende elektrische app. Lamp houders, licht schakelaars, en constant flikkerend licht. Roest en niet sluitende douche cabine deuren en een zeer slechte douche kop waar het kalk er voor heeft gezorgd dat het slechts een triest straaltje levert. Afzuig filters badkamer vol met vuil en stof. De minibar koelkast moet s''nachts uit, anders slaap je niet. Het bed? Ach... en water lekkage in de lift plafond..

• 7RN13-09-2011

Hotel Genio: perfecte ligging!

Hotel Genio is een perfecte locatie om Rome te ontdekken. Op loopafstand (max 30 - 45 minuten) van alle bezienswaardigheden. Piazza Navone ligt om de hoek en in de kleinze zijstraatjes rondom het plein is het 's-avonds gewoon echt erg leuk en gezellig. De kamers zijn eenvoudig, ontbijt is op het dak en je hebt daarom een prachtig uitzicht over de stad. Wij hadden een kamer aan de voorkant aan de drukke Via G. Zanardellie. Die zouden wij niet meer nemen ivm de gehorigheid. Verder is Hotel Genio echt een aanrader!!

• 6maxie10-08-2011

redelijk

wij sliepen in kamer 109 aan de straatkant, heel veel lawaai, als de buren toilet doortrokken of stonden te douchen, leek het alsof ze naast je stonden. Ontbijt, redelijk . Ligging: wel heel goed.Kamer wel prima in orde.

• 7Kari11-07-2011

Zeer goede ligging maar

Het personeel was vriendelijk, het ontbijt uitgebreid maar de kamers waren te klein. Een groot deel heeft ook uitzicht op de binnenplaats. De ramen rond het de binnenplaats kan je sluiten maar dan nog is er storend lawaai na 23u00 's avonds.

• 7J.Teunissen18-04-2011

Hotel Genio ligt op een prima lokatie

Het hotel ligt aan een drukke straat, het is beter een kamer aan de achterkant te boeken. De bedden zijn goed en schoon, het ontbijtbuffet is goed, de ontbijtruimte is op de 6de verdieping met een prachtig uitzicht over Rome. In het hotel werd geklust, al om 6.30 uur werd er geboord. Ook werden de trappen en gangen voorzien van nieuwe vloerbedekking en werd de lift steeds gebruikt door mensen die aan het werk waren. Het is beter dat van te voren mee te delen, iemand die moeite heeft met trappen lopen, kan dan zelf bepalen om een ander hotel te kiezen

Hotel Genio info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar