Hotel Gallia

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Gallia voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 12 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 12 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

12 Reviews over Gallia

• 8Albert van Loon21-05-2019

Eenvoudig gedateerd goed

Eenvoudig gedateerd hotel, met eenvoudig ontbijt. Kamer (209) en algemene indruk is het wel netjes schoon. Harde matrassen, maar dat is net wat je gewend bent, wij vonden het prima. Ligging is ideaal voor Rome trip. 10 min lopen van Termini station, en paar minuten van Metro station Cavour (blauwe lijn)

• 8Marieke02-08-2014

Prima hotel

We kwamen per ongeluk in dit hotel terecht doordat bij hotel Viminale geen warm water water. Prima hotel, goede plek om Rome te verkennen. De hop on hop off bussen komen tot het plein waar het hotel bijna een ligt. Zeer vriendelijke en goed Engels sprekende receptionisten. Kamers goed (wij hadden een 4 persoons kamer) niet heel erg ruim, maar goed te doen. Schoon, netjes en totaal geen geluidsoverlast. Ontbijt (broodjes, croissants, zoet en hartig beleg, yoghurt, blikfruit) op dakterras met mooi uitzicht. Ligging ten opzichte van termini prima. Ik zou hier zo weer terug gaan!

• 7Jos de Block15-06-2013

Mooi centraal en rustig

Hotel Gallia is centraal gelegen op 5 minuten afstand van het station en 20 minuten van het Collosseum. Ontbijt is uitgebreid voor Italiaanse begrippen. Service is prima. Na 1 nacht geluidsoverlast van de koeling van de buren, werd ons een nieuwe kamer aangeboden. Bedden zijn hard, maar dat heeft ook onze voorkeur. Taxi-standplaats en opstapplaats van de hop-on-hop off bus om de hoek. Badkamer ruim en netjes. Kamer werd iedere dag goed schoongemaakt. Kortom: zoek je een hotel in Rome dat redelijk centraal en dus rustig is gelegen met goed ontbijt en bedden: boek dit hotel.

• 8marjavangorp05-09-2012

Prima als uitvalsbasis om Rome te verkennen

Hotel Gallia is rustig gelegen. De kamers zijn wat aan de kleine kant, maar met goede bedden. Het ontbijtbuffet is goed, zowel zoet als hartig beleg, verschillende soorten brood en cake, fruit, cornflakes e.d.. Mijn dochter waardeerde de verse warme chocolademelk zeer. De bediening is vriendelijk. Er zijn verschillende kleine restaurantjes in de buurt. Bijna alle bezienswaardigheden op loopafstand, metrohalte en station Termini dichtbij.

• 9henk25-05-2011

geweldig hotel

Even een week met mijn vrouw naar rome geweest yes. Kan heel kort zijn over het Hotel, super!! alles is netjes, schoon, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit geweldig, echt een aanrader. Bijna alles op loop afstand, alleen zijn we naar het vaticaanstad met de metro gegaan. gr henk

• 7Wootje17-05-2011

prima gemiddeld hotel

Hotel met lekker ruime kamer en een prima bed. De badkamer had wat ruimer gemogen, maar was verder netjes en elke dag schone handdoeken. Wij keken uit op de binnenplaats waar niks te zien is, maar je komt er toch alleen om te slapen dus dat maakt niet uit. Het hotel heeft een ruim dakterras waar we gehoopt hadden te kunnen ontbijten, maar dat was helaas niet het geval. Het ontbijt bestaat uit hard geworden broodjes, oude koffie en heel veel kleffe zoetje broodjes/croissantjes, dus niet echt een feest. Het personeel is netjes en behulpzaam. De ligging is wel iets buiten het centrum, maar doordat station Termini op een kleine 10 minuten lopen ligt is alles goed bereikbaar met bus of metro.

• 8Yves19-05-2010

Goede uitvalsbasis

We (2 volwassenen) logeerden in dit hotel in december 2009 toen we voor de verjaardag van mijn vrouwen een citytrip deden naar Rome. Het personeel is inderdaad zakelijk maar de receptionist van overdag sprak wel Engels en dat vond ik een zeer groot pluspunt. De kamer op het eerste verdiep aan de straatkant gelegen was vrij ruim en de badkamer netjes met een inloopdouche. Het hotel is gelegen tussen het station en het centrum, allebei op wandelafstand. Enigste minpuntje was de beperkte keuze van ontbijtkoeken, maar dat mocht de pret zeker niet bederven.

• 6Gerhard19-05-2010

geen vier sterren waard

ruime kamer en badkamer - goed bed - muffe grondlucht in badkamer - goed ontbijtbuffet, maar elke dag hetzelfde - elke dag schone handdoeken - personeel niet onvriendelijk, maar weinig communicatief - vlakbij centraal station (Termini) - hotel is toe aan onderhoud!

• 7Jos31-03-2010

Bezienswaardigheden binnen handbereik...!

Hotel Gallia is een goed hotel voor wie dicht bij het centrum wil zitten. Goede uitvalsmogelijkheden, metro op 3 minuten wandelen (Termini). Personeel is zakelijk vriendelijk. Alsl jij niets vraagt, zeggen zij ook niet veel. Onze kamer was groot met uitzicht naar de Basiliek, maar er zijn kleinere aan de binnenplaats zonder uitzicht. De kamer is niet al te goed onderhouden. Behang kapot, kitnaden douche vuil, plinten langs de muur zitten niet overal vast. Maar als je Rome doet zoals wij dat gedaan hebben, ben je niet veel op je kamer en kan je er prima verblijven.

• 8Rogier en Isabel29-12-2007

Prima, kleinschalig, hotel. Nette kamer, ruime badkamer. Ontbijtbuffet is lekker en voldoende keuze. Hotel ligt vlakbij station. Aantal restaurantjes in de straat of om de hoek die allemaal erg smakelijk zijn! Hotel is bij Santa Maria Maggiore (kerk) en bij dat plein stopt de hop on hop of bus. Deze bus is zeer aan te raden, je ziet de stad goed en je komt bij alle dingen die je graag wilt zien in Rome. Kosten: 15 euro per persoon voor twee dagen (winter).

Hotel Gallia info

Building information