Hotel Galeno

ItaliëLazio (Latium)Rome
5.8VoldoendeScore uit 20 reviews

5.8VoldoendeScore uit 20 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

20 Reviews over Galeno

• 6j v dijk10-09-2013

voor alleen slapen prima

schoon sanitair, schoon beddegoed, kleine kamer, klein bed,karig ontbijt.

• 1Mary29-10-2012

Niet naar toe gaan!

Kamers zijn erg klein (2,50 mtr x 2,5 mtr). De badkamer is ongeveer 1 mtr x 1,5 mtr., er zitten tralies voor het raam en het is erg gehorig. Het ontbijt is , zoals geschreven, 1 broodje, 2 mini beschuitjes en een croissantje (niet vers), cupje jam en chocopasta. Wij kregen zelfs twee dagen geen boter erbij....dit was op ?? De supermarkt zit om de hoek?? Dames van het ontbijt spreken geen Engels. Dochecabine stuk, douche kop kon je niet ophangen, muren erg vies, vloerbedekking vies. Het enige positieve van dit hotel is de ligging.

• 8familie Herberts, Elst Gld.10-09-2011

voor onze korte trip naar rome prima hotel

Hebben het zeker naar onze zin gehad.Met 10 personen bezetten wij 5 kamers,klein, maar schoon en alle voorzieningen aanwezig. Vrij snel per taxi naar het centrum en de grote bezienswaardigheden. Dicht bij ook metro en bus. Ontbijtgelegenheid was buiten gezellig. Bediening zowel aan de balie en in het hotel vriendelijk en hulpvaardig.

• 7Jean-Pierre en Ada25-03-2011

Schoon, eenvoudig, maar met de nodige gebreken.

Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk, behulpzaam en zij spreken ook Engels, Duits en Frans. Onze kamer was zeer eenvoudig, erg klein, maar schoon. Er was nauwelijks ruimte om je bagage kwijt te kunnen. De badkamer was schoon, elke dag schone handdoeken. Helaas waren er wel wat mankementen: plankjes, handdoekenrek zaten bv. los, de schuifdeuren van de douchecabine waren defect, maar konden wel dicht. Het ontbijt was ronduit zeer matig: p.p. een bolletje, pakje toast, jam en chocoladepasta. Koffie was niet te drinken, koude melk kent men niet. Goede ligging, in een zeer rustige omgeving. En goed bereikbaar voor het openbaar vervoer.

• 6L vd Kolk19-03-2011

Het is best te doen

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen. De sleutel brak echter in het slot van onze kwamer. We kregen een nieuwe kamer maar dat was niet nodig omdat het gelijk gerepareerd werd. De kamers zijn er klein: ongeveer 4 bij 4. De douchcabine is niet afsluitbaar waardoor je badkamervloer onder water komt te staan. Voor een warme douche moet je mazzel hebben. Men heeft een boiler die maar 1 kamer tegelijk kan voorzien. Je moet dus goed timen. Het ontbijt is erg karig: voor 2 personen krijg je 2 kaiserbroodjes, 4 beschuitjes, 2 jam, 2 pasta en 2 boter met koffie. Het personeel is echter erg vriendelijk en behulpzaam. Ze bestellen een taxi voor, wijzen je de weg in het openbaar vervoer, kortom prima! Men spreekt goed Engels. Je kamer wordt elke dag voorzien van nieuwe doeken. Let op! DOEKEN! Het zijn geen echte handdoeken dus is het misschien handig als je er ééntje meeneemt. Voor een paar daagjes een stad bezoeken is het best te doen en je betaalt er ook niet veel voor.

• 5Evert19-02-2011

Slaap hotel

Dit hotel heeft weinig te bieden aan comfort. Zeer kleine kamer, goede badkamer en bedden. Het ontbijt is een drama. Je mag kiezen wat voor koffie je wilt drinken en dan wordt er een blad voor je neus gezet met een broodje, 2 stukjes toast, kuipje jam en een kuipje chocolade pasta en dat is het. Het vreselijk gehorig we hoorden de buren snurken. Het is een goede plek als uitvalsbasis naar alle bezienswaardigheden. Als je de straat uit loopt dan stoppen bij Porta Pia verschillende bussen die je overal heen brengen. Koop een Roma pas (25 euro), daarmee kun je 3 dagen van alle soorten openbaar vervoer gebruik maken en gratis toegang tot 2 bezienswaardigheden (Colloseum kost al 12 euro). Kom in dit hotel alleen maar om te slapen. Als wat wilt drinken dan moet je dat uit een automaat halen. Tot slot een groot positief punt de kamer was erg schoon en we kregen elke dag schone handdoeken.

• 7karin ter Beest01-06-2010

goed hotel voor een city-trip.

Voor een citytrip is dit een geweldig hotel. De kamers zijn klein maar wel schoon, zo ook de badkamer. Het ontbijt is genoeg. Wanneer je naar Rome gaat om de stad te bezichtigen, dus de hele dag aan de wandel bent, heb je echt niet meer nodig. De bedden zijn goed dus iedere ochtend weer genoeg energie om op stap te gaan. Een aanrader dus!

• 7Eric Wijnacker01-09-2008

goede prijs-kwaliteit verhouding

Heel redelijk hotel, zeker gezien relatief lage kosten. Ontbijt was beter dan verwacht mocht worden in zo'n italiaans hotel. Goede service.

• 7M.H. van der Bree12-05-2008

Vriendelijk personeel, op de badkamer is hier een daar wat aan te merken, maar over het algemeen een redelijk hotel gelegen in de ambassadeurswijk van Rome, niet al te ver gelegen van Termini. Prima plek om Rome vanuit hier te ontdekken.

• 6Eddy26-03-2008

Zeer eenvoudig.kleine kamer.ontbijt redelijk.zeer kleine douchecabine.personeel wel vriendelijk.wij hadden kamer 12 waarvan de deur in de ontbijtruimte zat.voor langslapers niet geschikt.Goede uitvalbasis om rome te bekijken.om de hoek stopt lijn 62 die brengt je zo naar het eindpunt vaticaan.vanaf station termini naar hotel galeno kost een taxi €12.50.kortom als je er allen slaapt en verder weinig eisen stelt is het voor een paar dagen best te doen.TIP:als je het hotel uitgaat de weg oversteekt rechtdoor aan de overkant de straat inloopt zit na 50 meter aan de rechterkant een pizzeria met aan de gevel 3 lantaarns perfect eten met normale prijzen.je moet wel alles apart bestellen.dus vlees ,groenten en aardappels staan apart op de kaart.heel vriendelijk personeel.ik vind rome een mooie maar rommelige stad met zeer veel bezienswaardigheden.

Hotel Galeno info

Building information