Hotel Fori Imperiali Cavalieri

Hotel Fori Imperiali Cavalieri

We hebben een aantal aanbieders voor Fori Imperiali Cavalieri voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Fori Imperiali Cavalieri in het Nederlands

Hotel en personeel goed, ontbijt slecht.

nachtjeweg68
22-9-2013

Ligging perfect dichtbij het Colloseum, kamer klein maar wel schoon en wat je van 3-sterren mag verwachten, personeel vriendelijk, het ontbijt was slecht; met name niet vers droog brood.

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fori Imperiali Cavalieri in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fori Imperiali Cavalieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.