Hotel Floris

Hotel Floris

Kleine hotelsWeer vandaag33°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Floris voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Floris in het Nederlands

Goed hotel, centraal gelegen

Conny
4-9-2015

De kamers zijn prima, maar de ontbijtruimte is te krap. Veel keuze maar echt vers witbrood was er niet. Wel super dat je de hele dag koffie en fris kan tappen, en er elke dag 2 flesjes water in de koelkast staan (gratis). Wifi werkt perfect, en het personeel is zeer behulpzaam. De lift is van het jaar nul, heel smal en je moet er niet aan denken dat er wat gebeurt. Maar om nou omhoog te lopen naar 4 hoog... . De entree is armoedig maar op de 4e etage is alles prima. Groot voordeel zijn de geluiddichte ramen!

Gereisd Met vrienden in september 2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Ticket service

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Floris in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Floris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.