Camping Flaminio Village

138 reviews over Camping Flaminio Village

• 2019
    3Dhr.X30-10-2019

Dit dus NOOIT MEER

Wij zaten in een Standard bungalow wat dus 2x niks is...geen koffie of thee faciliteiten.....de badkamer was erg beschimmeld...wat heel vies was......het was ontzettend vochtig smorgens hongen de druppels aan de deur en was alles vochtig...... Dat het klein was is niet erg maar het had wel schoner mogen zijn. We zijn 1x gaan ontbijten maar dat vonden we een 2de x niet nodig...dat zegt genoeg

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Mirjam14-06-2019

Prima.

In no time in Rome, eind vd dag afkoelen in het zwembad. Basic maar schoon huisje, last minute geboekt voor klein prijsje. Dame bij infopunt goud waard: goede tips en supergastvrij. Supermarkt vlakbij, prima restaurant op terrein, uitstekend restaurant op 5 minuten lopen (due ponti).

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Anneke11-05-2019

Aanrader! Top verblijf voor een mooie city trip.

Perfecte lokatie met kinderen voor Rome city trip! Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi schoon huisje, ruim opgezet park voor een stadslokatie. Vanuit de hectiek van het prachtige Rome kom je in veel rust terug op het park. Supermarkt is aan de overkant van de straat en heeft ruime openingstijden. Metro naar hartje Rome is op 5-10 minuten lopen afstand (wel een voor kinderen gevaarlijke weg oversteken). Aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Marissa Haan-Eijndhoven07-04-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2018
    7Yvke10-09-2018

Prima uitvalsbasis voor Rome

-Grote camping, goede uitvalsbasis voor dag(en) Rome. -Mooi en schoon sanitair -Prima maar klein zwembad, waar het wel verplicht is een badmuts te dragen -Golfkar die je heen en weer kan brengen over de camping -Infostand met een erg vriendelijke mevrouw die enthousiast over Rome kan vertellen en op maat een plan wil maken. Ook kaartjes voor de nabijgelegen trein zijn hier te koop.

-Erg kleine plaatsen. Onze camper paste nauwelijks op de plekken. -Onrustig, dit wordt met name veroorzaakt door de voortdurend blaffende honden van een nabijgelegen kennel, ook s nachts gaat dit door -Erg duur, voor onze camper, een bijzettentje en zes personen betaalden we 120 euro per nacht

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Jonkers13-08-2018

Super combinatie van camping en stedentrip!

Een hele nette camping die ideaal is voor een bezoek aan de stad Rome (super ligging!!). Het personeel is overal erg vriendelijke en behulpzaam. Vooral de vrouw bij het infopoint is heel behulpzaam en kan je alles vertellen over een bezoek aan Rome en verkoopt ook kaartjes en dergelijke. Het eten op de camping is zowel in het restaurant als bij de bistro aan het zwembad lekker en betaalbaar. Het zwembad is erg schoon en ondanks hoogseizoen was er altijd een ligbedje vrij. Badmuts is verplicht en zijn voor €2,- te koop. De bungalow waarin wij verbleven was wat oud, maar erg schoon. We zouden eigenlijk maar 1x per week nieuwe handdoeken krijgen, maar we hebben wel 3x schone handdoeken en een schoonmaak gehad. Super service! De camping is verder vrij basic en heeft bijvoorbeeld geen entertainment. Je moet het wat dat betreft echt hebben van de stad, 10 minuutjes lopen (doe voorzichtig!), 10 minuutjes trein en je staat midden in Rome!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Lara30-06-2018

Mooie locatie om Rome te bezoeken

We hebben een fijn verblijf gehad op Flaminio village! We bleven hier 4 nachten in een Coco sweet huisje. Heel basic maar prima. Sanitair was prima! 1 avond in restaurant gegeten. Viel ons tegen. Met de trein naar Rome geweest. Heel goed te doen. €1,50 voor enkeltje. Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam! Het enige minpunt vonden wij het geblaf van honden buiten de camping. Dat heeft ons meerdere nachten uit ons slaap gehouden. Maar ook overdag constant het geluid van blaffende honden te horen! Hierdoor zouden we denk niet zo snel weer terug keren naar deze camping. Voor de rest wel prima!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Ada12-01-2018

Goede uitvalsbasis om Rome te ontdekken.

Het is aan de rand van Rome. Met de trein ben je in 20 minuten in het centrum van Rome. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de trein. Je moet wel een hele drukke weg over. Deze is beveiligd d.m.v. Verkeerslichten. Je hoort de weg niet op de camping, omdat deze heel uitgestrekt naar achteren is. Er rijdt een golfkar om je naar de uitgang te brengen. Je moet in het zwembad wel een badmuts op. Het zwembad is niet groot, maar het was niet druk in het zwembad. Er is een infostand waar je informatie kunt vragen. De mevrouw die de stand bemand is heel goed op de hoogte en heeft ons goede adviezen gegeven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• Oude reviews

8Lex12-08-2017

Prima camping voor een bezoek aan Rome

Mooie en goed verzorgde camping aan de rand van Rome. Treinstation en bus op korte loopafstand van de camping, supermarkt dichtbij die 24/7 geopend is.

Dame van de informatie balie op de camping geeft zeer goede adviezen voor een bezoek aan Rome. Zij verkoopt ook openbaar vervoer kaartjes en toegangskaarten voor musea.

Bij ziekte van mijn partner, behulpzaam personeel die een arts regelde en een bungalow verzorgde met airco omdat het in onze tent te warm voor haar was.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Marco Zwetsloot25-07-2017

Uitstekende camping voor bezoek Rome

In juli 2017 een week op deze camping geweest voor bezoek aan Rome met tieners. Camping ziet er mooi en verzorgd uit, 's nachts worden de perken gesproeid dus alles zag er mooi groen uit. Vriendelijk personeel bij restaurants, receptie, zwembad etc. Zwembad is niet heel groot maar prima om verkoeling te zoeken, wel badmuts verplicht welke te koop zijn bij het zwembad. Op 5 minuten lopen bevind zich treinstation Due Ponti, vandaar is het zo'n 15 minuten naar Piazza del Popolo. Daar kan weer metro gepakt worden verder de stad in, of te voet naar Trevi fontein, Spaanse trappen etc. We hadden een grote stacaravan met 2 slaapkamers en 2 badkamers en 2 toiletten. Was redelijk gedateerd maar voldeed prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

18 tips over Camping Flaminio Village

• MR, 07-06-2012

Koop een 3 daagse kaart voor het OV bij het info point op de camping, kosten 26 euro pp voor de trein, metro + de hop on hop off bus.

• sabrina, 07-09-2013

Tip als je in rome bent ook naar minder bekende attracties te gaan zoals Palazza van Pamphilj of de protestantse begraafplaats (metro piramide). Zeer de moeite waard. Wat eten betreft, dit kun je prima doen op de camping. Voor een klein prijsje krijg je goed italiaans eten.

• Rob Centen, 17-07-2013

Spoelingen van de toiletten vervangen door goed werkende spoelbakken. Beter plattegrond voor fietsers voor het vertrek en aankomst bij de camping.

11 vragen over Camping Flaminio Village

• Nicole, 13-06-2018

Plattegrond camping

Heeft iemand toevallig een plattegrond van de camping? Is nergens te vinden op internet

• Hilda, 03-01-2017

Op de fiets naar Rome?

Is het makkelijk om vanaf de camping met de fiets Rome in te gaan? En kun je fietsen huren op de camping? Of is fietsen in de omgeving helemaal niet zo'n goed idee? Ik hoor het graag van iemand. gr. Hilda

• Michiel, 20-09-2016

Zwembad open in oktober

Hallo, Weet toevallig iemand of het zwembad ook in oktober nog geopend is? Gr., Michiel

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats