Camping Flaminio Village

Camping Flaminio Village
7,6

120 reviews over Camping Flaminio Village in het Nederlands

Het is aan de rand van Rome. Met de trein ben je in 20 minuten in het centrum van Rome. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de trein. Je moet wel een hele drukke weg over. Deze is beveiligd d.m.v. Verkeerslichten. Je hoort de weg niet op de camping, omdat deze heel uitgestrekt naar achteren is. Er rijdt een golfkar om je naar de uitgang te brengen.

Je moet in het zwembad wel een badmuts op. Het zwembad is niet groot, maar het was niet druk in het zwembad.

Er is een infostand waar je informatie kunt vragen. De mevrouw die de stand bemand is heel goed op de hoogte en heeft ons goede adviezen gegeven.

Prima camping voor een bezoek aan Rome

Lex
12-8-2017

Mooie en goed verzorgde camping aan de rand van Rome.

Treinstation en bus op korte loopafstand van de camping, supermarkt dichtbij die 24/7 geopend is.

Dame van de informatie balie op de camping geeft zeer goede adviezen voor een bezoek aan Rome.

Zij verkoopt ook openbaar vervoer kaartjes en toegangskaarten voor musea.

Bij ziekte van mijn partner, behulpzaam personeel die een arts regelde en een bungalow verzorgde met airco omdat het in onze tent te warm voor haar was.

Uitstekende camping voor bezoek Rome

Marco Zwetsloot
25-7-2017

In juli 2017 een week op deze camping geweest voor bezoek aan Rome met tieners. Camping ziet er mooi en verzorgd uit, 's nachts worden de perken gesproeid dus alles zag er mooi groen uit. Vriendelijk personeel bij restaurants, receptie, zwembad etc. Zwembad is niet heel groot maar prima om verkoeling te zoeken, wel badmuts verplicht welke te koop zijn bij het zwembad. Op 5 minuten lopen bevind zich treinstation Due Ponti, vandaar is het zo'n 15 minuten naar Piazza del Popolo. Daar kan weer metro gepakt worden verder de stad in, of te voet naar Trevi fontein, Spaanse trappen etc.

We hadden een grote stacaravan met 2 slaapkamers en 2 badkamers en 2 toiletten. Was redelijk gedateerd maar voldeed prima.

Mooi en verzorgd vakantiepark

Sharon van de Craats
22-5-2017

We hebben hier verbleven van 16 mei 2017 t/m 20 mei 2017. Het is een rustig gelegen vakantiepark en alles ziet er erg verzorgd uit. Wij verbleven in een bungalow en deze zag er netjes uit. We kregen zelfs tussendoor nog een keer nieuwe handdoeken etc. wat een service! Ook wouden wij onze transfer (die via het park geregeld was) naar een later tijdstip verplaatsen, dit hebben nog in de late avonduren voor ons geregeld!Het park beschikt over verschillende faciliteiten zoals het zwembad, het restaurant en de supermarkt wie er allemaal goed uitzien en waar we dan ook veel gebruik van hebben gemaakt. Al met al is het een prachtig en verzorgd vakantiepark en ik zou het zeker aanbevelen. Rome ligt op 15 minuten van het park af en er ligt ook aan de overkant een 24 uurs supermarkt.

De wifi werkte helaas wel wat minder bij ons, maar dat was dan ook het enige minpuntje.

Top accommodatie voor een stedentripje aan Rome.

Oude reviews (archief)

Geweldige camping om Rome te bezoeken

Beni
19-11-2016

De camping is prima gelegen voor een bezoek aan Rome, het sanitair is uitstekend en de voorzieningen zoals zwembad en restaurants zijn prima.

De plaatsen zijn helaas aan de kleine kant en zijn veelal gelegen onder de bomen, maar al met al een prima plek.

Goed voor enkele dagen .

Christophe
9-8-2016

De camping ligt dicht bij Rome . Met de trein (station is op 300 m)sta je op 10 min op piazza del popolo. Restaurant is prima . Door de vele jeugdkampen was er in de nacht vrij veel lawaai . Het sanitair lag er s avonds smerig bij ( nadat de jongeren hun toilet hadden gemaakt .)Het zwembad is prima . De bar aan het zwembad is niet erg proper . Alles bijeen genomen een camping om kort te verblijven .

Goed.....Door de ligging naast een treinstation is Rome zeer snel bereikbaar. Camping is zeer rustig en wordt vooral gebruikt door mensen van middelbare en oudere leeftijd. Oftewel veel campers die zeer dicht op elkaar staan. Treinkaartjes kun je kopen bij de receptie. Supermarkt nabij de camping. Winkel annex bar annex restaurant mag geen naam hebben. Deze ligt verscholen op de camping en komt niet echt gezellig over.

Minder/slecht......(Gedeelde) Mobile home nr.F6, 2 afzonderlijke slpkmrs met eigen douche en koelkast en opgang. Airo buitenunit van de andere slaapkamer was tegen onze slaapkamerwand bevestigd....gevolg, slapen onmogelijk door lawaai en trilling als de buren de airco aandeden. Koelkast snachts uitgedaan door lawaai. De afstand mobile home naar de uitgang camping was ver om te lopen. Overlast overdag van een nabij gelegen hondenkennel en kleuterschool. In het zwembad moet je een bad muts dragen en de badmeester is zeer aanwezig in het wel erg kleine zwembad. Veel zwerfkatten.

fijne uitvalsbasis voor bezoek rome

myriam
9-6-2016

Camping binnen de rondweg Rome maar verkeersgeluid nauwelijks hoorbaar. Ook geluid van sportcomplexe/tennisbanen zijn niet hinderlijk. Plaats wordt toegewezen maar je mag ook zelf een plek uitzoeken want vaak zijn toegewezen plekken al bezet. Plekken zijn bijzonder klein waar eigenlijk alleen een middelgrote camper op past. Caravan, auto en tafeltje met stoeltjes past net, voortent of luifel erbij niet, grensbeplanting is oneconomisch gedaan waardoor plekken nog kleiner worden. Camping is goed voor kort verblijf om Rome te bezoeken, maar heel vol in mei vanwege oa internationale schoolvakanties.

Entree van sanitair ziet er mooi en ruim uit, doucheruimtes zijn groot met hier en daar wat schimmel en slechte waterafvoer waardoor je tot je enkels in het douchewater staat, warm water is er alleen ’s ochtends en ‘s avonds. Restaurant bij het zwembad is goed, eenvoudig en niet duur, bediening is ontzettend vriendelijk.

Was mag niet aan een waslijntje hangen, dit wordt verwijderd als je er niet bent en een wasrekje wordt neergezet.

Bij de entree van camping is een bushalte voor Rome, beter is de trein te nemen, busreis duurt lang naar centrum. Kaartjes hiervoor kun je bij de receptie kopen. Het treinstation is achter het winkelcentrum (24/24u open), bij de ingang van camping rechts bij de stoplichten de drukke weg oversteken naar links en over het parkeerterrein van winkelcentrum lopen, weer drukke weg oversteken meteen naar links en dan 1ste straat rechts, einde van de doodlopende weg links gangetje in naar station Due Ponti, onder spoor naar andere kant van perron gaan. Let wel, treinkaartje moet je eerst valideren bij ingangspoortje aan de rechterkant dan door het apparaatje halen zoals bij metro, bij Piazza del Popolo uitstappen. Terug hetzelfde maar als je station Tor de Quinto passeert op de rode knop bij deur drukken anders stopt trein niet in Due Ponti. Treinen rijden ongeveer om het kwartier, dus nooit een lange wachttijd.

Conclusie: goede uitvalsbasis voor bezoek Rome, maar camping is op diverse facetten geen 4sterrencamping waard.

Fijne plek. Zal het zeker aanbevelen.

Joop Wentink
6-5-2016

Fijne camping goed/vriendelijk personeel. Jammer dat het niet aangegeven is dat je de Anwb camperpas kan gebruiken. Werd helaas ook niet gevraagd waardoor wij de korting mis liepen. Flessen van restaurant werden vrij laat in containers gegooid waardoor we wakker werden. Verder een heel prettig verblijf gehad met prima plek voor onze tent. De WiFi was uitmuntend goed.

Hele prettige camping

Tim
8-12-2015

Mooie camping met vriendelijk personeel. Mooi zwembad met lekkere ligweide in het gras. Prima supermarktje op ontbijt te halen. Comfortabele uitvalsplek voor bezoek aan Rome. Centrum van Rome goed te bereiken middels treinstation op loopafstand van de camping. Sanitair erg mooi en hele fijne warme douches met rustgevende muziek! Comfort en een bezoek aan Rome in een. Erg goed bevallen.

We hebben een aantal aanbieders voor Flaminio Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flaminio Village in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flaminio Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Flaminio Village scoort een 7.58 uit 10 op basis van 131 reviews.