Camping Flaminio Village

123 reviews over Camping Flaminio Village in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor Rome

Yvke
10-9-2018

-Grote camping, goede uitvalsbasis voor dag(en) Rome.

-Mooi en schoon sanitair

-Prima maar klein zwembad, waar het wel verplicht is een badmuts te dragen

-Golfkar die je heen en weer kan brengen over de camping

-Infostand met een erg vriendelijke mevrouw die enthousiast over Rome kan vertellen en op maat een plan wil maken. Ook kaartjes voor de nabijgelegen trein zijn hier te koop.

-Erg kleine plaatsen. Onze camper paste nauwelijks op de plekken.

-Onrustig, dit wordt met name veroorzaakt door de voortdurend blaffende honden van een nabijgelegen kennel, ook s nachts gaat dit door

-Erg duur, voor onze camper, een bijzettentje en zes personen betaalden we 120 euro per nacht

Super combinatie van camping en stedentrip!

Jonkers
13-8-2018

Een hele nette camping die ideaal is voor een bezoek aan de stad Rome (super ligging!!). Het personeel is overal erg vriendelijke en behulpzaam. Vooral de vrouw bij het infopoint is heel behulpzaam en kan je alles vertellen over een bezoek aan Rome en verkoopt ook kaartjes en dergelijke. Het eten op de camping is zowel in het restaurant als bij de bistro aan het zwembad lekker en betaalbaar. Het zwembad is erg schoon en ondanks hoogseizoen was er altijd een ligbedje vrij. Badmuts is verplicht en zijn voor €2,- te koop. De bungalow waarin wij verbleven was wat oud, maar erg schoon. We zouden eigenlijk maar 1x per week nieuwe handdoeken krijgen, maar we hebben wel 3x schone handdoeken en een schoonmaak gehad. Super service! De camping is verder vrij basic en heeft bijvoorbeeld geen entertainment. Je moet het wat dat betreft echt hebben van de stad, 10 minuutjes lopen (doe voorzichtig!), 10 minuutjes trein en je staat midden in Rome!

Mooie locatie om Rome te bezoeken

Lara
30-6-2018

We hebben een fijn verblijf gehad op Flaminio village! We bleven hier 4 nachten in een Coco sweet huisje. Heel basic maar prima. Sanitair was prima! 1 avond in restaurant gegeten. Viel ons tegen. Met de trein naar Rome geweest. Heel goed te doen. €1,50 voor enkeltje.

Personeel receptie erg vriendelijk en behulpzaam!

Het enige minpunt vonden wij het geblaf van honden buiten de camping. Dat heeft ons meerdere nachten uit ons slaap gehouden. Maar ook overdag constant het geluid van blaffende honden te horen! Hierdoor zouden we denk niet zo snel weer terug keren naar deze camping. Voor de rest wel prima!

D-reizen

Het is aan de rand van Rome. Met de trein ben je in 20 minuten in het centrum van Rome. Het is ongeveer 10 minuten lopen naar de trein. Je moet wel een hele drukke weg over. Deze is beveiligd d.m.v. Verkeerslichten. Je hoort de weg niet op de camping, omdat deze heel uitgestrekt naar achteren is. Er rijdt een golfkar om je naar de uitgang te brengen.

Je moet in het zwembad wel een badmuts op. Het zwembad is niet groot, maar het was niet druk in het zwembad.

Er is een infostand waar je informatie kunt vragen. De mevrouw die de stand bemand is heel goed op de hoogte en heeft ons goede adviezen gegeven.

Prima camping voor een bezoek aan Rome

Lex
12-8-2017

Mooie en goed verzorgde camping aan de rand van Rome.

Treinstation en bus op korte loopafstand van de camping, supermarkt dichtbij die 24/7 geopend is.

Dame van de informatie balie op de camping geeft zeer goede adviezen voor een bezoek aan Rome.

Zij verkoopt ook openbaar vervoer kaartjes en toegangskaarten voor musea.

Bij ziekte van mijn partner, behulpzaam personeel die een arts regelde en een bungalow verzorgde met airco omdat het in onze tent te warm voor haar was.

Uitstekende camping voor bezoek Rome

Marco Zwetsloot
25-7-2017

In juli 2017 een week op deze camping geweest voor bezoek aan Rome met tieners. Camping ziet er mooi en verzorgd uit, 's nachts worden de perken gesproeid dus alles zag er mooi groen uit. Vriendelijk personeel bij restaurants, receptie, zwembad etc. Zwembad is niet heel groot maar prima om verkoeling te zoeken, wel badmuts verplicht welke te koop zijn bij het zwembad. Op 5 minuten lopen bevind zich treinstation Due Ponti, vandaar is het zo'n 15 minuten naar Piazza del Popolo. Daar kan weer metro gepakt worden verder de stad in, of te voet naar Trevi fontein, Spaanse trappen etc.

We hadden een grote stacaravan met 2 slaapkamers en 2 badkamers en 2 toiletten. Was redelijk gedateerd maar voldeed prima.

Mooi en verzorgd vakantiepark

Sharon van de Craats
22-5-2017

We hebben hier verbleven van 16 mei 2017 t/m 20 mei 2017. Het is een rustig gelegen vakantiepark en alles ziet er erg verzorgd uit. Wij verbleven in een bungalow en deze zag er netjes uit. We kregen zelfs tussendoor nog een keer nieuwe handdoeken etc. wat een service! Ook wouden wij onze transfer (die via het park geregeld was) naar een later tijdstip verplaatsen, dit hebben nog in de late avonduren voor ons geregeld!Het park beschikt over verschillende faciliteiten zoals het zwembad, het restaurant en de supermarkt wie er allemaal goed uitzien en waar we dan ook veel gebruik van hebben gemaakt. Al met al is het een prachtig en verzorgd vakantiepark en ik zou het zeker aanbevelen. Rome ligt op 15 minuten van het park af en er ligt ook aan de overkant een 24 uurs supermarkt.

De wifi werkte helaas wel wat minder bij ons, maar dat was dan ook het enige minpuntje.

Top accommodatie voor een stedentripje aan Rome.

Geweldige camping om Rome te bezoeken

Beni
19-11-2016

De camping is prima gelegen voor een bezoek aan Rome, het sanitair is uitstekend en de voorzieningen zoals zwembad en restaurants zijn prima.

De plaatsen zijn helaas aan de kleine kant en zijn veelal gelegen onder de bomen, maar al met al een prima plek.

Goed voor enkele dagen .

Christophe
9-8-2016

De camping ligt dicht bij Rome . Met de trein (station is op 300 m)sta je op 10 min op piazza del popolo. Restaurant is prima . Door de vele jeugdkampen was er in de nacht vrij veel lawaai . Het sanitair lag er s avonds smerig bij ( nadat de jongeren hun toilet hadden gemaakt .)Het zwembad is prima . De bar aan het zwembad is niet erg proper . Alles bijeen genomen een camping om kort te verblijven .

Goed.....Door de ligging naast een treinstation is Rome zeer snel bereikbaar. Camping is zeer rustig en wordt vooral gebruikt door mensen van middelbare en oudere leeftijd. Oftewel veel campers die zeer dicht op elkaar staan. Treinkaartjes kun je kopen bij de receptie. Supermarkt nabij de camping. Winkel annex bar annex restaurant mag geen naam hebben. Deze ligt verscholen op de camping en komt niet echt gezellig over.

Minder/slecht......(Gedeelde) Mobile home nr.F6, 2 afzonderlijke slpkmrs met eigen douche en koelkast en opgang. Airo buitenunit van de andere slaapkamer was tegen onze slaapkamerwand bevestigd....gevolg, slapen onmogelijk door lawaai en trilling als de buren de airco aandeden. Koelkast snachts uitgedaan door lawaai. De afstand mobile home naar de uitgang camping was ver om te lopen. Overlast overdag van een nabij gelegen hondenkennel en kleuterschool. In het zwembad moet je een bad muts dragen en de badmeester is zeer aanwezig in het wel erg kleine zwembad. Veel zwerfkatten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flaminio Village in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flaminio Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.