Reviews over Rome

Prima hotel voor een citytrip

Nynke,
    24-11-2018

Een simpel maar prima en schoon hotel om de prachtige stad Rome te zien!! Je krijgt waarvoor je betaald, een prima bed en douche. Ontbijt is niets bijzonders, maar wel heel tof om te zien hoe ontbijten in het Italiaans gaat, dat heeft zeker zijn charme, alleen ze doen het anders dan bij ons.

Hier proef je Rome

Arie,
    18-11-2018

Eenvoudig sfeer hotel op verdieping inzet centrum met zeer behulpzaam personeel.

Het ontbijt was bij de buren. Lekker en verzorgd

Super verblijf gehad

Julie,
    9-10-2018

Echt een prachtig hotel! Restaurant is een grote aanrader (wel gesloten op maandag). In de bar is er 's avonds altijd ook mogelijkheid tot buffet wat ook zeer lekker is. Welness top! Tram op 10min stappen of met shuttle van het hotel. Enkel communicatie in het hotel niet super want onze restaurantreservatie plus de ontbijtbox op dag van vertrek waren niet doorgegeven.

Gezellig Hotelletje, midden in Rome!

Timo,
    8-10-2018

Prima goedkoop en zeer schoon kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel, eenvoudig maar goed ontbijt in een gezellige kleine ontbijtruimte. Handig centraal gelegen, naast station, met kofferservice, ideaal bij aankomst en vertrek! Twee prima Italiaanse restaurantjes om de hoek. Echt een aanrader👍.! Timo

Mooi hotel,

Sonia,
    31-8-2018

Mooi schoon hotel met vriendelijk personeel. Ligging is slecht. Bussen zijn goedkoop maar vol,taxi is duur(15€ voor een enkeltje naar piazza venetia) in de buurt is een winkelstraat maar van 12-16 zijn alle winkels gesloten. Eten in het hotel is goed maar prijzig.ontbijt lijkt veel maar veel hetzelfde. Als je €20 p.p voor een ontbijt betaald verwacht je wel dat ze een omeletten voor je bakken ofzo... zwembad is mooi maar te weinig ligplekken.

H10 Guest Services, Yield , 16-9-2018

Dear Sonia,

first of all we would like to thank you for choosing H10 Roma Città and fro your review. We are glad you had a nice experience with us and we take note of your suggestions in order to improve our service.

We hope to welcome you back for your next trip in Rome.

Best regards