Hotel Ferrari

2008

het hotel was prut

risposta
20-5-2008

het hotel was prut. wat wel mooi was is dat je vanaf de bovenste verdieping koeken op voorbijgangers kunt gooien. maar het hoter valt nog net niet uit elkaar. de lampen op onze kamer vielen nog net niet van het plafond. en de deur post viel er ook bijna af. de does deur van iemand van onze groep viel er ook uit. die persoon moest zwaar gewond worden afgevoert naar het zieken huis. de hotel baas is een niet aardige man. net als zijn vrouw. deze lijkt op de zwarte vorm van sugar lee hooper

We waren hierheen met school

Guido
20-5-2008

We waren hierheen met school..

De hotelbaas is geen aardige man, evenals zijn vrouw, ook geen aardige man. De lampen hingen van ellende nog net aan het plafond, scheelde niet veel trouwens. Bij een van ons in de groep viel de douchedeur aan flarden, waarna zij zwaargewond afgevoerd kon worden naar het ziekenhuis. Er lopen allemaal beestjes in de douches, en er komt puin van het plafond naar beneden vallen. Toen ik op bed ging liggen, voelde ik dat het bed doorgezakt was, ik had de volgende dag dan ook last van mijn rug. De enige 2 mooie dingen aan het hotel zijn dat het vlakbij de metro ligt en dat als je de lobby uitloopt en dan naar rechts gaat, je bij een heel mooi Call Center en een Barber Shop uitkomt, met als kapper de artiest Aso Rock General, die VERY NICE MUZIK maakt!!

We hebben een aantal aanbieders voor Ferrari voor je op een rij gezet:

als je de deur dicht deed, viel de lamp ongeveer van het dak en de deurpost viel eraf.

maar het is wel mooi dat je gevulde koeken op mensjes kunt gooien. maar het het hotel is slegt. bij iemand van onze groep was de does deur er uit gevallen boven op haar. ze was zwaar gewond.

2006

Kun je tegen kakkerlakken, een hoop stof, de meest gore wc putjes die je je maar bedenken kan en heb je niet zoveel geld, maar wil je toch naar Rome?

Ga dan voor hotel Ferrari (of Casali, is zelfde). Ligt 2 minuten lopen bij Termini vandaan, een metro station. Prima ligging. Goed bereikbaar ook vanuit het vliegveld. De service was aan het ontbijt heel goed, maar schoonmaken kunnen ze écht niet in Ferrari.

Verder is Rome een uitmuntend mooie stad en raad ik iedereen een bezoekje aan. Dit moet je gezien hebben...

We hebben een aantal aanbieders voor Ferrari voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ferrari in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ferrari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.