Bed and Breakfast Family House

7 reviews over Bed and Breakfast Family House in het Nederlands

Cheap hotel

Eva
17-3-2016

De hotelkamer was ruim en netjes met televisie en echt goede wifi.

Badkamer zeer basic beetje oud en beschimmeld.

De verwarming ging nachts aan was vies warm geen draaiknop op radiator.

De eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam na vragen hij heeft onze radiator uitgezet en een andere matras gezet.

Wij miste een nachtlamp in de badkamer een mat mijn zoon is flink gevallen op de gladde vloer van de badkamer.

Ontbijt beschrijven : uitgebreid in het echt een kopje koffie met croissant.

De buurt was slecht en vuil maar mooi dicht bij de metro.

Goede service, slecht ontbijt

Marc
4-6-2014

Het personeel van dit hotelletje is zeer vriendelijk. Tips voor goede restaurants of leuke uitstapjes worden met plezier gegeven. Ook de hele kaart van het centrum van Rome (gratis verkrijgbaar aan de balie) wordt met plezier ingetekend met waar wat te doen is.

Kamers zijn klein, maar meer dan een bed, douche en toilet heb je niet nodig. Locatie is redelijk. Vlak bij de metro en dus ligt de stad binnen handbereik.

Het ontbijt is werkelijk bizar slecht. Eén croissantje en één kopje koffie. Iets extra's is bijbetalen. Maar het ergste is de man die het ontbijt verzorgt. We noemden hem de 'ontbijt nazi' (naar een Seinfeld-aflevering). Er kon geen lachje af, geen vriendelijk woord, niets. Als je niet snel genoeg was met je bestelling werd je uitgesnauwd.

kortom goed hotel, maar het ontbijt is ver beneden maat.

Prima overnachtingshotel

JannyW
14-11-2010

Wij hadden onze kamer op de bovenste verdieping het was een ruime kamer met een heerlijk warme douche. Het ontbijt is in een restaurant om de hoek. Vanaf het station Termini is het te lopen. Maar ik was blij dat ik hier met mijn man en mijn vriendin met haar man was ipv zoals we hadden bedacht met m'n vriendin alleen. Als je vanaf het metrostation Manzoni komt is het wel goed te doen maar vanaf het Centraal Station Termini kom je een hoop gespuis tegen.

perfecte slaapplek

peter van de ven
5-9-2010

dicht bij metro, goed te bereiken.

Lekkere beden goede douche en een echt Italiaans ontbijt.

Meer heb ik niet nodig in een stad voor een stedentrip!!

Niet erg bijzonder.

inge
7-6-2010

Algemene indruk is niet verkeerd. Personeel is erg behulpzaam al spreken ze niet allemaal engels.

Ontbijt bestaat uit een croissant met koffie of thee bij de bar om de hoek.

Handdoeken worden blijkbaar maar 1 keer in de 3 dagen verschoond. Hier kwamen we achter toen we vroegen waarom we geen schone hadden gekregen.

Vlak in de buurt van het hotel is het station en een metrostation om in het centrum te komen, al kun je te voet (15min) al naar het colloseum lopen. Alles in Rome is wat dat betreft best op loopafstand.

prima bed and breakfast

fam.rietveld
23-11-2009

Family house is een prima bed and breakfast als je Rome bezoekt om alle bezienswaardigheden. Het zit op loopafstand van het centrum, het is een nette kamer, en de prijs is inclusief ontbijt, dit ontbijt is niet zo veel, maar wel prima van smaak. Personeel van Family House spreekt goed engels, zijn erg aardig en service is goed.

prima overnachtingsadres

ing
10-11-2009

We hadden de kamer op de bovenste etage. Deze kamer grenst aan het dakterras dat in principe voor alle gasten van het hotel te gebruiken is, maar tijdens ons verblijf daar niemand gezien. De kamer was netjes. Het bed wat hard en de douche was alle ochtenden koud. 's Avonds konden we wel met een heel dun straaltje lauw douchen. De loopafstand tot het centrum is zeer goed. Dichtbij metro Manzoni. Prima overnachtingsadres. Ontbij in de snackbar om de hoek was erg leuk.

We hebben een aantal aanbieders voor Family House voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Family House in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Family House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Family House scoort een 6.08 uit 10 op basis van 7 reviews.