Hotel Exe Domus Aurea

8 reviews over Hotel Exe Domus Aurea in het Nederlands

Ideale hotel voor stedentrip

Sel
8-4-2015

Het ligging van de hotel is super! Je kunt een wandeling maken, voor je weet ben je bij grote plein. Het eten is super, niet slecht voor weinig budget. Slaapkamers zijn super schoon. Obers en hotelbedienden zijn vriendelijk.

Dit hotel is fantastisch

A. Celik
23-2-2014

De ligging is goed en centraal. Veel eetgelegenheid in de directe omgeving.

Mooi uitzicht vanaf het Restaurant. Erg vriendelijke personeel.

Station termini ligt in dezelfde straat en als je graag loopt, dan zijn de meeste bezienswaardigheden op loop afstand.

Prijs kwaliteitsverhouding is dit Hotel meer dan drie sterren.

Paul
        8-12-2013

Dit hotel heet tegenwoordig Exe Domus Aurea.

Prima ligging, dichtbij Termini alwaar ook beide metrolijnen genomen kunnen worden. Daardoor is de stad goed bereikbaar. Schoon hotel, vriendelijke bediening. Prima douche, wel wat krappe kamers maar dat hebben wij niet als hinderlijk ervaren. Al met al goed.

Dit nooit meer!

c van gerven
        11-11-2012

Kleine kamer, mini douche (je kunt niet normaal op de wc gaan zitten) , chagarijnig personeel, kleine stoelen en tafels in ontbijtzaal, geen variatie in ontbijt, hoe langer je blijft hoe hoger de kamerprijs per dag wordt, lichten je op met hun advies over transport dat ze voor je kunnen regelen van vliegveld naar hotel, kunt niet alles met creditcard betalen. Positief is alleen de ligging tov station maar zéér gehorig qua verkeer en ook intern (je hoort de buren gapen etc)

Confortabel proper hotel met prima service !

Christine
        3-9-2009

Enige minpunten zijn nogal kleine kamers en ontbijt op het dak vh hotel onder glas waar het heel warm kan worden. Lekkere kleine croissantjes ! Prachtig uitzicht !

Goed onderhouden hotel met zelfs iedere dag propere handdoeken en zeepjes. Excellente airco met t°-regeling voor een goede nachtrust !

Ligging hotel vrij ver van de meeste bezienswaardigheden. Ofwel was het omdat het bij ons 40° warm was, dat alles heel ver leek.

Zeker een aanrader en ik zou er de volgende x terug naartoe gaan.

2007

ligging, vlakbij het station, weliswaar aan een drukke straat..maar bij boeking kon aangegeven worden of je een kamer aan de rustigere kant prefereerde. Mooi uitzicht vanaf het overdekte dakterras, waar een heerlijk en goed verzorgd ontbijtbuffet klaarstond.. De kamers waren erg klein. Ik had van tevoren aangegeven dat mijn echtgenoot rolstoelafhankelijk was, maar dit resulteerde in een kleine kamer op het eind van een smalle gang, waar ik mijn man eerst uit de rolstoel moest helpen en op bed moest neerzetten,de rolstoel inklappen en tegen het tafeltje plaatsen . er was zo geen loopruimte meer, de kast was vrijwel onbereikbaar en zo klein dat er maar voor een persoon kleding in kon.De jassen hingen we dus maar over de rolstoel..De badkamer was in zoverre aangepast,dat er vrijwel geen drempel bij de douche was,maar de watertemperatuur was erg slecht te regelen en de vloer was erg glad, zodat ik mijn man zittend op het toilet heb moeten wassen.(gelukkig had ik washandjes meegenomen)

2005

Schoon en proper hotel, kort in de buurt van termini trein station (loopafstand). Ligging van het hotel is niet in de mooiste straat (ook erg druk)en de kamers zijn erg maar dan ook erg klein. Service is erg goed. Onbijtbuffet is ook voldoende.

Ligging vlakbij het station

Martiene
        24-2-2005

Ligging vlakbij het station.

De kamers zijn wat popperig klein,maar wel heel schoon.

Ontbijtbuffet heel goed verzorgd.

Vriendelijk personeel!

Moesten s,nachts naar het vliegveld en kregen een ontbijtpakketje mee!!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Exe Domus Aurea in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Exe Domus Aurea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.