Hotel Everest Inn

Hotel Everest Inn
6,5

4 reviews over Hotel Everest Inn in het Nederlands

Knappe kamers met goede bedden.

Cecilia
1-10-2016

Everest inn ligt aan een drukke weg. Als je kamer daar niet aanzit dan zit je prima. Knappe bedden en normale kamer. Netjes en schoon. Ontbijt zou ik overslaan. Broodjes zijn droog en hard (paar dagen oud??) en je hebt keuze uit jam,jam of jam. .. En een bakje yoghurt.

uitstekend voor een stedentrip

annelies
27-1-2011

3-5-2010 Everest Inn ligt vlakbij metrostation Repubblica in een drukke winkelstraat.

Het hotel bevind zich op de 3e etage die via een kleine lift bereikbaar is, alleen met een sleutel kun je gebruikmaken van de lift.

De kamer is goed (4 persoons de luxe) mooie badkamer en 2 aparte ruimtes (niet met deur af te sluiten) met elk een 2 persoons bed. Het ontbijt was goed maar niet meer dan dat. Het personeel was heel aardig en behulpzaam.

Dus een goed hotel dat perfect is voor een stedentrip, wil je langer "vakantie"vieren

zou ik een ander hotel aanraden want het hotel heeft verder weinig te bieden.

prima verblijf

john en karin
19-10-2010

mooi gerenoveerde kamers , heel proper, goede badkamer. Op 3e verdieping gelegen van

een karaktervol gebouw in de Via Nazionale , centraal gelegen. 409 euro betaald voor 3 nachten (2-persoonskamer), dus aan de duurdere kant maar zeker geen spijt van.

Goede ligging voor stedentrip

fam. van de Laar
3-5-2010

Everest Inn ligt vlakbij metrostation Repubblica in een drukke winkelstraat.

zou ik een ander hotel aanraden want het hotel heeft verder weinig te bieden.

We hebben een aantal aanbieders voor Everest Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Everest Inn in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Everest Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Everest Inn scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.