Hotel Europa

Hotel Europa

Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Europa in het Nederlands

Ramzalig verblijf - Waardeloze service

Janssens Herman
19-6-2016

Wij verbleven in dit hotel met een groep van 40 Vlamingen. Iedereen was achteraf sterk verbolgen .Hoe dit hotel ooit 4 sterren gekregen heeft is een compleet raadsel. Totaal onprofessioneel receptiepersoneel dat geen enkel initiatief nam om de gasten hun laattijdig aangekomen bagage te helpen bezorgen. Restaurant- en barpersoneel dat blijkbaar totaal niet opgeleid was: onhandige en soms zelfs lompe bediening. Sommige kamers waren soms niet gereinigd. Sommige kamers hebben zelfs geen verluchting. De kamers zijn behoorlijk gehorig. Hoofdzakelijk zeer kleine kamers. Bagage herbergen moeilijk. Wel goede en grote bedden. Onvoldoende kapstokken en legplanken voor kledij. Muurlampen zijn soms slecht geplaatst: draden zichtbaar. In onze badkamer sporen van schimmel. Ons miniterras zat constant onder de duivenpoep. Gladde vloeren in douche. In sommige kamers liep het douchewater uit de douche of het bad. Lift onvoldoende voor het aantal gasten. Aperitief in plastic bekers. Gasten kregen soms de gevraagde dranken niet. Bij het ontbijt waren er de helft van de tijd geen tassen, borden, messen of vorken voorhanden. Van eierdopjes of ondertassen heeft men blijkbaar nog nooit gehoord. Plastic bekers voor de dranken. Plastic lepeltjes. Croissants en broodjes waren snel uitgeput. De avondmaaltijd op vrijdag was oneetbaar: koud en totaal smakeloos. Dat zie je zelfs niet in een smoezelig hotel zonder klassering. In de kamers geen handleiding voor telefoon en airco. Onderling telefoneren of de receptie contacteren kon dus niet. Op gelijkvloers kamers met vochtige muren. Bij aankomst chaos bij toebedeling van de kamers. Blijkbaar dus niet voorbereid. Bij de heenvlucht was de bagage achtergebleven. Die werd later gespreid over 3 dagen bezorgd in het hotel. De receptie deed geen enkele moeite om de gasten daarvan te informeren, noch deed ze enige moeite om aan de hand van de labels de kamers van de eigenaars op te zoeken. Dat gebeurde pas na herhaald aandringen. Van de receptionisten van een viersterrenhotel mag men toch verwachten dat het zelfstandig initiatieven kan nemen en oplossingen kan bieden. Alleen wifi in de lobby. Wel dicht bij station Termini. Aldus een totaal af te raden hotel!

Gereisd Met vrienden in juni 2016

• Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.