Hotel Erdarelli **

We hebben een aantal aanbieders voor Erdarelli voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Erdarelli in het Nederlands

Prima hotel, geweldige plek

Irene, 11-8-2014

Een leuk charmant oud hotel wat grotendeels gerenoveerd is. (zover wij gezien hebben)

De ligging is geweldig, alles is op loopafstand, Pantheon op ca 5 minuten. Schone kamer met goed bed, badkamer modern en mooi.

Wifi is niet overal te ontvangen.

Ontbijt is oké, brood op een gegeven moment op en de koffie en sinaasappelsap abominabel slecht!

perfecte locatie voor een stedentrip

Ellen, 26-7-2013

Het hotel is oud, maar ze zijn het aan het renoveren. Wij zaten op de bovenste verdieping, het was nog een nog niet gerenoveerde kamer, maar het bed lag heerlijk, het was schoon, het werd ook elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Het personeel was erg aardig en behulpzaam.

centraal, maar zeer oud

Adriaan, 3-5-2013

Oud hotel, echt in het centrum van Rome. Alles op loop afstand, zelfs vaticaanstad. Hotel is oud en versleten, zelfs vuil. Voorbeelden zijn vlekken in de vloerbedekking, oude kitranden in de badkamer die ook wijken. Bijna geen waterdruk in douche en toilet. Mensen zijn daarin tegen zeer aardig en servicegericht. Kortom een goedkoop hotel in hartje Rome waarbij geen luxe te verwachten is. O ja, hotel ligt echt in hartje Rome dus , s-nachts ook veel verkeer langs het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Erdarelli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erdarelli in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erdarelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Erdarelli scoort een 6.43 uit 10 op basis van 3 reviews.