Hotel Embassy

Hotel Embassy
7,1

5 tips over Hotel Embassy

Cynthia, 25-7-2016
Koop een metrokaartje voor meerdere dagen.
M, 1-3-2015
We hebben met ons gezin de Rome Centrum Tour gedaan. Dit was een groot succes! (www.opdefietsinrome.nl)
Alex, 23-2-2014

Neem een dagkaart (€ 6,00) voor de bus/metro om b.v. Gianocolo in het zuiden van Rome om een overzicht over de hele stad te krijgen.

Pasta, Pizza, Spaghetti zat ? sluit dan een bezoek aan het vaticaan af met een diner(tje) in de Via Ostia, met een assortiment aan wereldgerechten en bier uit alle landen.

We hebben een aantal aanbieders voor Embassy voor je op een rij gezet:

Christel, 11-8-2013
Ga een keer met de tourbus door de stad van Rome. En naar het park Villa Borghese.
petersnijder, 21-11-2011
De koffie/cappucino in de kiosk voor het hotel is super. Vaste prik om iedere ochtend met een heerlijk bakje wakker te worden. Koffie op het (kleine) terras is duurder. Maar waarom niet als een echte Italiaan aan de balie van je koffie genieten.

We hebben een aantal aanbieders voor Embassy voor je op een rij gezet: