Hotel Embassy

50 reviews over Hotel Embassy in het Nederlands

Geen drie sterren waard

Karin
20-9-2016

Hotel ligt idd vlakbij het centrum en om de dag schone handdoeken zijn enige pluspunten.

Hotel is vergane glorie. Kamers zijn oud en klein. Geen gelegenheid om koffie, thee of drinken te verkrijgen in het hotel. Ontbijt is summier. Als beleg alleen drie soorten jam. Droge (voor je gevoel 2 dagen oude) croissants of puddingbroodjes, Koffie en thee uit hetzelfde apparaat en slangetje in een plastic beker. Ontbijtruimte was te klein voor de piek en een dame kom de drukte niet alleen aan. Of wachten op plek of in je kamer eten. Het bed sliep redelijk als je door de geluidshinder heen kan slapen. Voor ons nooit meer...

Prima hotel voor een stedentrip

Cynthia
25-7-2016

Het hotel is geschikt voor een stedentrip. Klein hotel en kamer, maar de ligging is perfect. Binnen 10 minuten ben je op het metro station Termini. Ontbijt is minimaal, maar om de hoek zit een bakkerij.

Prima te doen

Jessica
7-6-2015

Personeel aan de balie was afwisselend vriendelijk of juist sacherijnig. Verder was de kamer prima, de badkamer daarentegen was klein, slecht licht en in de douche kon je amper bewegen. Ook was de straal afwisselend koud en warm en was het zo'n zacht straaltje dat je de shampoo niet uit je haar kreeg. 's Nachts wakker gelegen van het vele verkeer dat langs reed, maar dat kan je verwachten in een stad. Het ontbijt was prima, erg zoet en niet veel keus. Verder ligt het hotel goed centraal, het centrum is makkelijk te belopen, metrokaarten zijn alleen nodig als je een dagje wat verder weggaat.

D-reizen

Erge stank door sigarettenrook en stoffig

priscilla van dijk
13-5-2015

Hotel Embassy is zeker niet geschikt voor mensen met astmatische klachten. Het hotel belooft geheel rookvrij te zijn maar ik ben er jammer genoeg achtergekomen dat de manager van het hotel zelf tijdens zijn dienst aan de receptie zit te roken waardoor de gehele onderverdieping naar sigarettenrook ruikt. Onze kamer 110 lag hier vlakbij waardoor het tot in de kamer erg stonk naar rook, waar ik ontzettend benauwd en ziek van wordt. Na een paar keer geklaagd te hebben waarna ze ons vertelden dat het opgelost zou worden kwamen we er door een andere medewerker achter dat de manager zelf de veroorzaker was. Hij nam ons totaal niet serieus, we mochten niet eens verplaatsen naar een andere kamer waardoor we gedwongen eerder naar huis moesten. Ook hadden we bijbetaald voor een kamer met tegelvloer aangezien dit minder stoffig is dan vloerbedekking ivm huisstofmijt. De grond onder het bed was echter zo stoffig dat deze betaling voor niets geweest is. Ook was de kamer extreem klein.

We vonden het hotel netjes, schoon, goede bedden, prima ontbijt (ja, inderdaad zonder kaas en vlees), goede ligging. We hadden een familyroom (kamer 330), voorzien van een ruime douche met harde straal. Het was 5 min. lopen naar metrohalte Republica. Vriendelijk personeel. Kortom: ideaal voor een stedentrip!

Hotel voor een stedentrip

Alex
23-2-2014

We hebben al heel wat hotels en steden bezocht, maar kamer 110 was beneden peil, bedden kraakten vreselijk. Hotel heel gehorig, badkamer is alleen door een lenig mens te gebruiken, wasbak vasthouden om gebruik te maken van het toilet, buiten de badkamer afdrogen i.v.m. de geringe ruimte. Het ontbijt is heel karig, alleen jam, geen kaas, eitje, dus zelf maar aangeschaft.

Positief: receptie doet er alles om je het naar de zin te maken en het hotel ligt redelijk in de buurt van veel bezienswaardigheden en goede restaurants in de buurt

Leuk hotel voor een stedentrip!

Stéphanie
5-11-2013

Ik ben hier samen met mijn moeder geweest in augustus. De hotelkamers zijn erg schoon en je krijgt elke dag schone handdoeken. Voor de rest was het 's middags rond de 43 graden en hebben wij toen lekker met de airco aan op de kamer gezeten, tot het zonnetje een beetje minder werd. In de omgeving is veel te doen en heel veel te zien. Het ontbijt is niet zo heel denderend, maar wel goed te doen voor een paar dagen! Zowel mijn moeder als ik hebben niet veel te klagen over het hotel. We zouden hier zo nog een keer naartoe gaan!

Schoon hotel op een goede ligging.

Christel
11-8-2013

We hebben een leuke tijd gehad in Rome. Kamers werden elke dag schoongemaakt, ontbijt was wel eenvoudig. Alles op loopafstand. En veel bezienswaardigheden. Een mooie stedentrip.

Prima voor een stedentrip

Semmeke
29-7-2013

Een basic hotel voor een stedentrip. Als je toch niet veel op de kamer bent heb je ook niet zoveel nodig vind ik. Het bed sliep prima en de douche was ook oke. De airco maakte wel lawaai maar deed het echt prima, het was rond de 34 graden elke dag. De medewerkers aan de receptie vond ik ook zeer vriendelijk elke dag vragen of alles oke was etc. De ingang is wel bijzonder voor een hotel maar wen je snel genoeg aan en wat is de moeite om even aan te bellen als de deur dicht is.

Het grootste minpunt vond ik het ontbijt. Echt italiaans met als enige broodbeleg jam. Laat ik dit nu net niet lusten. Er waren wel broodjes en geroosterd brood dus heb zelf chocopasta gekocht zodat ik toch nog een lekker ontbijt had. Voor de prijs die je betaald mag je ook niet teveel verwachten dus zeker wel oke.

Prima hotel voor een stedentrip.

Tatjana
14-7-2012

Het is een prima hotel voor een stedentrip, de ligging is goed, het openbaar vervoer is op loopafstand te bereiken.

De kamers zijn klein en gewoontjes maar wat wil je voor die prijs;) bovendien slaap en douche je daar alleen maar, kussens zijn wel erg plat, badkamer is klein maar schoon, kamer word elke dag schoon gemaakt.

Het ontbijt is prima en de koffie is lekker.

Kortom een prima hotel voor een stedentrip!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Embassy in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Embassy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.