Appartement Domus Romana

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Domus Romana voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 6 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 6 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 6.3Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Domus Romana

• 3Brenda18-10-2017

Nee joh! Die hebben het niet begrepen

Ontbijt slecht. Personeel kon de vraag niet aan. Waren er yoghurtbakjes, was de yoghurt op. En andersom. Werd dan ook niet meer aangevuld. Uitgedroogde komkommer schijfjes en die lagen er dan 3!! dagen😂. Chagrijnig personeel smorgens. Keihard brood. Drama dus. Kapotte gordijnen. Vies bad. Warm!!! Geluidsoverlast! Tot 01:00 feest op zaterdagavond en schuivend meubilair boven tot 00:30 snachts. Vreselijk.

• 8Esther28-05-2016

Prima hotel!

Prima gelegen hotel vlakbij metrostations en gelegen tussen Trevi Fontein en Santa Maria Maggiore. Ontbijt is eenvoudig, familiekamer was eenvoudig, maar voldeden. 'S ochtends vroeg veel lawaai van verkeer, maar 's nachts is het rustig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 8VAN EYLEN04-04-2012

Fantastische citytrip

Ideaal rustig gelegen hotel in een zijstraat van de Via Nationale. Wel prijzig maar te doen(seizoenskorting?). Ideale ligging om al wandelend Rome te verkennen. Tamelijk uitgebreid ontbijt naar Italiaanse normen. Goede service en prima kamers. Er is ook een dakterrras maar met weinig uitzicht.

• 8Rob van Liere08-09-2008

leuk stadshotel

Verblijf van 25-29 augustus 2008 Leuke schone kamer, prima ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, perfecte ligging voor bus en metro.

• 8Sonja20-07-2008

Wij zijn hier in april 2008 4 dagen geweest. Prima centrale ligging, op korte afstand van trein- en metrostation. Wel redelijk veel verkeerslawaai. Personeel zeer vriendelijk.

• 8kris23-01-2008

wij verbleven hier 4 dagen in maart 2006. Vrij goed hotel, goed gelegen op wandelafstand van vele bezienswaardigheden. Alleen voor het Vaticaan namen we de metro. Het hotel is een oud klooster (dit merk je niet aan de buitenkant). Onze kamer was netjes en werd goed schoongemaakt. Het ontbijt was tamelijk uitgebreid en in buffetvorm.

Appartement Domus Romana info

Facilities