Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Domus Borgognona in het Nederlands

Alsof je bij vrienden bent!

N.W.
6-5-2010

Prachtige bed en breakfast.

Je bent echt te gast en de eigenaar ontvangt je persoonlijk en staat ten alle tijde voor je klaar.

Mooie kamers,sfeervol ingericht.

Kamers niet al te groot maar in het oude centrum van Rome vindt je niet anders.

Perfekte locatie,spaanse trappen om de hoek en alles op loopafstand.Maar ook de metro is dichtbij.

Echt een aanrader!

Gereisd met partner in april 2010

Geweldig overnacht

Martijn Hendriksen
2-2-2009

Ik heb genoten van deze gezellige B&B in het centrum van Rome. De eigenaar is vriendelijk en de service vond ik perfect.

De kamers zijn mooi ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien.

De ligging is vlakbij de Spaanse Trappen en in de omgeving zijn veel winkels en restaurants.

Ik zou deze B&B zeker willen aanraden voor wie Rome zou willen bezoeken.

Gereisd met partner in januari 2009
2008

fantastische locatie in een prachtige stad

Petra Vogels
24-10-2008

Bruno, de gastheer, is een alleraardigst man die ons zeer hartelijk heeft ontvangen in zijn B&B die hij in april 2008 is gestart. Het heeft 4 kamers die allemaal een kleur hebben. Prachtig gedecoreerd door zijn moeder! De badkamer is echter wat klein, maar wel zeer schoon en netjes. Het ontbijt bestaat uit verschillende soorten croissants, maar ook de 'normale' zijn mierzoet, dat is jammer. Het wordt echter wel compleet met jus d'orange, koffie/thee en zoet beleg op je kamer geserveerd op een door jou gewenste tijd.

De ligging is fantastisch! Tien stappen verwijderd van de Spaanse trappen. De straatjes erom heen zijn vergeven van de restaurantjes, wijnbarretjes en winkels. Na 4 dagen intensief door de stad te hebben gelopen kwamen we tot de conclusie dat onze Domus in de leukste wijk van Rome ligt.

Echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in oktober 2008

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domus Borgognona in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domus Borgognona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.