Hotel Domina Capannelle

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.6GoedScore uit 23 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 23 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

23 Reviews over Domina Capannelle

• 3Erik04-08-2019

Nooit meer. Er zijn genoeg andere hotels!

Dit is absoluut geen 4 sterren hotel. Het is een ronduit smerig hotel. De tapijten in de gang zien verschrikkelijk uit, enorm veel vlekken. Overal gaat en butsen in de muren. Het personeel is ronduit onvriendelijk en absoluut niet behulpzaam. Je moet apart betalen voor het zwembad, voor die prijs kan je naar een zwemparadijs. Ik kreeg uitslag van het zwemwater. Mijn advies is ga met een grote boog om dit hotel heen.

• 7Henri25-05-2016

Gewoon goed en net hotel!

We hebben gratis een upgrade gekregen van de kamer nadat onze dochter had gebeld dat wij tijdens ons verblijf 30 jaar waren getrouwd! Ontbijt was goed, misschien iets teveel zoete broodjes,maar verder een compleet. ontbijt. Service is goed,even bellen naar de receptie en ze regelen de airco.En het Engels wat ze bij de receptie spreken is dan wel niet wat wij gewend zijn maar het is te verstaan!Shuttle dienst naar metro station was altijd op tijd! Ik kan mij niet vinden in de vorige beoordeling, ik zeg dit is een aanrader, in de buurt een winkeltje en diverse kleine eetgelegenheden! Zwembad was nog niet open in mei, wel jammer want toen wij er waren was het een aantal dagen bijna 30 gr, we mochten er ook niet gaan zitten zonnen, andere gasten de dag erna wel, ligt aan wie er achter de bar staat!

• 3C.D.J. Kaijser20-03-2016

Heel slecht

De service was er heel slecht. Veel lawaai op de gangen. Het plafond van mijn kamer bladderde. Er was een ligbad, maar geen stop er in. Als je ging klagen, werd er geen aandacht aan besteed. Het personeel sprak geen of onbegrijpelijk Engels. Wat er wel goed was? Eigenlijk niets.

• 7martine03-10-2014

goed te doen

Hotel was prima, erg netjes en schoon. Ook de kamer was goed, kingsize bed...maar redelijk hard matras. Wel prima geslapen voor 2 nachten.... wat enorm jammer was, is dat we geen transfer hadden....ja om 7.15u vanaf vliegveld terwijl wij pas om 10.00u zouden arriveren. Maar daarnaast was het busjel al een week kapot toen wij aankwamen. Dus geen luchthaventransfer én geen pendelbusje naar metrolijn....echt een vieze afknapper want dit was voor mij dé hoofdreden om dit hotel te boeken buiten het centrum Natuurlijk lukt het prima om naar de dichtstbijzijnde bushalte te lopen, wat maar 4 min lopen was. Ook het verkooppunt voor dagkaart metro én bus was op 3 min loopafstand. Ontbijt was goed, veel zoete broodjes ed maar wel veel keuze.

• 8mirjam21-06-2014

heel leuk gehad

Heel leuk en goed hotel. De receptie medewerkers waren heel erg vriendelijk en behulpzaam. De chauffeur van de shuttle naar het metro station was ronduit chagrijnig. Als je hem wat vroeg verwees hij naar de receptie. Hij wist echt niet waar hij 2 minuten daarna naar toe zou rijden. Jammer, verder alles prima! goede schoonmaak, goed ontbijt en verzorgde kamers en vriendelijke medewerkers

• 8RuBo08-09-2013

Fantastisch hotel buiten het centrum.

Net hotel 10 kilometer buiten de stad Rome en geen klein hotel. Receptie vriendelijk, zakelijk en proberen in hun beste Engels je te woord te staan. Duidelijk niet een kindvriendelijk hotel (behalve zwembad geen faciliteiten). Matras standaard kamer goed, maar hard. Verder hebben kamers koelkastje, lcd scherm en kluisje. De Superieur en Luxe kamers hebben een ruimere badkamer en balkon (wordt op verzoek open gemaakt) en betere kwaliteit matras. Alle kamers beschikken over goede verduisterende gordijnen en van buren hadden wij (17 nachten) geen last. Koelkastje was leeg en kon gebruikt worden voor eigen drankjes (handig). Zwembad is aan de achterkant van het hotel, water heeft een lekkere temperatuur en wordt goed onderhouden. Badhanddoeken zijn bij de receptie te verkrijgen en er zijn ligbanken. Nadelen van dit zwembad; uitsluitend via het restaurant/terras te bereiken, gaat om 19.00 uur dicht en parasols zijn er niet. Dus na dagje Rome geen kans om in het zwembad af te koelen.

• 8Marianne02-09-2013

prima hotel

de ligging is midden in een woonwijk, waar verder ook niks anders te vinden is qua bar of restaurant. Wel is er een busshuttle van hotel naar metrostation. De kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is goed.

• 9Kenneth23-08-2012

Prima uitvalsbasis voor Rome

Prima uitvalsbasis voor Rome. Ruime en schone kamers. Goed en uitgebreid ontbijt. Wel weinig afwisseling. Zwembad is lekker maar niet erg groot. Aardig en behulpzaam personeel. Weinig in de omgeving maar toch wel een aantal (goedkope) restaurants. Absolute aanrader vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.

• 8thedark1618-06-2012

Goed hotel!

Prima uitvalsbasis voor weekendje Rome. Schone kamers met dagelijke nieuwe handdoeken. Luxe ontbijtbuffet met ruime keuze! Ieder half uur pendelbusje (gratis) van hotel naar dichtst bijzijnde metro en vliegveld, werkt prima! Wij waren in december en toen was het echt niet druk waardoor we altijd plek hadden in het busje. Jammer dat in Rome zelf heel veel dicht was (zoals colloseum en forum roma)

• 4H. van Gelsdorp27-07-2011

Teleurstellend

Bewust dit hotel gekozen als uitvalsbasis voor Rome. Douchekop en licht waren stuk. Dagelijks gevraagd dit te repareren. Is niet gedaan. Valt erg tegen wanneer je na een dag Rome bij terugkomst op je kamer lekker wilt douchen. We kregen het gevoel slechts 'een nummer' te zijn. Wat ons betreft beslist geen aanrader.

Hotel Domina Capannelle info

• LiftenBeschikbaar (6)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (9)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar