Hotel Discover Roma ***

Hotel Discover Roma ***

Hotel Discover Roma
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Discover Roma voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Discover Roma in het Nederlands

Klein, erg netjes hotel vlakbij Termini

Wijgert, 20-8-2007

Klein, erg netjes hotel vlakbij Termini. Je loopt het makelijk in 10 min. Sfeervolle kamers, het bed had zachter gekunt. Je krijgt een simpel ontbijt op bed, erg leuk. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het hotel is gelegen in een rustige straat. Een aanrader!

Prima hotel, centraal gelegen en erg goede service. Wij werden met de bus naar het station Termini gebracht en zijn lopen naar Discover Roma gelopen. (10 minuten lopen). De supermarkt is dichtbij. De medewerkers geven goede tips over Rome. Het hotel is gelegen in een rustige straat en heeft 5 kamers. Op de laatste dag vertrokken wij voor het ontbijt en een medewerkster stond erop om een ontbijt voor ons te maken om 6 uur. Kortom een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Discover Roma in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Discover Roma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Discover Roma scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.