Géén boekingskosten

ItaliëLazio (Latium)Rome

8.4FantastischScore uit 41 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

45 Reviews over Diplomatic

• 9Frank12-08-2017

Goed hotel

Een prima, professioneel en vriendelijk hotel in een heel bijzondere stad. Ruime kamer met airco, goed sanitair en elke dag uitstekend schoon gehouden. Ontbijt prima maar mag wel meer variatie. Ideale locatie; met 10 minuten lopen bij het Vaticaan, Spaanse trappen, het Pantheon e.d.. Fietstocht met gids is leuke activiteit via BajaBikes. Prétickets kopen ('Skip the line') is prima maar wees alert op welke ticket je waarvoor koopt; de organisatie is op zijn Italiaans. Romeinen zijn erg vriendelijk. Eten en drinken is duur in Rome.

• 8Linda Zwinselman14-06-2015

Goed Hotel!

Wij zijn hier 5 dagen / nachten geweest. Prima hotel, heerlijk bed, lekker bad, kortom een aanrader. Vanuit het hotel hebben we bijna alles lopend gedaan. 's Avonds heerlijk in het park Cavour op het bankje of op de trappen gezeten, wat drinken mee en genieten van alles. Wel veel militairen bij belangrijke gebouwen. Rome is een heerlijke stad. Wij hadden vooraf een rondleiding in het Vaticaan geboekt met een Nederlandse gids en een fietstocht langs hoogtepunten van Rome, ook met een Nederlandse gids. Echt de moeite waard, deze geboekt bij BajaBikes.

• 8Jeremy13-01-2014

Super hotel op een perfecte plek

Het hotel is goed, ontbijt is perfect en de ligging geweldig.

• 8Fam Janssen05-10-2013

Prima plek voor stedentrip

Leuk hotel, dichtbij vatiicaan en andere bezienswaardigheden op Loopafstand. Om de hoek een leuk park waar je lekker kunt uitrusten Van een lange dag wandelen.

• 8wendyrockx19-09-2013

Hotel op perfecte locatie

Nette kamers en badkamer, uitgebreid ontbijt maar vooral de ligging is perfect: binnen 10/15 minuten ben je of bij het Vaticaan of de Spaanse trappen. Alles is goed aan te lopen. Naar het Colosseum zijn we per bus gegaan, maar terug gelopen, goed te doen. Taxi vanaf het vliegveld geregeld via het hotel, ben je wel ietsje duurder uit dan wanneer je gewoon een taxi pakt op de luchthaven.

• 9caroline28-02-2013

Super locatie en zeer vriendelijke bediening!

Wij hebben alles te voet gedaan vanuit dit Hotel! Echt een super locatie. Keurige kamers. Nette badkamers en prima bedden (als fysiotherapeut kan ik deze echt aanbevelen!!) Eenvoudig ontbijt maar voor ons ruimschoots voldoende!

• 8Melissa10-01-2013

Top locatie!

• Hele mooie locatie, met de Spaanse trappen en St. Pietersplein op -loopafstand.
    • Personeel was vriendelijk, ontbijt was goed verzorgd,
    • Bedden lagen super!
    • Wanneer je het hotel verlaat, moet je de kamer sleutel bij de receptie inleveren. Bij terugkomst was de kamer altijd schoongemaakt. Iedere dag nieuwe handdoeken en een opgemaakt bed.
    • Gehorig! Personeel was om half 9 de gang aan het stofzuigen en daar konden we dan ook van meegenieten. Ook lawaai vanaf de straat was goed hoorbaar.
    • Kleine kamer!
    • Knus hotel
  • 8Ton17-10-2012

Prachtige met kamers, gunstige lokatie

Goed hotel, gunstig gelegen aan de rand van het centrum. Recht tegenover station Maria Novelle en tramstation. Vraag daarom naar kamer aan de achterzijde, deze is geheel geluiddicht voor geluiden van buiten. Geluiden van naastgelegen kamers en gang zijn wel hoorbaar. Keurige, sfeervol ingerichte kamer (wij hadden superior) , met goed airco en satelliet TV met veel zenders. Geen Nederlandse helaas. Zeer goed, uitgebreid ontbijt samen met naastgelegen hotel. Mooie loungebar boven, maar wel zeer prijzig.Wat fijn is dat het mooie centrum van Florence op directe loopafstand is, slechts 200 meter, maar daardoor heb je geen enkele hinder van uitgaanspubliek. Goede restaurants in straat (30 meter) en leuk gezellig plein met Irish Pub. Florence is zeker de moeite waard en Diplomat is een uitstekend hotel om te verblijven.

• 8M. Noordink11-03-2012

Prima hotel. Centraal gelegen.

Prima hotel. Vriendelijk personeel. De kamers zijn netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Wij vonden het ontbijtbuffet heerlijk. Enige minpuntje was, dat de bedden ontzettend hard waren. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Hotel ligt het dichtst bij het Vaticaan en de engelenburcht. Wij hebben heel veel gelopen, zo zie je het meeste van Rome. Ik ben hier samen met mijn dochter geweest, en wij zouden dit hotel zo weer boeken.

• 0Paul en Elma06-01-2012

Strategisch gelegen

Hotel Diplomatic is een goed uitgangspunt om Rome te verkennen. Het hotel is centraal gelegen en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Hotel is schoon. Wij hadden een kamer aan de voorkant. Veel verkeer door de straat. Met het raam dicht is het goed geisoleerd, met het raam open is veel verkeerslawaai. Er is airco aanwezig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Hotel Diplomatic info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar