Hotel Diocleziano

ItaliëLazio (Latium)Rome

9FenomenaalScore uit 6 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

6 Reviews over Diocleziano

• 9R. Hermans19-02-2011

Dit hotel is een echte aanrader

Bij aankomst in hotel gratis upgrade. Kamers zijn niet groot, maar prima verzorgd en schoon. Het ontbijt in de vorm van een buffet is uitstekend. Keuze te over om de dag goed te beginnen. Iedere dag de mini-bar netjes aangevuld met gratis drankjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alle faciliteiten zijn aanwezig maar beperkt in omvang, wat wij overigens niet als storend ervaren hebben want wij waren er enkel om te slapen. Een chapeau voor het management en het team.

• 9J. Bouw06-12-2010

Prima hotel

Hotel is prima uitvalbasis om Rome te ontdekken. Erg vriendelijk en keurige kamers. Probeer bij het ontbijt ook eens en café latte. Erg lekker. Ga de eens een avondje eten bij Babos.Vlak bij het hotel.

• 9Remco05-04-2010

Prima hotel met UITSTEKENDE service!

Vandaag terug gekomen van een lang weekend Rome. Wij verbleven in hotel Diocleziano en daarvan hebben we absoluut geen seconde spijt. Personeel is zeer vriendelijk en buitengewoon servicegericht. Regen buiten? Geen paraplu mee? Leen er even één in het hotel. Ontbijt prima, als je wilt vraag je een cappucino, ook versgeperste sinaasappelsap. Omdat het hotel onze reservering niet correct had verwerkt werden we in een suite gezet met balkon als upgrade. Uiteraard kostenloos! De manager bracht de koffer na en bood nog vele malen excuses aan! Prima hotel, gewoon doen.

• 9Tanja24-10-2008

Zeer goed nieuw hotel op goede locatie

Ligging: Vlak bij Termini. Dus alle bussen en metro bij de hand. In een rustige straat. Rondom Termini liggen wle zwervers maar echt geen bedreigende sfeer. Kamers: Precies goed wat betreft ruimte. Tv met BBC en CNN. Mooie badkamer met wc, bidet, bad en douche. Voldoende badspulletjes die altijd werden aangevuld. Mooie grote handdoeken. Gratis minibar met fris, werd ook aangevuld. Als je de ramen sluit absoluut geen lawaai maar dan moet wel de airco aan. Als je ramen opendoet dan hoor je vanaf ca. 5 uur wel wat straatlawaai. Matrassen goed, wel beetjes hard, maar goed geslapen. Service: Heel erg vriendelijk personeel. Ontbijt: Prima, zeker voor een Italiaans hotel. Kleine witte broodjes, sneetjes brood om te roosteren, kaas, ham en mortadella, jam, nutella, roerei, bacon, diverse fruit uit blik, cereals, zoete croissant, koffiekoeken en cake. Sapjes en melk. Koffie en thee zelf tappen. Als je het vraagt maakt de vriendelijke ontbijtmevrouw cappucino. Zeer zeker aan te raden!

• 9Karin van Meer12-03-2008

Hier in maart 2008 geweest. Erg mooie rustige kamer met veel marmer, erg schoon en uitstekende service. Mensen zijn erg vriendelijk. Tevens een uitgebreid ontbijtbuffet. Vlakbij station (en metro) Termini gelegen. Zeker aan te raden!!!

• 9JAN DUA08-08-2007

Ik heb dit hotel geboekt in promotie voor 109 euro . Ik heb waar voor mijn geld heb gekregen.EXELENTE service en kamer die zeer goed en proper was.Goed gelegen bij station termini

Hotel Diocleziano info

• WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar