ItaliëLazio (Latium)RomeBed & Breakfasts RomeBed & Breakfast Dimora Storica Urbana

Bed & Breakfast Dimora Storica Urbana

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Dimora Storica Urbana voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 4 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3OnvoldoendeScore uit 4 reviews
  • 3Waardering

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

4 Reviews over Dimora Storica Urbana

• 1Renata H14-08-2012

Nikdy víc !

Jením slovem - strašné. Jediný klad - na dosah pěší chůze od Colossea. Ale hotel je imístěn v hnusné ulici, tisíce schodů do pokoje, recepce není recepce, ale kumbál, kde sedí špinavá babka. Pokoje strašné. Sice staré, s vysokými stropy, ale postele zatuchlé, všechno smrdí.

• 7kim13-09-2010

Charmant hotelletje

Wij hebben het hier goed naar onze zin gehad. Charmant hotelletje met eenvoudige kamers. Je slaapt er alleen. Personeel was ook aardig. En ligging is super. We zaten zo bij het Colloseum! IK zou er zo weer heen gaan.

• 1Eveline18-05-2010

Vreselijk behandeld

Bij nachtelijke aankomst bleek de reservering niet ingeboekt te zijn, terwijl zelfs telefonisch de late aankomsttijd bij boeking besproken was. De dame die ons 'hielp' behandelde ons bijzonder onvriendelijk en we werden haar dankbaar te zijn dat ze ons uberhaupt te woord stond. Het was niet mogelijk om de kamer te zien en we moesten het volle bedrag vooruit betalen. De kamer haalde het niet bij de foto's, het beloofde bad in de versleten badkamer bleek een douche te zijn, het bed was doorgezakt en was de vraag of het matras ooit echt een matras was geweest. Bovendien was de kamer niet schoon en was er ongelofelijk veel lawaai van de straat. De volgende ochtend bestond het ontbijt uit ranja, een droge croissant en toast uit een pakje met jam. Na het ontbijt deelde de mevrouw mee dat het hotel volgeboekt was en dat we maar iets anders moesten gaan zoeken. Vragen om hulp hierbij, bleek vragen naar de bekende weg. Daar begon ze natuurlijk niet aan...

• 3Mevr JMA Regeer en Mevr. J Westra15-04-2008

Wij boekten een 2 pers. kamer met 2 aparte bedden . Wij kregen op de 5e verd. (geen lift) een kleine 1 pers. kamer waar een onderschuifbed met een veel te dun matrasje als 2e bed diende. Na klacht werd er wel een normaal bed bijgezet. Badhanddoeken mochten (bij de wet verplicht zeiden ze!!!) na 3 dagen pas verschoond worden. Dus de handdoeken die na 2 dagen nat en vuil op de grond lagen werden weer nat en vuil over elkaar gepropt op het ene kleine handdoekrekje gehangen!Pas slechts na heel veel moeite kregen we s'avonds schone doeken met het dreigement dat ze dat in rekening konden brengen. Er was geen enkele aanwijzing in deze kamer over dit gebruik noch over de andere huisregels, ook was er geen vluchtplan of brandblusser op deze verdieping te vinden. Misschien dus een povere bed and breakfast met slechte service maar geen hotel.

Bed & Breakfast Dimora Storica Urbana info

Facilities