Géén boekingskosten

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.6GoedScore uit 13 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Diana

• 8Lewis03-05-2016

Centraal gelegen hotel

Op loopafstand van station Termini. Goede kamer met klein koelkastje. Prima ontbijt, bij mooi weer op het dakterras met uitzicht over Rome.

• 8johan winter13-01-2015

Prima

fijn verblijf gehad, prima hotel, beetje kort bed, lekker ontbijt

• 8shanta13-01-2015

net hotel

prima hotel dicht bij opstapplaats tourbussen. met een mooi daktarras om van de zon te genieten.

• 7K en E16-09-2014

Goed hotel, inderdaad wat kleinere kamers en wij hadden zelfs geen airco, wifi daarin tegen werkt bij ons wel. De schoonmakers/sters zijn heel secuur er ligt geen vuiltje op de grond. Het hotel ligt aan een wat drukkere straat en door de dunne raampjes is dat kan voor lichte slapers hinderlijk zijn. Ontbijt was voor Italiaanse begrippen prima (broodje, kaas, worst, yoghurt, cake, croissant en fruit van het seizoen... prima toch?!) en het dakterras is idyllisch.

• 5Martijn van Noort25-04-2014

Ligging op loopafstand van het station.

Prima hotel, op loopafstand van station Termini. Hotel bewust gekozen oa voor de WIFI, helaas werkte de WIFI bijna tot niet.

De kamer was schoon maar zeer klein. De airco werkte onvoldoende, waardoor het klimaat op de kamer niet constant was. Door de kleine kamer was er maar 1 stoel aanwezig, dus waren we genoodzaakt om op bed te zitten.

Gelukkig heeft Rome veel te bieden, waardoor je weinig in je hotel was.

• 7Katze05-05-2013

Ligging is OKE

Over het algemeen best oke hotel. Ik had Best Western geboekt maar daags voor de vakantie werd ik gebeld dat dat overboekt was en ik naar hotel Diana kon, dat heb ik gedaan. Diana is een stuk klassieker, het Best Western (schuin er tegenover) strakker en moderner (denk dat dat beter bij mij paste). Ik kreeg eerst een kamer met uitkijk op NIETS (binnenplaatsje en muren en het geloei van de airco's, VRESELIJK opgesloten en donker en dat lawaai), ik heb gevraagd om een andere kamer en kreeg die wel meteen; aan de straatzijde. Ontbijten kan op het dak en dat is wel fijn, leuk dakterras (niets bijzonders maar prima).

• 8kim2220-11-2011

Goed hotel om Rome te ontdekken

Je komt binnen in een mooie lobby, je wordt vriendelijk geholpen bij de receptie. De kamers zijn schoon en netjes en onze kamer was aangepast voor invaliden. Een groot pluspunt. De airco kun je zelf regelen. Genoeg ruimte voor jezelf én koffers. Er is een tv met (tegen betaling) internet faciliteit. Het ontbijt krijgt je op het dakterras en is zeer uitgebreid. Er is ook mogelijkheid tot dineren. Eten is lekker.

Het hotel ligt centraal gelegen. Treinstation Termini en metrostation Place de la Republica ligt praktisch om de hoek (zo'n 5 tot 10 min lopen). Collosseum ligt op loopafstand van het hotel. De rest van de bezienswaardigheden in principe ook, maar de metro is dan toch handiger.

• 9Lena van der Voort26-08-2011

Kom zeker terug

hebben een zeer aangenaame tijd in het hotel gehad, de kamers zijn schoon, rustig en niet te klein. Het personeel steeds heel vriendelijk en het ontbijt op het dakterras met uitzicht over de stad, het ontbijt is op zich ook goed, veel keuze! Ook de ligging is perfekt - bijna om de hoek, bij de Piazza della Repubblica, is een Metrostation en een bushalte. Zeker een aanrader!

• 9Vakantiegangers23-08-2011

Fantastisch hotel , goede ligging met daktarras

Goed hotel, goede ligging.Dichtbij het station,10 minuten lopen naar hotel toe. Kamer netjes, elke dag schone handdoeken en de kamer weer schoongemaakt. Het dakterras is geweldig, je kan al om half 7 ontbijten wat goed uitkomt als je nog veel wil bezichtigen. Het ontbijt is heerlijk, van alles wat en wordt contstant bijgevuld. Wij kwamen om half 12 aan smiddags en konden direct naar onze kamer toe,super. Vriendelijke bediening. Elke dag vers water als je wil in de voorraadkast, ze vullen het gewoon aan. Jaaa ik zou hier zo weer terug komen! Arriverderci......

• 6Mark Minten28-07-2009

Zeker geen 4 sterren hotel

Kamers zijn er klein met slechte airco die veel lawaai maakt. Bedden zijn vreselijk zacht en het ontbijt stelt heel erg weinig voor. (oplos jus, oud brood, weinig beleg)

Ligging bij het station is handig.

Hotel Diana info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar