Hotel d'Este

Hotel d'Este
5,9

3 tips over Hotel d'Este

Harry Völker, 11-7-2014

Misschien dat ik toch kamers aan de achterkant van het hotel zou aanraden. Misschien is er wat meer geluidsoverlast aan de straatkant.

Vriendelijkheid wordt door het personeel uitermate beloond. Ja, de Chinezen zijn wat bescheiden. Achter de balie werd alles in het Engels uit de kast getrokken om je te helpen. Als gast moet je je ook inspannen om vriendelijk te zijn. Het moet van twee kanten komen.

c en k, 28-11-2012

voor de terug reis regelen zij vervoer, wij hebben hier geen gebruik van gemaakt.

wij weten dan ook niet wat het kost.

vanaf vliegveld en station staan er genoeg bussen tegen een redelijke prijs

om je vervoer vanaf vliegveld naar station of anders om te regelen.

l.schlangen, 17-6-2012

Hotel ligt vlak bij de prachtige Maria Maggiore kerk. Op loopafstand ligt het centraal station Termini.

Wandelschoenen meenemen.

We hebben een aantal aanbieders voor d'Este voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl
Stedentrips.nl