Hotel d'Este

34 reviews over Hotel d'Este in het Nederlands

Eens maar nooit meer

Job
23-3-2016

De ligging van het hotel is prima, vlakbij Termini en de metro is om de hoek. Ik snap alleen niet dat dit hotel bij populair staat, we hebben lang moeten wachten tot we onze kamer kregen, eenmaal de kamer in viel deze erg tegen, uitzicht was op de achterkant van appartementen blokken naast het hotel en de kamer stonk, het was koud en oud. De badkamer was vervallen en stonk ook. We hebben leuke dagen gehad in Rome, maar de volgende keer geven we liever iets meer uit aan ons verblijf.

Ligging hotel goed

Muller
22-2-2016

Het hotel is aan renovering toe karig ontbijt erg gehorig

mooie grote kamer, netjes en schoon, airco prima, koelkastje doet het ook goed.. Ontbijt, is zoals al eerder is opgemerkt " anders" als wat je zou verwachten.

Hoe de andere kamers zijn kan ik niet beoordelen, maar onze kamer 304 niks op aan te merken. Bed was ook OK! Personeel , stonden echt voor je klaar. Zelfs het inchecken via de computer werd zo gedaan. Prima dagen gehad.

drama

Rafika
12-11-2014

dit hotel is niet eens een ster waard. super slecht hotel. personeel onvriendelijk. ontbijt geef je niet eens aan je hond!!

behalve de ligging is dit hotel buiten gewoon slecht te noemen.

prijs kwaliteit verhouding is ver zoeken bij dit hotel.

de slechtste hotel in Nederland is nog 10 keer beter dan dit hotel. Bah!! stelletje uitbuiters!!!

als je basis verwacht danis het net ok!

Brigitte
6-8-2014

Het hotel ligt in de achterbuurt en doch heel dicht bij het centrum. Heel veel armoede gezien maar de mensen vielen ons niet lastig! Gelukkig!

Het ontbijt is elke dag hetzelfde.. brood is oud en dit ook elke dag..

Propere kamers?? ze zijn deftig en ok ik was al lang blij dat de badkamer elke dag proper was...

airco was een zaligheid en het kleine ijskastje werkte niet.

Wifi werkte het beste in de hal van het hotel.

Als je geen te hoge verwachtingen stelt en toch lekker in de stad wil zijn voor een ok prijsje... dan kan dit net.

Prima hotel, behulpzaam personeel.

Harry Völker
11-7-2014

Prima accommodatie. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Ligging aan rustige brede weg. Park en waardevolle oude gebouwen in de buurt. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Prima restaurant met prima uitgebreid ontbijt. Onze kamer en toiletruimte wat klein, maar wel heel hoog plafond. Kamer, toilet, doucheruimte zeer goed schoon gehouden. Lakens, handdoeken enz. worden zeer veel vervangen. T.v. op de kamer prima. Tweepersoons lift prima. Wifi op benedenverdieping prima. Marmeren trappenhuis prima. Ondanks het wat ouder gebouw nauwelijks geluidoverlast. (Kamer 309). Tweepersoons bed uitstekend. Geen doorzakken.

Drama !!

moevan
28-5-2014

Wat een teleurstelling dit zeg. Volgens de reisgids van de touroperator een "absolute aanrader" en "erg populair" onder de reizigers. Nou, ik heb nog nooit in zo'n gribus gelogeerd. Op de goede ligging na is werkelijk alles gelogen.

Laatste keer ooit

F.W.J. Marquez
19-5-2014

Jammer dat de chinese uitbater ronduit respectloos was,profiteerde van een noodgeval en ff 260 euro liet aftikken voor 2 kamertjes zonder warm water voor de tijd van 9.00 uur tot 12.00.

Van klantvriendelijkheid en behulpzaamheid had de goede man nog nooit gehoord.Doodzonde om zoiets mee te moeten maken in een mooi en gastvrij italie.Mijn tip mensen,ga bij echte Italianen eten en slapen.Laat deze aanfluiting gauw links liggen als U over de via Carlo Alberto flaneert.

Aardig Hotel

Cor
5-5-2014

Hotel D'Est is een leuk hotel, een beetje oubollig maar wel netjes en schoon.

Elke dag een schoon handdoek, bedden opgemaakt.

De ligging is perfect, een goeie uitval basis, metro in de buurt en verschillende bezienswaardigheden op loop afstand.

Alleen het ontbijt liet aan de wensen over, leek net of je de broodjes en croissantjes van de vorige dag waren en de vleeswaren keek je ook zo je ook niet zo vers op, dat was een enorme domper vonden wij.

Super voor een citytrip

Rita
2-4-2014

Het is ideaal gelegen tussen het centrum en station Termini. Wij hebben bijna alles op loopafstand gedaan. Je kunt natuurlijk ook een city bus nemen als je niet wil lopen, maar het is prima te doen. Kamers zijn ook prima, inderdaad een beetje gedateerd, maar het heeft ook iets gezelligs. Een minpuntje is dat het 's nachts soms wat fris was in de kamer. Ontbijt is lekker, veel reacties gelezen over het beperkte en eentonige ontbijt, maar het viel ons heel erg mee. Het is wel bijna elke dag hetzelfde, maar je hebt genoeg keuze om je maag goed te vullen en op stap te gaan. Elke dag croissants/ broodjes/cake/donuts, koffie/thee/jus d'orange, verder muesli en cornflakes, pakjes yoghurt (zoveel als je op kan), basic belegsoorten(chocoladepasta, ham, kaas, honing, jam) en fruit uit blik. Kortom: wij genoten iedere dag weer van het ontbijt, ondanks dat we luxere ontbijtjes gewend zijn. Personeel is op zichzelf, maar als je zo nodig hebt, zijn ze erg vriendelijk. Niets over te klagen dus.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel d'Este in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel d'Este zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel d'Este scoort een 5.88 uit 10 op basis van 34 reviews.