Kleine hotelsWeer vandaag14°7°

10 reviews over Hotel Demetra in het Nederlands

Prima 4 sterren hotel in het centrum van Rome

Marijn,
21-12-2018

Het hotel heeft een geweldige ligging in het centrum van Rome. Station Termini ligt op 5 minuten loopafstand en vanaf daar kan je de hele stad door. De kamer was wat klein, maar prima te doen. Heerlijke regendouche en een lekker bed. De temperatuur op de kamer werd geregeld bij de receptie, waardoor het wat warm was op de kamer. Voor een temperatuurswisseling kon je terecht bij de receptie en zij wijzigen de temperatuur in je kamer. Het ontbijt was klein en gezellig, maar absoluut voldoende! Al met al een super geschikt hotel voor een stedentrip in Rome!

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk hotel met een perfecte ligging. Kijk van tevoren even op google maps waar de ingang ligt (naast de grote letters RESTAURANT/BAR).

Personeel is uiterst vriendelijk, helpen waar nodig en geven goede uitleg over Rome. Je krijgt bij deze uitleg een plattegrond mee welke wij dagelijks hebben gebruikt.

Vanuit deze accommodatie was alles te voet af te leggen mits goed ter been natuurlijk. Wij hebben in 4 dagen 47km gelopen 👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻

Kamer was Prima. Wi-fi was minder en bereik was er bijna niet maar dit kan aan onze kamer gelegen hebben.

Ontbijt was prima.. niet megaveel keuze maar met een heerlijke verse cappuchino begint je dag toch heerlijk.

Al-met-al was dit hotel Top gezien de prijs-kwaliteitsverhouding. Als wij weer naar Rome gaan is de kans groot dat wij hier weer overnachten.

Mvg

Ralf

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top hotel

Michella,
16-11-2018

Echt een top hotel.

Personeel was aardig en behulpzaam en spraken goed Engels.

De kamer was schoon en netjes en voor het geld zeer goed.

De ligging is perfect alle bezienswaardigheden zijn goed lopend te bereiken net als station termini.

Gereisd met vrienden in november 2018

Super

Marjanne,
4-7-2017

5 daagse trip Rome. Fantastische stad. Heel goed eten en prima kamers

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer goed hotel op prima plaats.

Maurice
17-9-2016

Om te beginnen aardig personeel die je in Rome niet overal vind. Prima locatie. Dichtbij Termini. Goede uitvalbasis voor gehele stad. Ontbijt zeer uitgebreid. Ik zou het hotel op dit moment aan iedereen aanraden.

Gereisd met partner in september 2016

Centraal zeer goed

anthonie
10-2-2016

Het hotel ligt geweldig tov. Shuttle bus van het vliegveld en de hop on hop off bus, Termini centraal station waar vandaan je met van alles overal heen kunt. Zeer gastvrij en behulpzaam , goed ontbijt. Kleine maar nette en moderne kamers. Een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2016

Super hotel! Aanrader!

Anita
2-4-2015

Net terug vanuit Rome. Hotel Demetra is perfect! Ligging ca. 5-7 minuten lopen vanaf Termini station. Entree valt niet erg op, goed op de gevel letten. De receptie en de kamers bevinden zich op de eerste etage. Keurig nette en frisse receptie! Zeer vriendelijk personeel!!! Konden meteen de kamer op ondanks de vroege aankomst! Metro verbinding en busverbinding vlakbij! Ligging is ook super! Ontbijt is uitgebreid! Heerlijke Italiaanse koffie erbij, gewoon super!!! In de meeste steden krijg je een lullig continentaal ontbijt maar dit was echt uitgebreid!! Super! Echt een aanrader!!!!!

Gereisd met partner in maart 2015

Net hotel voor een redelijke prijs

Sunshine
26-10-2013

Vrij nieuw stadshotel met nette kamers. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ligging op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden, winkelstraat Via Nazionale en metro-/trein-/busstation. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Verzorgd ontbijt met ruim voldoende keuze. Er is een lift naar de eerste verdieping, waar de receptie zit. Om bij de kamers te komen, moeten een paar trappen/trapjes op en af worden gelopen tussen de eerste verdieping en de begane grond, maar dat valt erg mee en went snel.

Het hotel is zeker aan te raden.

Uit eten: Ook bij restaurants die op het eerste gezicht een wat meer prijzige menukaart hebben, kun je heerlijk eten als je het voordeelmenu neemt (meestal 10-15 euro). De restaurants waar je buiten wordt aangesproken door een "propper", zijn af te raden!

Goed: Sa Tanca Crostaceria, Via Palermo 57 (nabij het hotel, inrichting bordeaux-rood met goud)

Heerlijk gegeten van het voordeelmenu. Goede bediening die de tijd neemt. Chique. Goede sfeer.

Gereisd anders in oktober 2013

Prima stadshotel

Marina
23-7-2013

Demetra Hotel is recentelijk gebouwd, de ingang + lift (klein hokje) zijn nog niet helemaal klaar. Op loopafstand van Termini en metrostation Repubblica. Hotel is zeer netjes, dus als je voorbij de bouwvallige (onopvallende) voordeur bent heb je marmeren trappen, spotjes, glazen deuren, echt chique! Het hotel bevindt zich in een groot pand waar ook andere bedrijven in zitten. Voorbij de receptie zitten de kamers dus met trappen omhoog en omlaag, beetje een doolhof maar zeer netjes en verzorgd!! De kamer zelf had voldoende ruimte en een moderne mooie badkamer met douche, toilet, wastafel en föhn. Mooi afgewerkt, overal spotjes. Bedden lagen prima. Gordijn dicht laten ivm lelijk uitzicht op muur. Airco deed het goed, alleen jammer hij na verlaten van de kamer uit gaat. Bij terugkomst dus warme kamer. Daarnaast werkte de koeling van de minibar minimaal, hier "konden ze niets mee". Personeel overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt niet erg uitgebreid, maar prima voor 4dgn.

Gereisd met partner in januari 2013

Prima hotel voor stedentrip

priem44
14-3-2013

Ligging is centraal 2 min van Termini. Kamers mooi en modern, niet groot, maar alles is aanwezig. prima voor stedentrip. Hotel ligt op eerste etage, samen met ander hotel in een gebouw. Moeilijk te vinden. De entree is nog steeds niet klaar, jammer, slecht bereikbaar voor mensen met handycap.

Ontbijt is prima, vers brood kennen ze niet in Rome, jammer. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Demetra in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Demetra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.