Hotel Demetra

Super

Marjanne
4-7-2017

5 daagse trip Rome. Fantastische stad. Heel goed eten en prima kamers

Zeer goed hotel op prima plaats.

Maurice
17-9-2016

Om te beginnen aardig personeel die je in Rome niet overal vind. Prima locatie. Dichtbij Termini. Goede uitvalbasis voor gehele stad. Ontbijt zeer uitgebreid. Ik zou het hotel op dit moment aan iedereen aanraden.

Centraal zeer goed

anthonie
10-2-2016

Het hotel ligt geweldig tov. Shuttle bus van het vliegveld en de hop on hop off bus, Termini centraal station waar vandaan je met van alles overal heen kunt. Zeer gastvrij en behulpzaam , goed ontbijt. Kleine maar nette en moderne kamers. Een aanrader.

Super hotel! Aanrader!

Anita
2-4-2015

Net terug vanuit Rome. Hotel Demetra is perfect! Ligging ca. 5-7 minuten lopen vanaf Termini station. Entree valt niet erg op, goed op de gevel letten. De receptie en de kamers bevinden zich op de eerste etage. Keurig nette en frisse receptie! Zeer vriendelijk personeel!!! Konden meteen de kamer op ondanks de vroege aankomst! Metro verbinding en busverbinding vlakbij! Ligging is ook super! Ontbijt is uitgebreid! Heerlijke Italiaanse koffie erbij, gewoon super!!! In de meeste steden krijg je een lullig continentaal ontbijt maar dit was echt uitgebreid!! Super! Echt een aanrader!!!!!

Net hotel voor een redelijke prijs

Sunshine
26-10-2013

Vrij nieuw stadshotel met nette kamers. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ligging op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden, winkelstraat Via Nazionale en metro-/trein-/busstation. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Verzorgd ontbijt met ruim voldoende keuze. Er is een lift naar de eerste verdieping, waar de receptie zit. Om bij de kamers te komen, moeten een paar trappen/trapjes op en af worden gelopen tussen de eerste verdieping en de begane grond, maar dat valt erg mee en went snel.

Het hotel is zeker aan te raden.

Uit eten: Ook bij restaurants die op het eerste gezicht een wat meer prijzige menukaart hebben, kun je heerlijk eten als je het voordeelmenu neemt (meestal 10-15 euro). De restaurants waar je buiten wordt aangesproken door een "propper", zijn af te raden!

Goed: Sa Tanca Crostaceria, Via Palermo 57 (nabij het hotel, inrichting bordeaux-rood met goud)

Heerlijk gegeten van het voordeelmenu. Goede bediening die de tijd neemt. Chique. Goede sfeer.

Prima stadshotel

Marina
23-7-2013

Demetra Hotel is recentelijk gebouwd, de ingang + lift (klein hokje) zijn nog niet helemaal klaar. Op loopafstand van Termini en metrostation Repubblica. Hotel is zeer netjes, dus als je voorbij de bouwvallige (onopvallende) voordeur bent heb je marmeren trappen, spotjes, glazen deuren, echt chique! Het hotel bevindt zich in een groot pand waar ook andere bedrijven in zitten. Voorbij de receptie zitten de kamers dus met trappen omhoog en omlaag, beetje een doolhof maar zeer netjes en verzorgd!! De kamer zelf had voldoende ruimte en een moderne mooie badkamer met douche, toilet, wastafel en föhn. Mooi afgewerkt, overal spotjes. Bedden lagen prima. Gordijn dicht laten ivm lelijk uitzicht op muur. Airco deed het goed, alleen jammer hij na verlaten van de kamer uit gaat. Bij terugkomst dus warme kamer. Daarnaast werkte de koeling van de minibar minimaal, hier "konden ze niets mee". Personeel overigens erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt niet erg uitgebreid, maar prima voor 4dgn.

Prima hotel voor stedentrip

priem44
14-3-2013

Ligging is centraal 2 min van Termini. Kamers mooi en modern, niet groot, maar alles is aanwezig. prima voor stedentrip. Hotel ligt op eerste etage, samen met ander hotel in een gebouw. Moeilijk te vinden. De entree is nog steeds niet klaar, jammer, slecht bereikbaar voor mensen met handycap.

Ontbijt is prima, vers brood kennen ze niet in Rome, jammer. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Demetra in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Demetra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.