KinderhotelWeer vandaag23°12°

20 reviews over Hotel Delle Muse in het Nederlands

Redelijk hotel.

Bettine Mons,
17-5-2018

Het hotel is erg verouderd en de foto's geven niet de echte werkelijkheid weer. Het hotel heeft een flinke renovatie nodig. De kamer was wel schoon, iedere dag kregen we schone handdoeken. Het ontbijt was prima maar het diner wat wij er 1 maal hebben genuttigd vonden we echt niet lekker. Het hotel ligt rustig, helaas zijn de bussen en de wegen erg slecht waardoor de rit naar het centrum iedere keer een beproeving was.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima hotel met een goede service.

Erna,
12-11-2017

Prima hotel, inderdaad wat verder van het centrum maar met de bus ben je zo bij het station. En taxi is helemaal goed te doen. Gorgio geeft iedere dag weer leuke tips. Ontbijt echt top. Wij hebben fantastische dagen gehad.

Gereisd met vrienden in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supergezellig en leuk!

Crum,
1-9-2017

Supergezellig hotel, het personeel is supervriendelijk en is bereid je met alles te helpen. Service staat hoog in het vaandel. De kamer was netjes en erg ruim, groot balkon zat erbij en de airco werkte goed. Ontbijt prima, veel keus. Dineren in het hotel is een aanrader! Je krijgt broodjes vooraf en bruschetta van het hotel zelf. Wijn is goedkoop en de pizza's waren superlekker. Kamers werden elke dag netjes gemaakt. Het hotel ligt in een rustiger deel van Rome, maar is erg makkelijk te bereiken met bus 360. Check wel bij aankomst waar je de bus kan pakken om naar Muse te gaan vanuit het centrum. Al met al, blij met de keuze voor Hotel Delle Muse en als ik ooit terugkom naar Rome, dan gaan we weer hierheen! (Kleine opmerkingen: minibar had fijn geweest op de kamer en een ietswat nieuwere föhn)

Gereisd met partner in augustus 2017

Heel fijn hotel

knijff,
2-5-2017

Net terug van een weekje in dit hotel. Echt heel tevreden zijn wij als gezin mooie kamer gekregen. ook kregen we gratis als service omdat de wc wat problemen een upgrade naar een nog mooiere kamer. Ontbijt is waanzinnig uitgebreid. Ook het personeel heel vriendelijk en leggen alles uit, als je vragen hebt. Laatste avond werden we verrast met allemaal lekkere dingen en een mooie fles wijn. Geregeld door de manager Gorgio..super bedankt hotel delle muse. Bus is 5 minuten lopen trouwens nr 360..brengt je naar Termini ( busstation ) vandaar uit kom je overal.Blij met de keuze van dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het personeel en met name de obers in het restaurant waren uitermate vriendelijk. Kamers verouderd maar schoon. Prima hotel voor een bezoek aan Rome. Het ligt echter wel buiten het bruisende centrum van rome maar met de tram sta je binnen 20 minuten bij het vaticaan

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Prima hotel en ligging.

JG Fredriksz
23-2-2016

Ligt wat buiten het oude centrum, maar dus wel heerlijk rustig. Prima compleet ontbijt. Piepkleine lift. Renovatie is begonnen maar nog niet helemaal af. Zichtbaar aan de vernieuwde trap. We hadden een kamer op de bovenste verdieping welke erg ruim was. Kennelijk hiervoor een 3 pers. kamer geweest en nu 2 pers. ingericht. Wanneer je in een restaurant in de buurt wilt eten is de keuze dus beperkter dan in het centrum. Qua service OK, want we konden nog snel de on-line vliegtickets uitprinten.

Gereisd met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig gelegen, ruime kamer, luxe ontbijtbuffet

Vanheerentals
21-2-2016

Vriendelijk onthaal en ruime kamer.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Kleine 2 pers. kamer. Schoon en van alle gemakken voorzien. Verbeterpunt: 2 stoelen zou prettig zijn.

Gereisd met partner in februari 2016

Goed Hotel

Lindsey de Vos
28-1-2016

Goed eten, schone kamer, personeel is heel erg behulpzaam dit in tegenstelling tot veel andere Italianen. De buschauffeurs spreken weinig tot geen Engels. Buslijn 360 moet je hebben van en naar het station. Uitstappen in Salvini

Gereisd met partner in januari 2016

Geweldige service

I Bongers
10-12-2015

Fijn hotel, rustig gelegen en goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt en diner. Huiswijn halve liter voor €4,-

Gereisd met partner in december 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delle Muse in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delle Muse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.