KinderhotelWeer vandaag19°1°

6 reviews over Hotel Dei Mellini in het Nederlands

Prima hotel voor citytrip Rome

Hein
6-3-2016

Hotel Dei Mellini ligt zeer centraal, vlakbij het Vaticaan. Alle andere belangrijke bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Het personeel van het hotel is bijzonder vriendelijk en gastvrij.

Onze kamer (Junior Suite) was schoon en ruim. Alle faciliteiten zijn aanwezig.

Het ontbijt is eenvoudig, maar prima.

Kortom, Dei Mellini is wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2016

GOEDE LIGGING

de groot
17-4-2013

Fijn hotel zeer goede ligging alles op loopafstand bereikbaar

prima kamer ontbijt is ook goed

kortom aan te raden

Gereisd met partner in januari 2013

Centraal gelegen.

hans suvaal
16-5-2012

Centraal gelegen hotel. Goede service en ontbijt. Schone ruime kamer en badkamer. Wifi 5 euro per dag maar voor even iets opzoeken is 30 minuten gratis internet beschikbaar. Alle bezienswaardigheden zijn prima te belopen. Toch te ver? Haltes Bus 87 voor Colosseum en 280 voor Trastevere en Joodse wijk zijn vlakbij. Supermarktje op korte afstand bij Piazza Cavour.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Goed hotel!

Elly Timmermans
14-9-2010

Een goed hotel, centraal gelegen maar toch rustig, maximaal 10 minuten lopen van Vaticaan, Spaanse trappen, Pantheon en piazza Navone. Wij verbleven in een "gewone" tweepersoonskamer, deze zijn niet erg groot, maar netjes en schoon. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, bij de receptie kregen we goed en uitgebreid antwoord op onze vragen. Het ontbijt is goed verzorgd (o.a. croissantjes, broodjes, ham en kaas, fruit, yoghurt, sap). Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010
2008

Degelijk hotel met een uitstekende ligging!

Ria en Paul
5-9-2008

Het hotel is vrij duur, maar dat geldt voor alles in Rome. Wij verbleven er 4 nachten (3 betalen en 1 gratis). De ligging is uitstekend: rustig maar toch centraal. Alle belangrijke bezienswaardigheden zijn perfect te voet te doen.

Gereisd familie in augustus 2008
2007

Hotel zeer goed gelegen: in rustige straat maar toch op wandelafstand van het Vaticaan, de shopping-straten, Trevi-fonteinen, Plaza Navona enz... Jammer dat er enkel ontbijt gegeven wordt waardoor je verplicht bent van s'avonds altijd buiten het hotel te gaan eten. Kamer (suite) was mooi maar zou beter gepoetst kunnen worden, wel alle dagen proper lakens maar de vloer werd bijvoorbeeld niet gedweild of gestofzuigd. Prijs/kwaliteit gezien toch aan de hoge kant maar dat is in heel Rome zo met alles. Het is er ontzettend druk en alles is vrij duur. Ideaal voor weekend-trip maar 1 week vonden wij te lang.

Absoluut geen aanrader is de uitstap naar een Outlet-store buiten de stad Rome. Er zijn misschien wel 100 winkels maar alles nog heel duur en je krijgt er de afgesproken 4 uren, vooraleer de bus je terug komt ophalen, echt niet om. In Rome zelf kan je goedkoper en leuker shoppen.

Gereisd familie in oktober 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dei Mellini in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dei Mellini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.