Hotel De Petris

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.3GoedScore uit 73 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 73 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

76 Reviews over De Petris

• 9Marleen GILS19-03-2019

Lees recensies op zoover dan zit je altijd goed !

Ideaal hotel om citytrip te doen, goede ligging, dakterras waar je kan ontbijten, prijs/kwaliteit top 👍

• 2Saviya De Boer26-09-2018

Geen woorden voor!

Vreselijk. Oude muffe kamer en muren vol met scheuren. Op de foto's die je nieuwe moderne kamers. In het echt wordt je weggestopt in een zeer gedateerde kamer. Je wordt bedrogen en het personeel is zeer onvriendelijk en onbehulpzaam.

• 4J. van den Biggelaar06-04-2018

Nooit meer!

Vriendelijk personeel, redelijk ontbijt en centraal gelegen. Toch voel ik me bedrogen. Ik had dit hotel geboekt en een mooie moderne kamer verwacht, zoals de foto's waar ze mee adverteren. Maar niets was minder waar. Kapotte tegels, slecht stukwerk, schimmel door vochtige muren, vieze vloerbedekking, kapotte plafonds, kapotte stopcontacten en een toilet die constant door blijft spoelen en die je daardoor wakker houdt. De 2e nacht begon die toilet ook nog een vreselijk piep geluid te produceren. Telkens als we doorspoelden hield het heel even op. Tenslotte met de buren die ook wakker lagen van dit harde piepgeluid om 03:00 uur de nachtwaker erbij geroepen die de watertoevoer naar de toilet toen maar afgesloten heeft. We konden doorspoelen met een emmer water... De dag erop werd er over dit voorval door het hotel geen excuses o.d. gegeven. Ook vreemd, 3 hotels in 1 gebouw. Petris is de 4e verdieping. Wel een goede transfer voor vliegveld

• 7Anoek17-08-2017

Prima Hotel

Het hotel en de ligging ervan waren prima! Van het personeel hoef je niet veel te verwachten. Bij aankomst loopt 1 van de medewerkers mee naar je kamer om te laten zien hoe je de deur open krijgt. Dit pasje moet tevens gebruikt worden om de lift te kunnen bedienen. Wij wisten van niets en ons pasje werkte niet. Uiteindelijk na een paar keer dit aangegeven te hebben, een nieuw pasje gekregen voor 1 dag die gelukkig wel werkte. De kwaliteit van de kamers zijn prima! Ook het ontbijt was heerlijk, wel minimaal maar goed genoeg om de dag mee te beginnen. Houd er wel rekening mee dat de toeristenbelasting achteraf alleen met pin betaald kan worden!

• 6Benzo22-07-2017

Perfecte ligging om Rome te verkennen

In het hartje van het centrum ligt hotel de Petris. Over het algemeen is het personeel wat stug. Bij het weggaan of binnenkomst wordt er nauwelijks of niet gekeken c.q gedag gezegd. De kamer was super klein maar wel compleet en schoon. Ontbijt op de bovenste verdieping was eenvoudig maar goed. Er is verder niets te doen in het hotel. Het terras waar men kan eten is alleen via een lift te bereiken. Voor de rest in de nabije omgeving alles aanwezig gezien winkels, restaurants, openbaar vervoer e.d. Alles is lopend goed te bereiken. Het Vaticaanstad is lopend in 3 kwartier te bereiken. Het voordeel hiervan is dat je heel veel bezienswaardigheden ziet en mooie straatjes. We hebben Google Maps als gids gebruikt en waren daarin niet de enige.

• 7A. de Kort01-05-2017

hotel maakt niet alle beloftes waar

Ligging is strategisch: in de buurt van Trevifontein en Spaanse trappen. Het zogenaamde dakterras bleek alleen open van 18.00 tot 21.00 uur, consumptie (6 euro voor twee vingerhoedjes witte wijn) verplicht.....Baliepersoneel correct, maar zakelijk; geen echt persoonlijke benadering.

• 6Sanne Graumans07-03-2017

Goede ligging

De ligging is goed. Personeel niet vriendelijk, kamer die wij kregen leek totaal niet op de kamers op de foto's van de site, konden pas een dag later wisselen voor een andere kamer, die was wel wat groter maar de badkamer weer slechter. Ontbijt is wel prima en leuk zitten op het dakterras. Wifi was erg slecht, viel na 1 minuut weer weg.

• 5Lisanne Elschot29-09-2015

Prima ligging, kwaliteit hotel kan beter

Ligging is perfect, op ca 200 meter van de Trevi fontein en dus het centrum. Alles vanaf dit hotel was voor ons op loopafstand. Ontvangst was prima. Kamer heel gehorig, bed was goed. Badkamer was ronduit slecht: klein, oud en vervallen, douche zeer klein en de straal miniem. Daarnaast kwam er bloedheet of ijskoud water uit de douchekraan. Klacht ingediend hierover, maar we werden min of meer weg gelachen en er is niets mee gedaan. Ontbijt was prima, maar alleen met lift bereikbaar en de lift was zeer oud en slecht en je stond daarom lang te wachten. Voor een paar dagen Rome is het hotel prima ivm de ligging, maar verwacht er op het ontbijt na, niet teveel van.

• 7andre30-06-2015

Prima vertrekpunt voor historisch Rome

Maar blijf weg uit kamer 106. Die is lekker ruim enzo maar ruikt nogal muf. Verder een prima hotel

• 6Nancy12-04-2015

Goede ligging, maar slecht onderhouden kamer

Hotel heeft centrale ligging waardoor alles goed is aan te lopen. Kamer was slecht: heel erg gehorig, vies en erg klein.

Hotel De Petris info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar