Hotel Daphne

1 review over Hotel Daphne in het Nederlands

2007

Daphne Inn (Veneto) is een mooi 'boutique'hotel in Rome, dicht bij Piazza Barberini (10 min naar Trevi Fontein en 5 min naar Spaanse Trappen). Personeel is super, weten alle hotspots en de meest fantastische restaurants! M'n lief was tijdens ons verblijf jarig en toen we -na een dagje slenteren door Rome- terug kwamen op de kamer stond daar een heerlijke fles Champagne!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daphne in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daphne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.