Hotel Daniela

6.2Voldoende

11 reviews over Hotel Daniela

• 0Tacha7725-07-2011

Kon beter!

Pluspunten: dicht bij de metro, verzorgde badkamer Minpunten: ontbijt op verdieping -1, uitzicht vanuit de kamer

Gereisd met partner in augustus 2006

• 4Esther22-09-2008

Nooit meer

Wij vonden dit een ranzig hotel vergane glorie. De douchecabine wast te erg voor woorden,de kamer was stijl lodewijk de vijfde ofzo het was echt niks. In de ontbijtzaal lagen 2 dode kakerlakken en ja het is warm enz enz (ik weet deze beesten heb je kans op in een warm klimaat) maar de rest van het hotel was ook slecht gestofzuigd enzo. Het enige goede was de prima airco en het lag dicht bij de metro.

Gereisd met partner in september 2008

• 0T Bijkerk17-05-2008

Wij zijn overgebeokt naar Hotel Genio. Hotel Daniela had een storing in de watervoorziening

Gereisd met partner in april 2008

• 7I17-10-2007

Het ontbijt was goed. De bediening was vriendelijk en correct. Het hotel ligt in een rustige straat, dichtbij station Termini. De kamers zijn goed ingericht. Het bedlinnen had iets vaker verschoond kunnen worden.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Jeroen & Vanessa14-10-2007

Pluspunten: - Goed werkende airco - Mooi dakterras - Goede bedden - Mooie badkamer - Berperkte gelegenheid tot parkeren op binnenplaats (euro 10 per dag) - Redelijk ontbijt

Minpunten: - Lift klein en gammel - Dichtstbijzijnde metrostation (Manzoni) is nog steeds afgesloten wegens werkzaamheden. Volgende dichtstbijzijnde is 10-15 minuten lopen vanaf hotel. Waarschijnlijk kan je beter met de bus gaan maar dat hebben wij niet geprobeerd. - Vanaf hotel naar colloseum is het ongeveer 25 minuten lopen. - 2e dag geen warm water douche ivm boiler andere gasten. - gehorig - Echte centrum is op ongeveer 45-60 minuten lopen.

Algemene indruk: Redelijk goed hotel: met plezier 3 dagen verbleven. Grootste nadeel is de afstand naar het centrum.

Gereisd met partner in september 2007

• 7EvL20-09-2007

Op deze en op internationale beoordelingssites wordt nogal negatief over dit hotel geschreven. Zo zou de buurt waarin het hotel ligt ´onguur´ zijn. Dat is niet zo. De buurt rond station Termini is onguur, zoals vrijwel elke buurt rond een centraal station in een grote stad. Dit hotel ligt echter twee metrohaltes van Termini verwijderd en is met de metro heel veilig bereikbaar. Het hotel zelf is niet zo bijzonder, het voldoet echter prima voor een kort verblijf in Rome. En Rome is echt niet duurder dan Amsterdam; het openbaar vervoer, de restaurants en de modezaken zijn in Rome (veel) goedkoper en in het algemeen van een hoger niveau dan in Amsterdam. Bovendien krijg je de zon er gratis bij.

Gereisd met partner in september 2007

• 7I.M. Jansen28-07-2007

Het was dicht bij het colosseum maar voor alle andere bezienswaardigheden was het erg ver lopen. Ik zou er ook nooit meer dan 4 dagen naartoe gaan, want dan heb je het wel gezien en alles in peperduur

Gereisd met partner in juli 2007

• 5Leo & Marion06-05-2007

Wij zijn in mei 2007 geweest. De kamer was klein en rommelig. De badkamer was ook klein, en de douchedeur sloot niet. Op de 5e avond hoorden wij water lopen. Toen we keken liepen er 4 stralen water uit het plafond in de badkamer. Wij kregen een nieuwe kamer. In deze kamer deed de tv het niet, een bed zat los en de badkamer zag er niet uit. Zonnewering werkte ook niet. De lekkage in de andere kamer zou verholpen worden, maar of dit gebeurd is vragen wij ons af, want de volgende dag zaten er alweer andere mensen in. Het ontbijtbuffet was uitstekend. De receptie ook. De ligging was voor ons wel goed. Het dichtbijzijnste metrostation was tijdens ons verblijf gesloten. Wij zijn niet op de mogelijkheid van het dakterras gewezen. Onze reisinformatie zei dat er satelliet tv was, maar alles was italiaans. Airco zat op een slecht bereikbare plek. De afstandsbediening deed het niet.

Gereisd in mei 2007

• 8Helga29-10-2006

De ligging is ten opzichte van het oude centrum is goed, ca. 30 minuten lopen, maar in een ongezellige wijk. Het ontbijtbuffet is echt goed. Helaas was de kamer niet schoon: de badkamer was vies/verwaarloosd en de dekens die wij helaas tijdens ons verblijf nodig hadden zaten onder de vlekken en hadden dus al heel lang geen stomerij gezien. De receptionisten waren correct en behulpzaam, voor zover nodig. Geen aanrader

Gereisd in oktober 2006

• 4anne marie michiels24-09-2006

ontbijt in kelder - buffet niet gekoeld ondanks hitte boter loopt uit - vlees staat uren in de warmte heel onvriendelijke bediening kamers worden niet elke dag gedaan, meerdere klachten gehoord echt heel basic - mag absoluut niet minder staat tenonrechte in brochure

Gereisd met partner in augustus 2006

Hotel Daniela info