Hotel Dama

Hotel Dama

We hebben een aantal aanbieders voor Dama voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dama in het Nederlands

Aanrader

Guido
28-9-2010

Goed en net hotel. Kamers klein,maar netjes. Zeer vriendelijke eigenaar, die je vanalles wilt vertellen en veel tips heeft. Ligt zeer gunstig, direct achter Termini Station. Ontbijt wel sober. Een broodje en kop koffie/thee aan de overkant van het hotel. Zou dit hotel aanraden aan anderen voor een citytrip.

Goed en net hotel

R. Steinkühler
19-5-2009

We gaan inmiddels al een paar jaar naar dit hotel en het is nog nooit tegengevallen! De eigenaar is een hele aardige kerel en regelt alles voor je waar nodig. Ook is het geen probleem om al vroeg op de kamer te kunnen of eventueel langer te blijven! Kamers zijn zeer ruim en luxe vergeleken met de meeste hotelkamers in Rome. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dama in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dama scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.