Appartement Daisy

Review geschreven door AnnA

prima ligging

AnnA
8-12-2009

zeer goed appartement, prachtig gelegen in het centrum van Rome. 10 minuten van de spaanse trappen en trevi fontein. Om de hoek ligt de grote winkelstraat voor de liefhebber. Metrostation op 5 minuten lopen, 2 haltes naar centraal station Termini. Personeel hotel Cecile is zeer vriendelijk en behulpzaam. Vergeet niet ook het restaurant naast het appartement te bezoeken, heerlijke originele gerechten, volgens authentiek recept. Neem wel zelf handdoeken mee, hiervan krijg je er maar 1. Kitchenette prima om thee of koffie te zetten en eenvoudige gerechten op te warmen.