Appartement Daisy

12 reviews over Appartement Daisy in het Nederlands

Prima te doen

Taiga Fleischeuer
30-1-2012

Appartement zag er goed uit. Goede uitvalbasis voor de rest van de stad. Het was er schoon en bood genoeg mogelijkheden tot koken e.d.

Goede uitvalbasis

Esther
5-9-2010

Dit appartement is zeer centraal gelegen. Je kun bijna alles lopend doen. Appartement is schoon. Wat er niet bij staat maar wat het appartement wel heeft zijn: een goede airco, magnetron en een vaatwasser. Kitchenette was te doen. Genoeg pannen, en simpele gerechten zijn goed te maken.

Goede uitvalbasis voor bezoek aan Rome

Sietske Tol
11-3-2010

Appartment Daisy voldeed aan al mijn verwachtingen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed, de ligging t.o.v. metrostation en centrum fantastisch. Het appartement is simpel maar biedt alles wat je nodig hebt voor een paar dagen Rome. De straat was opvallend rustig waardoor we ook heerlijk hebben geslapen!

prima ligging

AnnA
8-12-2009

zeer goed appartement, prachtig gelegen in het centrum van Rome. 10 minuten van de spaanse trappen en trevi fontein. Om de hoek ligt de grote winkelstraat voor de liefhebber. Metrostation op 5 minuten lopen, 2 haltes naar centraal station Termini. Personeel hotel Cecile is zeer vriendelijk en behulpzaam. Vergeet niet ook het restaurant naast het appartement te bezoeken, heerlijke originele gerechten, volgens authentiek recept. Neem wel zelf handdoeken mee, hiervan krijg je er maar 1. Kitchenette prima om thee of koffie te zetten en eenvoudige gerechten op te warmen.

zeer goed voor de prijs-kwaliteit

AnnA
8-12-2009

appartement is prachtig gelegen midden in centrum. Neem wel zelf handdoeken mee, deze worden eenmalig verstrekt per verblijf. Kitchenette met twee kookpitten is prima, verwacht er geen culinaire hoogstandjes op te kunnen bereiden. Personeel Cecile zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeer goede kwaliteit voor de prijs.

Centrale ligging, schoon appartement

H. Boertien
4-10-2009

Douche ruimte is klein, pannen waren er nu genoeg, app. nr 9 zat aan de straatzijde, wel veel lawaai van buiten. Neem extra handdoeken mee, we kregen er 1 p.p voor 6 dagen.

prima locatie!

A L Uding
    6-10-2008

zeer relaxt appartement, prima ligging, geweldig genoten

Uitstekende ligging en goede service

Rein van Rossum
    21-8-2008

Op een steenworp afstand van de trevifontein en de spaanse trappen. Een schaars ingericht appartement, maar de service van het hotel is heel goed.

zeker geschikt m.n. door ligging

LC Groen
    22-7-2008

een wat makkelijke stoel is geen luxe in dit appartement.Voor de rest:zeer geschikt.Alles op loopafstand.

Een prima hotel met lift, centraal gelegen

O.A. Peschikova
    2-5-2008

Een prima hotel met lift, centraal gelegen. Een aanrader: metro, bussen, Trevi fontein en Spaanse trappen op loopafstand.

In de keuken waren er geen keukendoek en sponsje (dus meenemen), net als afwasmiddel.

Bed is prima, sanitair is ook goed. Er was een goed bruikbaar pannetje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Daisy in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Daisy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Daisy scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.