Hotel Crosti

Hotel Crosti
8,8

21 reviews over Hotel Crosti in het Nederlands

het Crosti appartement was goed bereikbaar met een mooie ligging vlakbij de metro waar je naar alle bezienswaardigheden van Rome komen

Het appartement had alle luxe zoals airco ,wasmachine , vaatwasser, kluis, tv waterkoker , tv enz en het water werd dagelijks aangevuld.

kortom goed voormekaar en voor herhaling vatbaar

Oude reviews (archief)

Geweldig!

M
24-6-2013

Dit hotel is gewoonweg super. Heel centraal, kamers schoon en geweldige service. Vooral Pietro laat je altijd met een glimlach vertrekken.

heerlijk hotel

A. korenberg
1-5-2012

aardige mensen...prima ontbijt(verse broodjes,sap vers fruit en lekker koffie)....schone kamer....vlakbij Termini...Rome is prachtig!!!

Prima verblijf

15-1-2012

Heerlijk en goed ontbijt met aardig personeel. Qua ligging is dit hotel prima, vanaf het treinstation goed aan te lopen.

Voor ons was dit een prima vakantie, zeker voor herhaling vatbaar.

prima hotel

Peter
13-6-2011

Mooi hotel voor een steden reis. Klein maar fijn hotel met zeer vriendelijk personeel. ontbijt was in orde. ligt niet ver van Termini station. kamers waren schoon. ga graag terug.

.prima hotel

Fam. Bellemakers
27-4-2011

Het Crosti hotel is makkelijk te bereiken van Termini. Het restaurant van dezelfde familie in dezelfde straat is erg goed. via het hotel krijg je ook korting. Makkelijk is om via het hotel een citypas te kopen voor het openbaar vervoer, je krijgt ook korting op entree's

Aanrader

Anne
5-4-2011

Nette ontvangst, kamer was netjes en fris. Fijne douche. Goede beveiliging, Personeel vriendelijk. Ontbijt lekker met o.a. vers gekookte eieren, verse jus, diverse broodsoorten, fruit, yoghurt. Rustig gelegen. Het restaurant van dezelfde eigenaar verderop in de straat wordt vooral door de Italianen bezocht en is erg goed. Reserveren is raadzaam, het is er erg druk. Wij zijn ook naar restaurant Famiglia geweest omdat deze ook door iemand (een paar beoordelingen hiervoor) goed beoordeeld was, maar wij vonden deze slecht. In het pepervaatje zat schimmel en het eten was niet vers en niet lekker, hier was ook geen Italiaan te bekennen. Wij zijn vanaf het vliegveld Fiucimino gekomen en met de shuttlebus (8 euro p.p.) was dit goed te doen, de bus stopt achter het station. Met de trein kost het 15 euro p.p. Een aanrader vonden wij ook het park bij villa Borghese. De metro kost voor 75 minuten 1 euro p.p. en om de paar minuten rijden deze.

Een zeer prettig hotel

Maurina van Slooten
23-2-2011

Hotel ligt dicht bij Station Termini en is goed naar alle trekpleisters te bewandelen. Vriendelijk personeel, ontbijt is wat minder, maar voldoet aan het continentale ontbijt. Onze badkamer was niet altijd voorzien van warm water, meer aan de lauwe kant. Voor de rest prima, want je bent toch de hele dag op pad.

Uitstekend Hotel

A.Meijer
22-11-2010

Hotel Crosti is een goed hotel, vriendelijk personeel, goede service, schone kamers.

Het ligt op 10 minuutjes lopen van station Termini. Bij de kiosken kun je een dagkaart kopen voor het openbaar vervoer voor € 4,- en voor 3 dagen, €11,-.

Rome is erg indrukwekkend

Goede uitvalsbasis

Fam.V
1-6-2010

Na aankomst op station Termini loop je zo naar hotel Crosti.Zeer vriendelijke ontvangst.Schone,niet al te grote kamer en schone badkamer met douche.Goede bedden,elke dag schone handdoeken.Ontbijt met div. broodjes,beleg,thee,koffie,sapjes,yoghurt, muesli én verse fruitsalade. Neem vanaf station Termini de sightseeing bus ( 2 dagen voor 18 euro).Deze stopt op 13 plaatsen en je kunt er de gehele dag gebruik van maken (hop on,hop off): Ideaal!!

Verder is alles goed te voet te bereiken,Rome is vrij compact.Wij raden hotel Crosti zeker aan voor een verblijf in Rome.

We hebben een aantal aanbieders voor Crosti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crosti in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crosti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crosti scoort een 8.78 uit 10 op basis van 22 reviews.