Hotel Cristina

Kleine hotelsWeer vandaag25°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Cristina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cristina in het Nederlands

Anders

2005

wij zijn nov 2004 hier geweest, ik had via internet geboekt, dus wist niet goed wat te verwachten.

het was een rustig hotel, het ontbijt was magertjes. (een droge croissant en thee of koffie)dit is overigens normaal voor ital.begrippen .bij binnenkomst een hele oude lift best eng maar grappig.

het hotel zit op de bovenste etage van een heel oud pand. de ligging is heel fijn dichtbij de terminal(station)

makkelijk te vinden. wij hebben goed geslapen, verder zijn we er nauwelijks geweest. kun je gerust naartoe gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristina in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.