Camping Countryclub Castelfusano

Laatste review

Fantastisch voor jongeren

sebas1983,
14-8-2010

ik heb in 2008 2weken op deze vakantiepark gestaan met mijn tentje en was me erg goed bevallen, lekker goedkoop, goed eten, leuk zwembad(je).. om het halfuur gratis bus naar station (en dan voor paar euro ben je in centrum van rome) of naar het strand.. discotheek op het park steld niet zo veel voor en toen ik er was ook heel veel duitse tieners.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Airco

8 reviews over Camping Countryclub Castelfusano in het Nederlands

Fantastisch voor jongeren

sebas1983
14-8-2010

Camping ligt aan het einde van de boulevard (strand; boulevard oversteken). Aan de boulevard zelf liggen diverse (openlucht) discotheken waar je 's nachts van wakker kan liggen. Aan de andere kant van de camping loopt een drukke autoweg waar diverse bussen stoppen. Met de bus of auto ben je in 5 minuten bij een treinstation waarmee je in zo'n 3/4 uur in hartje Rome bent. Wij hadden een zeer eenvoudige stacaravan (1 2-pers. bed en slaapkamer met 3 losse bedden)die er wel netjes uit zag. Tevens kekentje, eettafel, douchecabine in combinatie met wastafel en toillet. Buiten een terras met tafel en 6 stoelen.

Fantastisch lelijk

Leo davinci
6-5-2009

We zijn een week met school geweest naar deze camping werkelijk waar een drama.. De eetgelegenheden op de camping verschrikkelijk magnetron hamburgers en niet gare pizza's of aangebrand.. Ook werd er veel op de camping gestolen niks achterlaten dus.

2008

Stacaravan oke, restaurant waardeloos

Judith (20)
15-8-2008

Wij zaten met 3 jongeren (20) in een stacaravan. Deze was eenvoudig met stapelbedden, maar wel goed genoeg. De bedden lagen wel goed, alleen en dikker kussen was fijn geweest. Het restaurant was waardeloos. Weinig eten, niet gaar en de bediening duurde uren. Hebben 2 uur op de rekening moeten wachten als t niet langer was. Uit fatsoen waren we blijven zitten, maar we wilden weglopen. Het zwembad was wel okee en de disco ook. Ideaal was de gratis buspendel naar het treinstation en het strand. Het personeel bij de receptie was vriendelijk, alleen wel lastig dat pinnen onmogelijk was, en er geen bankautomaat in de buurt was die een nederlandse bankpas aannam. Zoals eerder gemeld hadden wij idd ook last van de tractor en de schoonmaakdienst die 's ochtends met luide walkie-talkie's voor onze stacaravan verzamelden.

Tip: Als je er heen gaat, ga dan eten in het restaurantje bij het treinstation, of in Rome zelf (wij aten in de buurt van de Trevi-fontein). Goedkoop en goed eten daar!

GEEN Aanrader!

Fam.Timmerman
13-8-2008

Camping ideaal als uitvalsbasis voor bezoek aan Rome, gratis pendeldienst naar station, 1 € met trein naar Rome.

Camping is rommelig en vies, één grote plaats voor tenten, caravans & campers, vele vaste houten huisjes.

Sanitair totaal verouderd en zéér vies!!!

Zwembad 50 m is OK, alleen s'morgens in de namiddag zeer veel jeugd, luiddruchtig en springen in het water met vieze voeten vieze schorts...

Onthaal OK.

Winkeltje OK

Besluit: Nog nooit zo'n vuile camping meegemaakt!

Oude zooi !

C.Steen
26-7-2008

Ik heb een houten bungalow gehuurd, wat een drama. Stapelbedden die aan alle kanten doorzakten! Donker, oude koelkast en kast. Een veranda waar de houtsplinters uitstaken. Receptie personeel die erg onaardig waren. Schoonmakers die smorgens om 7 uur met veel herrie gaan werken. Nooit meer. Oja, restaurant was wel erg goed en lekker en niet duur!!! Als je met het vliegtuig gaat en land op Fiumicino, hou dan rekening met eenl lange reistijd met bus en trein. Ook om te reizen naar het centrum van Rome ben je lang onderweg. Ondanks deze ongemakken heb ik wel een heerlijke vakantie gehad.

Geen aanrader!

gerard
20-7-2008

na een zeer onvriendelijke ontvangst hebben we onze tent op een veld met bomen gezet. De camping bestaat voornamelijk uit huisjes die verhuurt worden. De douches zijn een drama; heel erg warm of niet, geen tussenweg. De busdienst van de camping naar het station/ strand is uitstekend geregeld. Op de campingplaats echter is het andere koek. 'sNachts breken bezopen italiaanse jongeren letterlijk de boel af, gooien bierglazen kapot voor de tent en maken dus tot diep in de nacht lawaai. Aan toezicht ontbreekt het geheel op de camping. Als je dan denkt uit te kunnen slapen: vergeet het maar, want dan komt de campingdienst s'morgens rond 7 uur (als je geluk hebt om 7:30) de vuilnisbakken leeghalen met een rokende, stinkende en veel geluid makende tractor. Denk je dan; het is weekend, ze zullen wel later komen: nee hoor, 6 uur. Als je vroeg in Rome wilt zijn, is dat een pluspunt. Voor mensen die vaak naar Rome gaan is de busdienst van de camping top. Kom je om te slapen: niet doen.

2006

Camping tussen Rome en Ostia Lido

Wim
25-8-2006

Camping tussen Rome en Ostia Lido. Prima uitvalsbasis om Rome te bezoeken.Camping vooral gericht op Italianen (met eigen aparte stacaravans),backpackers en grote groepen (vooral Duitse scholieren). In een soort houten trekkershut gezeten,met douche,toilet, airco en koelkast. Wel verouderd, maar meer ook niet nodig. Personeel uitermate klantvriendelijk.Site van deze camping doet camping er wel beter uitzien dan hij werkelijk is. Is met openbaar vervoer te reizen naar Rome (maar slechts 1 bus per uur naar station)of half uur lopen door een bos. Geen last van vliegveld Fiumicino wat dicht in de buurt is. Ook dicht bij de Romeinse stranden: Ostia Lido.

Rome is schitterend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Countryclub Castelfusano in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Countryclub Castelfusano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.