Hotel Contilia

• Onvoldoende: 1 - 5

dicht bij termini

stephanie
6-9-2014

goed hotel maar te kleine badkamer.

je kon je niet keren in de douche dan stond je er buiten.

Keurig Hotel op een goede locatie

Wilbert
8-11-2013

In de periode van 02-11-13 tm 06-11-13 gelogeerd in dit keurige hotel Contilia. De kamer zag er keurig en goed verzorgd uit. Het onthaal en de service bij de receptie waren zeer netjes. Het ontbijt was goed verzorgd maar verwacht er geen luxe, des al niet te min was er genoeg keuze. Het hotel ligt op nog geen 200 meter van het trein en metro station. Een goede uitval basis om de stad te gaan verkennen met al zijn geweldige bezienswaardigheden. Dit hotel is zekers een aanrader !!!

Overwegend tevreden

Franciska
1-11-2013

De omgeving van het hotel laat het nodige te wensen over. Het ligt wel vlak bij het Termini station. Wij vonden het ontbijt ruim voldoende. Is overwegend zoet zoals de locale bevolking dit zelf ook nuttigt. Kamer was eenvoudig en schoon. Bedden sliepen prima. Van de 4 receptionisten zijn wij over 3 zeer tevreden. De laatste heeft ons (bewust?)verkeerde informatie verstrekt over de witte taxi's. Op de zijkant van deze taxi's staat een prijs die all inclusief is. De receptionist beweerde echter dat deze taxi's nog toeslagen en koffers apart zouden berekenen. Dit is de reden dat wij uiteindelijk gebruik hebben gemaakt van de (dure) eigen hoteltaxi. Het blijkt echter niet waar te zijn. Voor 48 euro brengen de witte taxi;s je naar het vliegveld. Jammer. Dit gaf toch een vervelende nasmaak aan een voor de rest fantastische week in Rome.

Een tegenvaller!

Janneke
24-10-2013

Bij aankomst konden wij gelijk inchecken. We werden door een schoonmaakster naar onze kamer gebracht, die ineens in een bijgebouw bleek te zijn. Na vele malen vragen, bleef de reden hiervan onduidelijk. De entree van dit bijgebouw was dramatisch, de kamer zelf prima. Na aangegeven te hebben liever in het hotel te verblijven, kregen we een andere kamer aangeboden. Dit was niet meer dan een hondenhok en erg donker. Dan toch maar voor de kamer in het bijgebouw gekozen. We hadden hier geen prettig gevoel bij. De bedden waren erg hard, mijn vriend heeft Rome verlaten met hevige rugpijn!

Het ontbijt was karig. Droog brood en slechte koffie. Hier hebben we maar één dag gebruik van gemaakt, de rest van dagen broodjes gehaald bij een plaatselijke supermarkt! Lekker vers en goed betaalbaar!

De ligging van het hotel is prima, dichtbij het Termini station waardoor je alle kanten op kunt.

Bij een volgend bezoek aan Rome zou ik absoluut niet meer voor dit hotel kiezen!

Een tegenvaller!

Janneke
24-10-2013

Bij aankomst konden wij gelijk inchecken. We werden door een schoonmaakster naar onze kamer gebracht, die bleek ineens niet in het hotel zelf te zijn maar in een bijgebouw. Duidelijke reden waarom hebben we na een aantal keren vragen niet gekregen. De entree in het bijgebouw was dramatisch, kamer zelf was verder prima. Na aangegeven te hebben dat we het niet prettig vonden om in een bijgebouw te verblijven, kregen we een kamer in het hotel aangeboden. Deze kamer was niet groter dan een hondenhok en erg donker. De keus was voor ons snel gemaakt en hebben de rest van ons verblijf dan toch maar in het bijgebouw doorgebracht. Bedden waren slecht (hard)!

Onze eerste ochtend hebben we gebruik gemaakt van het ontbijt, dit was erg karig. Droog brood en slechte koffie. De rest van de dagen zijn we niet meer geweest en hebben we in een plaatselijke supermarkt een broodje gehaald. Goed betaalbaar en lekker vers!

De ligging is prima, dichtbij Termini station waardoor je alle kanten op kunt.

Prima hotel

ronnobel
23-10-2013

Goed hotel op korte afstand van het station. Wel een aardige tippel naar het ,,echte'' centrum, maar goed te doen. Kamers zijn niet groot maar meer heb je niet nodig. Ze zijn in elk geval goed schoon. Ontbijt was goed. Niet overdadig maar er was genoeg keuze. Zeker een hotel om terug te komen. Veel restaurants in de straat, dus voor een hap hoef je niet ver te lopen.

oke

Martijn
15-10-2013

Kamers zijn erg klein en donker, het ontbijt was iets te karig. Zeker voor een 3sterren hotel. Ligging van het hotel is goed. Dichtbij termini station voor trein, bus en metro. Lopend is het minimaal een half uur lopen naar de bezienswaardigheden van de stad. Personeel vriendelijk

Topper

Frans
10-10-2013

Uitstekende ligging, dicht bij het station Termini. Met lift en een

uitstekend ontbijt, mooie kamers en vriendelijk personeel.

Prima hotel

Henk
2-9-2013

Hotel " Contilia" ligt gunstig om de stad Rome te verkennen. Vlakbij cs Termini en de bijbehorende metro.

Wij hadden een ruime kamer en ruime badkamer waarin de douchecel overigens wel aan de kleine kant was. Het ontbijt was niet overweldigend maar gezien de prijs mag je hierover eigenlijk niet klagen (4 nachten voor € 218 incl. ontbijt per kamer!).

Fijn hotel!

willemke
5-8-2013

Net en mooi hotel, in het centrum van Rome. Kamers waren schoon. Badkamer is niet groot, maar groot genoeg. Personeel vriendelijk. Alleen het ontbijt , dat was minder. Maar voor ons geen probleem.

We hebben een aantal aanbieders voor Contilia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Contilia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Contilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Contilia scoort een 7.61 uit 10 op basis van 94 reviews.