Hotel Contilia

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.7GoedScore uit 87 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 87 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

96 Reviews over Contilia

• 9Christine Bruggeman07-10-2019

zeer praktisch, dichtbij Termini

de kamers zijn klassiek, maar heel netjes onderhouden. Ondanks het feit dat de buurt dichtbij het station, wat heel praktisch is, is was het er erg rustig. Een van mijn reisgenoten vergat een armbandje. Toen we een week later terug in Rome waren zijn we langs gegaan. Het armbandje lag aan het onthaal, met een briefje erbij van waar en wanneer het gevonden werd. Behulpzame mensen en vriendelijk onthaal

• 8Karin Verstijnen02-07-2019

Geweldig

Net terug van een heerlijk weekje Rome. Zeer schoon hotel,vriendelijk personeel. Bij aankomst zagen we dat er een stopcontact los was...doorgegeven bij receptie, werd binnen een half uur gerepareerd. Douche is aan de kleine kant,bedden zijn goed,kamer was heerlijk koel. Ontbijt had wat uitgebreider mogen zijn. Hotel ligt 5 minuten lopen van Termini station. Wij vinden het een aanrader!

• 6stephanie06-09-2014

dicht bij termini

goed hotel maar te kleine badkamer. je kon je niet keren in de douche dan stond je er buiten.

• 8Wilbert08-11-2013

Keurig Hotel op een goede locatie

In de periode van 02-11-13 tm 06-11-13 gelogeerd in dit keurige hotel Contilia. De kamer zag er keurig en goed verzorgd uit. Het onthaal en de service bij de receptie waren zeer netjes. Het ontbijt was goed verzorgd maar verwacht er geen luxe, des al niet te min was er genoeg keuze. Het hotel ligt op nog geen 200 meter van het trein en metro station. Een goede uitval basis om de stad te gaan verkennen met al zijn geweldige bezienswaardigheden. Dit hotel is zekers een aanrader !!!

• 7Franciska01-11-2013

Overwegend tevreden

De omgeving van het hotel laat het nodige te wensen over. Het ligt wel vlak bij het Termini station. Wij vonden het ontbijt ruim voldoende. Is overwegend zoet zoals de locale bevolking dit zelf ook nuttigt. Kamer was eenvoudig en schoon. Bedden sliepen prima. Van de 4 receptionisten zijn wij over 3 zeer tevreden. De laatste heeft ons (bewust?)verkeerde informatie verstrekt over de witte taxi's. Op de zijkant van deze taxi's staat een prijs die all inclusief is. De receptionist beweerde echter dat deze taxi's nog toeslagen en koffers apart zouden berekenen. Dit is de reden dat wij uiteindelijk gebruik hebben gemaakt van de (dure) eigen hoteltaxi. Het blijkt echter niet waar te zijn. Voor 48 euro brengen de witte taxi;s je naar het vliegveld. Jammer. Dit gaf toch een vervelende nasmaak aan een voor de rest fantastische week in Rome.

• 6Janneke24-10-2013

Een tegenvaller!

Bij aankomst konden wij gelijk inchecken. We werden door een schoonmaakster naar onze kamer gebracht, die ineens in een bijgebouw bleek te zijn. Na vele malen vragen, bleef de reden hiervan onduidelijk. De entree van dit bijgebouw was dramatisch, de kamer zelf prima. Na aangegeven te hebben liever in het hotel te verblijven, kregen we een andere kamer aangeboden. Dit was niet meer dan een hondenhok en erg donker. Dan toch maar voor de kamer in het bijgebouw gekozen. We hadden hier geen prettig gevoel bij. De bedden waren erg hard, mijn vriend heeft Rome verlaten met hevige rugpijn! Het ontbijt was karig. Droog brood en slechte koffie. Hier hebben we maar één dag gebruik van gemaakt, de rest van dagen broodjes gehaald bij een plaatselijke supermarkt! Lekker vers en goed betaalbaar! De ligging van het hotel is prima, dichtbij het Termini station waardoor je alle kanten op kunt. Bij een volgend bezoek aan Rome zou ik absoluut niet meer voor dit hotel kiezen!

• 6Janneke24-10-2013

Een tegenvaller!

Bij aankomst konden wij gelijk inchecken. We werden door een schoonmaakster naar onze kamer gebracht, die bleek ineens niet in het hotel zelf te zijn maar in een bijgebouw. Duidelijke reden waarom hebben we na een aantal keren vragen niet gekregen. De entree in het bijgebouw was dramatisch, kamer zelf was verder prima. Na aangegeven te hebben dat we het niet prettig vonden om in een bijgebouw te verblijven, kregen we een kamer in het hotel aangeboden. Deze kamer was niet groter dan een hondenhok en erg donker. De keus was voor ons snel gemaakt en hebben de rest van ons verblijf dan toch maar in het bijgebouw doorgebracht. Bedden waren slecht (hard)! Onze eerste ochtend hebben we gebruik gemaakt van het ontbijt, dit was erg karig. Droog brood en slechte koffie. De rest van de dagen zijn we niet meer geweest en hebben we in een plaatselijke supermarkt een broodje gehaald. Goed betaalbaar en lekker vers! De ligging is prima, dichtbij Termini station waardoor je alle kanten op kunt.

• 8ronnobel23-10-2013

Prima hotel

Goed hotel op korte afstand van het station. Wel een aardige tippel naar het ,,echte'' centrum, maar goed te doen. Kamers zijn niet groot maar meer heb je niet nodig. Ze zijn in elk geval goed schoon. Ontbijt was goed. Niet overdadig maar er was genoeg keuze. Zeker een hotel om terug te komen. Veel restaurants in de straat, dus voor een hap hoef je niet ver te lopen.

• 7Martijn15-10-2013

oke

Kamers zijn erg klein en donker, het ontbijt was iets te karig. Zeker voor een 3sterren hotel. Ligging van het hotel is goed. Dichtbij termini station voor trein, bus en metro. Lopend is het minimaal een half uur lopen naar de bezienswaardigheden van de stad. Personeel vriendelijk

• 8Frans10-10-2013

Topper

Uitstekende ligging, dicht bij het station Termini. Met lift en een uitstekend ontbijt, mooie kamers en vriendelijk personeel.

Hotel Contilia info

Hotel type