Hotel Columbia

Hotel Info

Meer hotelinfo

60 reviews over Hotel Columbia

• 8Edward van Leeuwen11-05-2015

Super hotel; Zeker een aanrader!

De algemene indruk van het hotel is in eerste instantie heel netjes en verzorgd. De kamers worden volgens strenge eisen schoongemaakt. Aangezien de kamers achterin het gebouw zitten, heeft men weinig tot geen last van het verkeer buiten.

Bij het ontbijt zijn de standaard dingen aanwezig: boterhammen, jam, muesli en zoete broodjes en donuts. De koffie word vers gezet en in potjes naar de tafel gebracht. De thee (het warme water) word ook in potjes geserveerd.

Het personeel is heel klantvriendelijk. Als je wilt weten hoe je ergens komt (lopend of met het OV) of gewoon een vraag hebt, zoeken ze het tot de puntjes voor je uit.

Vanaf het hotel is het ongeveer 20 minuten lopen naar het Colloseum en anderhalf uur naar het Vaticaan. Op 10 minuten loopafstand vind men het grote station Termini.

Conclusie: Ga je naar Rome en wil je een super 3 sterren hotel, ga dan naar Hotel Columbia

• 10M. van der Kleij15-04-2014

Geweldig hotel

Alles klopt bij dit hotel. - prettige kamer met bad - ontbijten op het terras - vriendelijk personeel

• 9René04-08-2005

Dit hotel is echt super, het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel is super vriendelijk. Ook wij hadden de kamer met balkon en die is echt ideaal.

• 8Joyce20-07-2005

Ik ben in januari in dit hotel geweest. Prachtig weer gehad dus dan is Rome helemaal een top-stad! Het hotel is netjes en gunstig gelegen. Het ontbijt was smakelijk. Let op: niet je broodje beleggen en dan in het tosti-apparaat stoppen, want dat vindt de ontbijt-mevrouw niet fijn :) De kamers zijn sfeervol ingericht (beetje jaren 30 stijl met geinige lampenkapjes) met gratis kluisje.
    Aardige (Scandinavische) receptionistes. Het hotel heeft 1 kamer met balkon en die hadden wij! Tip: mail het hotel dat je een kamer met balkon wenst. Als het wat warmer is kan je heerlijk op het terras/balkon zitten, gelegen op de bovenste verdieping. Station Termini ligt op een paar minuten loopafstand, maar het ligt wel aan de "goede kant" van het station. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Alleen voor het Vaticaan kan je beter de metro nemen.

5 tips over Hotel Columbia

• ellen, 07-08-2013

Colosseum bezoeken; dan eerst je combi kaart kopen bij het ernaast gelegen Forum Romanum dat scheelt een enorme rij. Dan kun je doorlopen.Voor de audiotour betaal je 6 euro pp of 8 euro double set. Ze vragen om een ID.Schijnt normaal te zijn.Geef alleen een kopie af en nooit je credit kaart. Water kun je tappen uit de fonteinten en dat is hard nodig met 36 gr. Koepel van de St.Pieter;1e deel met lift daarna 320 treden,niet geschikt voor claustrofobische mensen. Gepast 7 euro betalen.

• Mightyflea, 27-10-2012

Koop je tickets voor de Terravision bus op het vliegveld voor de heen en de terug reis; dat is goedkoper dan op Termini de terug ticket kopen. Zorg wel dat je op tijd bent bij de bus voor de terugreis, want in de tijd dat we stonden te wachten, al diverse boze mensen gezien die een taxi moesten nemen om hun vliegtuig te halen. Je moet namelijk met je buskaartje vooraf een instapkaart bij de balie halen om mee te mogen!

• Brigitte, 26-01-2015

Hotel Columbia heeft gereageerd naar aanleiding van mijn recensie, en zal geen losse tarieven voor Wifi meer rekenen. Voortaan is Wifi bij de prijs van de kamer inbegrepen.

0 vragen over Hotel Columbia

• De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette