9,1

11 reviews over Hotel Columbia in het Nederlands

Fantastische service

Ria
22-9-2019

Samen met mijn dochter genoten van Rome. Heerlijk ontbijten op het dakterras met hele aardige en behulpzame bediening. Ook in de receptie altijd een vriendelijk woord. Mijn autosleutels in de kluis laten liggen. Na mijn belletje vanaf het vliegveld is er meteen gekeken. Na overleg is de sleutel keurig opgestuurd. Top service.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ilse Duinhouwer
25-2-2018

Waanzinnig leuk ontvangst bij de receptie, mooie schone kamer met heerlijke bedden. Geweldig dakterras waar we dagelijks ons ontbijt aten, ruim ontbijtbuffet met het allervriendelijkste personeel. Gelegen op nog geen 10 minuten lopen vanaf het Termini treinstation. Reis en vlucht geboekt via touroperator.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

de Beer
23-11-2015

centrale ligging en zeer schoon hotel

Gereisd Met vrienden in november 2015

Klein maar leuk hotel

Neeltje88
2-8-2013

Het hotel was erg leuk, vriendelijk personeel. Ontbijt was goed, niet heel veel keus maar wel goed. Het dakterras was erg leuk!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Geweldig Hotel

Marina
26-12-2012

Geweldig knus Hotel schone kamers en zeer vriendelijk personeel Was hier samen met mijn moeder en hebben een fijn weekend gehad Ontbijt buffet klein maar was vanalles lekkere cappuchino Je kan Gratis diverse kussens bestellen voor stress hoofdpijn rugpijn! fijne bedden. S avonds niet veel te doen in Hotel je kan boven nog iets drinken maar goed in Rome zelf is vanalles te beleven. Alles is goed te doen met de Metro,het was zelfs voor ons duidelijk en we zijn overal gekomen.....hihi terwijl wij normaal mensen van de taxi zijn! We hebben erg genoten en als we terug gaan naar Rome is dit zeker in dit Hotel.....

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel in hartje Rome

Suus
7-6-2011

Begin juni 2011 hier 5 dagen verbleven. Prima hotel, zeer gastvrij en vriendelijk, elke dag schone handdoeken en schoon bed. Kamers niet groot maar voldoen uitstekend. Prima douche ook! Airco aanwezig. Perfect ontbijt op zonnig dakterras, waar je ook 's avonds als je thuiskomt nog een kop koffie/drankje kunt nemen onder de sterrenhemel. Goede ligging, 5 minuten van station Termini.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Zeer goed hotel!

Ina
17-11-2010

Hotel heeft een uitstekende ligging t.o.v. treinstation Termini, kleine wandeling en je bent er. Zeer vriendelijke personeel bij de receptie en het ontbijt. Ontbijt is uitgebreid. Kamer zeer ruim met goede bedden. Badkamer ook van alle gemakken voorzien en niet te klein.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel, goede voorzieningen! Aanrader!

IdJ
21-8-2009

Goed hotel, prima kamers, goede bedden, prima house keeping! Airco goed te regelen, weinig geluidsoverlast van de straat. Opvallend aardig personeel. Goed ontbijt op het dakterras. Prima ligging vlakbij Termini centraal station, metro en bus. Leuke restaurantjes op loopafstand.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vriendelijk personeel, goed hotel

Arno, Ivanka, Mayem & Fernin
20-5-2009

Super hotel met fijn dakterras en mooie kamer (206). Schoonzus en zwager hadden kamer 210, wel een stuk kleiner, geen bad en kleinere bedden. Heerlijk ontbijt en voortreffelijke cappuchino, genieten in de zon met een koffie, geweldig! Goede ligging, alles is te belopen. Receptiemedewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam, nergens te beroerd voor! Kwamen om 10.00 uur aan en konden ook gelijk naar onze kamers. Uitchecken pas om 12.00 uur. Geen Roma-pass aangeschaft omdat we veel gelopen hebben en zo nu en dan een metro hebben gepakt voor € 1.00, kan je 75 min. gebruik van maken. Hotel is zeer de moeite waard evenals de stad. Heb diverse steden gezien maar Rome heeft alles overtroffen!

Gereisd Met vrienden in mei 2009
2008

Dit hotel is een herhaling waard ""

Nanna en Jos
14-10-2008

Dit hotel is op loopafstand van het station. Er was een lekker uitgebreid en goed ontbijt op het romeinse dakterras.En het was heerlijk om op het dakterras het ontbijt te gebruiken.De service was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel was op loopafstand van vele bezienswaardigheden in Rome. Het is een hotel om aan te raden.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 14 2008 00:28:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.