Hotel Columbia

Meer hotelinfo

60 reviews over Hotel Columbia

• 10Leo Verhagen30-08-2016

Fantastisch!!

Heerlijk hotel vlak bij Termini( 5 minuutjes lopen vanaf station). Schone kamers met een goede airco. Spontane ontvangst door mensen achter de balie die perfect Engels/Duits spraken. Goed ontbijt op het dakterras op de 5e verdieping, ook als je na een dag lopen in Rome iets wilde drinken was dat een perfecte locatie en normale prijzen. Als we nog eens naar Rome gaan is dit in ieder geval ons hotel!

• 9fam R. Lubbers08-08-2009

Wij komen graaaaag terug

Personeel behulpzaam en erg vriendelijk, goede luxe kamers, ontbijt prima, Top hotel voor de prijs kwaliteit verhouding.

• 7AW de Boer27-12-2008

Eenvoudig, schoon hotel met vriendelijk personeel.

Hotel Columbia is een prima hotel om een aantal dagen te verblijven. Kamer en badkamer zijn eenvoudig ingericht maar alles is gewoon keurig in orde. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

5 tips over Hotel Columbia

• ellen, 07-08-2013

Colosseum bezoeken; dan eerst je combi kaart kopen bij het ernaast gelegen Forum Romanum dat scheelt een enorme rij. Dan kun je doorlopen.Voor de audiotour betaal je 6 euro pp of 8 euro double set. Ze vragen om een ID.Schijnt normaal te zijn.Geef alleen een kopie af en nooit je credit kaart. Water kun je tappen uit de fonteinten en dat is hard nodig met 36 gr. Koepel van de St.Pieter;1e deel met lift daarna 320 treden,niet geschikt voor claustrofobische mensen. Gepast 7 euro betalen.

• Mightyflea, 27-10-2012

Koop je tickets voor de Terravision bus op het vliegveld voor de heen en de terug reis; dat is goedkoper dan op Termini de terug ticket kopen. Zorg wel dat je op tijd bent bij de bus voor de terugreis, want in de tijd dat we stonden te wachten, al diverse boze mensen gezien die een taxi moesten nemen om hun vliegtuig te halen. Je moet namelijk met je buskaartje vooraf een instapkaart bij de balie halen om mee te mogen!

• Brigitte, 26-01-2015

Hotel Columbia heeft gereageerd naar aanleiding van mijn recensie, en zal geen losse tarieven voor Wifi meer rekenen. Voortaan is Wifi bij de prijs van de kamer inbegrepen.

0 vragen over Hotel Columbia

• De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette