Hotel Columbia

Hotel Info

Meer hotelinfo

60 reviews over Hotel Columbia

• 8tom mollema19-10-2008

zeer goed hotel,zeer de moeite waard

Deze beoordeling is van oktober 2008.Erg net hotel,vriendelijk personeel.Kamers zijn erg goed.Bedden prima en groot genoeg (ik ben 1,92 mtr) .Ontbijt is ons zeer goed bevallen,veel keuze en ja een tosti apparaat.Rustig hotel en 10 minuten van Termini station.Dus samengevat.Hier krijg je geen spijt van.

• 9fred13-05-2008

Als je met het vliegtuig komt is het (na de sneltrein vanaf het vliegveld) 3 minuten lopen naar dit hotel. Metro en bus ook binnen 2 minuten bereikbaar. 15 minuten lopen naar Colosseum. Vanbuiten niets bijzonders, maar binnen prachtig gerenoveerd. Wij hadden een suite met z'n vieren. Halletje badkamer, balkonnetje en slaapkamer benden en een trap naar boven slaapkamer (beide met flatscreens) en individueel regelbare airco's. Ook luiken voor de ramen, dus verduisteren prima mogelijk. Het zag er allemaal heel goed uit. De gewone 2 pers. kamers leken mij wat krapper. Een topper is het redelijk(voor Italiaanse begrippen) uitgebreide ontbijt dat bij mooi weer bovenop het hotel buiten op datkterras kan! Zeer vriendelijk personeel . Een echte aanrader. wel vroeg boeken, anders vol!

• 9W. van Dijk17-09-2007

Uitstekend hotel met vriendelijke en goede service. De kamers zijn niet groot maar van alle gemakken voorzien. De ligging is zeer centraal en vlakbij het openbaar vervoer.

• 8zusjes28-08-2007

We zijn net terug uit dit hotel. Hotel is echt super en personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is lekker.Wat erg leuk is dat je ontbijt op het dakterras. Kamer zijn netjes en sfeervol ingericht.Hotel ligt centraal en maar 5 minuten lopen vanaf het station Termini. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

5 tips over Hotel Columbia

• ellen, 07-08-2013

Colosseum bezoeken; dan eerst je combi kaart kopen bij het ernaast gelegen Forum Romanum dat scheelt een enorme rij. Dan kun je doorlopen.Voor de audiotour betaal je 6 euro pp of 8 euro double set. Ze vragen om een ID.Schijnt normaal te zijn.Geef alleen een kopie af en nooit je credit kaart. Water kun je tappen uit de fonteinten en dat is hard nodig met 36 gr. Koepel van de St.Pieter;1e deel met lift daarna 320 treden,niet geschikt voor claustrofobische mensen. Gepast 7 euro betalen.

• Mightyflea, 27-10-2012

Koop je tickets voor de Terravision bus op het vliegveld voor de heen en de terug reis; dat is goedkoper dan op Termini de terug ticket kopen. Zorg wel dat je op tijd bent bij de bus voor de terugreis, want in de tijd dat we stonden te wachten, al diverse boze mensen gezien die een taxi moesten nemen om hun vliegtuig te halen. Je moet namelijk met je buskaartje vooraf een instapkaart bij de balie halen om mee te mogen!

• Brigitte, 26-01-2015

Hotel Columbia heeft gereageerd naar aanleiding van mijn recensie, en zal geen losse tarieven voor Wifi meer rekenen. Voortaan is Wifi bij de prijs van de kamer inbegrepen.

0 vragen over Hotel Columbia

• De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette