Hotel Columbia

Hotel Info

Meer hotelinfo

60 reviews over Hotel Columbia

• 8Matser13-05-2011

Super centrale ligging van een goed hotel.

Hotel Columbia ligt fantastisch centraal gelegen in Rome. Alles kun je, wanneer je goed ter been bent, lopende afleggen. Het Vaticaan is ongeveer een uurtje lopen. Het hotel zelf is schoon en de kamers zijn goed, klein maar je bent er weinig dus absoluut geen minpunt. Fijne douche en goede bedden zorgen ervoor dat je de volgende dag uitgerust weer op pad kunt. Het hotel heeft alleen Logies en ontbijt maar er zijn genoeg leuke restaurantjes voor het diner. Vooral de restaurantjes aan Piazza Navona zijn gezellig, let wel op de prijzen deze verschillen onderling enorm. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Samengevat een hotel waar wij zeker weer terug zouden gaan.

• 8J.M.Pots11-05-2011

uitstekend ontbijt, heerlijk dakterras,

Aan de buitenkant ziet het hotel er minder fraai uit. Binnen prima. De kamers zijn netjes. Elke morgen een heerlijk ontbijt. Er is een schitterend dakterras met veel bloemen en planten waar je 's morgens kunt ontbijten en 's middags een gezellig glaasje kunt drinken. De medewerkers van hotel Columbia zijn erg vriendelijk. Echte aanrader!

• 8Karin.slits10-04-2011

Prima hotel om rome te verkennen

"Hotel Columbia" in Rome is een prima * hotel om de stad te verkennen. Op loopafstand van het station Termini. Verder zijn bijna alle bezienswaardigheden op loopafstand. Het personeel is erg vriendelijk en op de vijfde verdieping is een heerlijk dakterras, waar het ontbijt geserveerd wordt. Kamers zijn niet groot maar van alle gemakken voorzien, de bedden zijn goed. In de directe omgeving zijn diverse restaurantjes waar je goed kunt eten.

• 8Ina17-11-2010

Zeer goed hotel!

Hotel heeft een uitstekende ligging t.o.v. treinstation Termini, kleine wandeling en je bent er. Zeer vriendelijke personeel bij de receptie en het ontbijt. Ontbijt is uitgebreid. Kamer zeer ruim met goede bedden. Badkamer ook van alle gemakken voorzien en niet te klein.

Met vrienden

• 9hans suvaal28-09-2010

Aanrader!

Zeer centraal gelegen prima hotel. Naast de opera aan de Via del Viminale vlakbij station Termini en op loopafstand van bijna alle bezienswaardigheden. Prima kamer (vraag om een kamer met terras), bijzonder vriendelijk hulpvaardig personeel en goed ontbijtbuffet geserveerd op het dakterras op de 5e verdieping. Lift aanwezig. Kortom een aanrader. Supermarktje Carrefour Express zit op de hoek aan de Via Napoli.

• 9Ron11-09-2010

Heerlijk hotel met vriendelijke bediening

Heerlijke hotel met ligging op 10 minuten lopen van Treinstation Termini (direct ter bereiken vanaf vliegveld) Hop on, hop off bussen en metro direct om de hoek. Voor een stadshotel een heerlijk hotel met airco kamers, dagelijks schoon badlinnen en na drie nachten schoon beddengoed. Heerlijk ontbijt op de bovenste verdieping, binnen of buiten te gebruiken. Genoeg redelijks geprijsde mogelijkheden voor het avondeten om de hoek. Mc Donalds voor de liefhebber, ook om de hoek. Goede mogelijkheid voor een kop koffie bij het op het terras bij republica goed en goedkoop. De beste ijswinkel ook inde eerste zijstraat rechts vanuit Columbia. Kortweg top hotel op goede locatie. De buitenkant zou anders vermoeden.

• 8Gerben26-04-2010

prima, op loopafstand van trein bus metro

• prima verzorgd, schoon, goed ontbijt, vriendelijk personeel, leuk dakterras

++ op loopafstand van station termini (trein, bus, metro)

• eigenlijk op loopafstand van de hele historische stad (mits je daarvoor max. 2 uur wilt lopen), en anders met OV om de hoek zeker alles bereikbaar meest dichtsbijzijnd o.a. trevi fontijn, spaande trappen, s. maria maggiori
    • prima restaurants "om de hoek" (la galina bianca = heerlijk ongecompliceerd na een dag reizen)

• rustig, maar kan ook liggen aan de gasten en het seizoen

• we keken uit op de muur van de buren, maar "who cares". je moet de stad in om wat te zien

• airco leek het niet doen, maar ook niet echt nodig gehad

• 8defbeatz25-12-2009

Goed hotel voor sightseeing in Rome

Kamers waren schoon, ontbijt was goed. vlak bij station Termini en metro.

• 9IdJ21-08-2009

Geweldig hotel, goede voorzieningen! Aanrader!

Goed hotel, prima kamers, goede bedden, prima house keeping! Airco goed te regelen, weinig geluidsoverlast van de straat. Opvallend aardig personeel. Goed ontbijt op het dakterras. Prima ligging vlakbij Termini centraal station, metro en bus. Leuke restaurantjes op loopafstand.

Met vrienden

• 9fam R. Lubbers08-08-2009

Wij komen graaaaag terug

Personeel behulpzaam en erg vriendelijk, goede luxe kamers, ontbijt prima, Top hotel voor de prijs kwaliteit verhouding.

Met oudere kinderen

5 tips over Hotel Columbia

• ellen, 07-08-2013

Colosseum bezoeken; dan eerst je combi kaart kopen bij het ernaast gelegen Forum Romanum dat scheelt een enorme rij. Dan kun je doorlopen.Voor de audiotour betaal je 6 euro pp of 8 euro double set. Ze vragen om een ID.Schijnt normaal te zijn.Geef alleen een kopie af en nooit je credit kaart. Water kun je tappen uit de fonteinten en dat is hard nodig met 36 gr. Koepel van de St.Pieter;1e deel met lift daarna 320 treden,niet geschikt voor claustrofobische mensen. Gepast 7 euro betalen.

• Mightyflea, 27-10-2012

Koop je tickets voor de Terravision bus op het vliegveld voor de heen en de terug reis; dat is goedkoper dan op Termini de terug ticket kopen. Zorg wel dat je op tijd bent bij de bus voor de terugreis, want in de tijd dat we stonden te wachten, al diverse boze mensen gezien die een taxi moesten nemen om hun vliegtuig te halen. Je moet namelijk met je buskaartje vooraf een instapkaart bij de balie halen om mee te mogen!

• Brigitte, 26-01-2015

Hotel Columbia heeft gereageerd naar aanleiding van mijn recensie, en zal geen losse tarieven voor Wifi meer rekenen. Voortaan is Wifi bij de prijs van de kamer inbegrepen.

0 vragen over Hotel Columbia

• De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kantoor service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette